Livskvalitet er å lytte til… Dine egne råd

Hei kjære lesere ❤️

 

Håper du fikk en nydelig pinse? Å samtidig har kost deg veldig i helgen. Denne helgen har jeg hatt fokus på hjemmebane. Det å rydd bort å sett ting i mer system.

Det er så hærli når jeg får gjort det jeg har planert inn. Det å jo jobbe hele helga har vært perfekt. Takknemlig for at jeg har det så bra.

Når jeg får ordnet å ommøbelert å ryddet å fikse så blir huset mitt så mye bedre sted å være. Fått bytta gardiner i stua. Ble nydelig godt å få den lune energien.

 

Ble en cafe tur i dag sammen med tremenningen min.  Har bestemt meg for å sett mer krav til meg selv. Da sett andre også mye mer pris på meg.

Jeg har for første gang i år hatt fri ifra ma i 2 dager trengt det. Må. Være mer omsorgs full over for meg selv.  Har da så mye mer å gi til andre da.

Helgen min har vært fantastisk nydelig. Kvalitetstid sammen med ungene mine. Alltid godt å tilbringe tid med de.

Ofte så planlegger jeg alt for mye på timeplanen, men jeg har jobbet med veileder samtaler i mellomtiden alt her. Det å rydde opp også få unna litt av det en ikke trenger mer. Så får jeg gjort mye i mellom alt.

Det å gjøre noe som igjen bidrar til økt livskvalitet gir oss alle sammen mer energi.

Derfor er det viktig å være i rett balanse mellom alt.

 

Jeg merker så godt nå at jeg har fått hvile å bare sentrert meg det har gitt meg mye bedre livskvalitet og styrket helsen min ved at jeg har lyttet til meg selv. Tiden vi bruker på alt gir oss enten god energi eller lav energi jeg har nå disse dager kun gjort det jeg selv ønsker å gjøre.

Det å få være både produktiv og lat er i grunn digg.

Jeg er fantastisk takknemlig for at jeg ble den feil varen jeg ble siden jeg nå i dag ser alt så tydelig hvordan jeg bør gjøre alt.

Jeg er en arbeids Narkoman som aldri tar helt kveld for jobb å utvikling.

Til og med når jeg sover er jeg nå i min kreative verden er det ikke rart? Eller er jeg skadet på en måte?

Mange mener nok det at en må være syk for å klare å opprettholde en slikt tempo.. Selv jeg selv kjenne på kroppen min at jeg er sliten så må jeg være 100 % dedikert og service innstilt. Da jobber vi på sykt assa…

Jeg har nå bestemt meg for å utvikle krem og balm, som jeg skal gjøre for å ha noe annet som min kreative hjerne trenger for å tilføre kroppen min Ekte kikk… Må tilfredsstille meg ved å realisere mine ambisjoner om å utvikle meg mer også er jeg nå i læring mener jeg.

Nå har det blitt mye mer vekst her av ugress som jeg skal test ut av så nå blir det å få ungdommen til å kunne hjelpe meg med å sanke litt.

Så jeg kan jobbe med ulike prosjekter samtidig. Der har du meg.

Jeg er vel litt mye kreativ for enkelte det får så være. Jeg digger å være meg å trekker meg nå mye mer tilbake, er ikke den som er like kontakt søkene som før.

Veilder jobben så prater jeg med nærmere 200 stk i mnd. Så det forteller vel også at jeg er i perioder mettet for å tørr prate.

I tillegg har jeg jo mange kunder i Gruben Massasje og veien til lykke.

Vel vi forandrer oss til den sex bomben da en begynner å nærme seg de 50 år merkelig at jeg ikke endrer meg i figur også mer? Har vel endret meg passe å igjen når kidsa klare å løfte opp mamma så er jeg passe akkurat passe 🥰

 

Ønske deg en nydelig kveld ♥️

 

Kjærlig hilsen

Elin Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg