Livet vårt er ofte skjørt men også nydelig ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det ?

 

Nydelig morgen å våkne opp til må jeg si jeg nyter virkelig sommer å sol slik som det er nå da får den siste resten av snøen tine å det er jo bare aldeles nydelig . Helgen igjen den gikk hurtig som bare det . Jeg må si jeg nøt denne helgen veldig godt enn du ? håper du gjorde det like mye som jeg. – Selv om jeg jobbet hele helgen så hadde jeg klart å legge inn hyggelige ting mellom alt her . Dette med å være i fart slik som jeg er alltid så ja da blir ikke alt like lett å har mest de styr på for andre en kun meg selv. Dette er noe jeg oppriktig gleder meg veldig til å få oppleve sammen med de jeg bryr meg om å de jeg er mest med er nettopp de jeg har det veldig hyggelige med . Det blir sikkert slik at tiden vi tilbringer med hvem så er vi ett resultat av hvem vi omgås ved å være i gode venne gjenger så er det alltid topp på alle måter jeg trivs i grunn på min arena å kan ikke tenke meg å senke min fart . Dette med å jobbe slik som jeg gjør er noe som alltid har vært hos meg , i fra jeg startet å jobbe . Det å ha trivsel å merke at dette digger du å gjøre å nyte det så ja gleder meg alltid til nye ting her jeg også. Vi er nærmere halvveis i mai å jeg synes at mai nettopp har startet opp , helt sykt egentlig hvor fort tiden har gått . Denne mnd har gått med på å gjennomføre å lage krem å teste de ut på kroppen etter at jeg hadde fått de ferdig . Det å se at jeg lykkes å har bare med å utvikle mer så er dette en nydelig hobby som jeg tenker skal bli en del av bedriften min. Det å jobbe som  massør helt til du er i 60 eller 7o årene er vel ikke sikkert jeg er like aktiv da . Litt lurt å jobbe med noe som jeg faktisk kan bli gammel i ikke sant ? dette med å se alderdommen min i en tidlig alder ble jeg opplært av å tjene penger til fremtiden å gjøre en god jobb var meget viktig . Fri kan vi ha den dagen vi ligger i grava tenker jeg men før det er det full skuv å full rulle, jeg tenker at veileder telefonen  min den ringer garantert meg den dagen jeg ligger i kisten å godt mulig jeg tar den også for å være like kjærlig mot de som ringer tror ikke du også det ? jeg sa dette til en jeg møtte på butikken her om dagen  . Han lo godt klart du tar telefonen da , dette ble sagt som spøk i alvor for livet mitt er blodig alvorlig . Det har det vært i fra jeg kom ut av mamma, altså ikke for amatører med andre ord så er det livet vi alle får tildelt akkurat slik som vi skal kunne klare å bedømme eller at vi takler den ugagn vi møter på vår vei. Vi alle møter på ulike måter ugang men vi takler ingen ting likt heller . Dette er også for hvordan vi er bygd opp å hvordan vi sorterer ting .

Livet vårt er ofte skjørt men også nydelig

Vårt liv er akkurat slik det skal være på godt også vondt , vi opplever nedturer like mye som vi skal oppleve gode ting i livet vårt. Der vi har vår energi der her vi også tilfører oss nye venner , holder på de vi har eller slipper de vi ikke skal være sammen med mer. De en ikke har den samme gnisten med er også de vi ikke har den samme energien med som før . Vi alle justerer oss etter hvordan vi har blitt møtt i verden , noen lærer noen tar det lengre tid for de lærer . Andre igjen de lærer så klart aldri . Dette er ett fenomen som vi alle kan ta også føle litt på som ikke alltid er like lett vi kan føle at ting er nederlag fordi vi ikke klarer å leve opp til normalen i samfunnet. Hva er normalen i samfunnet vårt ? jeg tenker slik at du og jeg må lage vår egen normal hva er det i grunn som er viktig for meg eller deg ? dette er noe vi skal fortelle oss at hva vi gjør trenger ikke å være rett for naboen eller venner men for oss er det ett riktig valg . Dette får jeg uendelig mange som søker råd , for å høre med en tredje part som ikke har noe med den verden de lever i. Dette for å få en bekreftelse på at de ikke er gale . Det å være utenfor boksen altså ikke a4 så liker jeg dette veldig godt jeg er en klar definisjon at jeg går ikke sammen i flokk for å vinne tillitt jeg gjennomfører det som er rett for meg , stiller aldri mer spørsmål hva andre måtte mene lenger gjorde det litt før men nå lytter jeg kun til meg  selv å mekrer hvem jeg ikke kan være mye med å hvem jeg skal kutte ut . De som irriterer meg hele tiden eller for meget de kutter jeg . Det kommer alltid nye gode ting på veien , jeg anbefaler alle med å gjøre dette kutte relasjoner . Det gir deg faktisk mye mer energi tilbake enn å være i noe som er gørr kjedelig .

 

Mye mer på agendaen

 

Jeg føler i grunn nå at jeg er på ett mellom stadier i livet mitt mye som skjer med meg også bedriften vi er i utvikling hele tiden . Dette er så nydelig at jeg har i grunn ikke ord. Det å se at mine arvinger er så herlige i alle fine fasonger så er det en flott ting å se at mine arvinger er ett produkt av meg . De er livet mitt mellom alt her . Den eldste har fått seg en nydelig liten hund , han er så skjønn denne nydelige lille gutten full av liv også ser du bare at han stråler om kapp med solen . De var innom meg en liten tur i går det var så utrolig koselig å se hvor han gikk for å lukte på nye dufter her hjemme . Jeg fikk slik sansen for denne valpen at jeg smeltet med en gang jeg . Det å se at ett dyr liker deg like godt som du gjør med dyret er en nydelig stemning . Det er bare fantastisk nydelig .

Jeg holder på å jobbe på med nye prosjekter  , nå er snart snøen borte så er det bare å få planlagt neste prosjekt her mer eller mindre. Dette året tror jeg kommer til å gå like hurtig som året før , skal dagene å mnd gå så fort. Det betyr at vi har nok eller trives med det vi holder på med . Jeg gjør så klart det jeg . Trivsel er helt klart i bunn på alt jeg holder på med . Dette med å glede seg til å re skape mer her så gleder meg veldig til å kunne få gjennomført mer . Jeg er nå mye tidligere i rute med alt i jobben min , både med skatte meldingen også moms melding . Dette å vite hva en skal betale inn i stede for å vente til den siste tiden er bare dumt. Det er en sann glede for meg å se at ting går faktisk mye mer fremover enn jeg faktisk var klar over å jeg er så uendelig takknemlig at jeg har faktisk ikke ord. Det er nydelig å se at ting blir bedre og bedre fremover .

 

Jeg ser tydelig vekst i alt jeg legger energien min i , selv om jeg enda ikke vil bevilge meg fri fremover må jobbe mer for å opprettholde den gode flyten mellom alt her . Det er nødvendig for å se utviklingen at jeg jobber på, å være en grunder er ett kall ikke noe som vi gjør mellom 09 til 16 det er å stå på mye også bygge bedriften opp over tid for å lykkes. De som ikke klarte seg under pandemien , gjorde ikke forandringer for å lykkes med bedriften . Dette med å se bilde av hva vi må endre på eller gjøre så er det så klart viktig i grunder tiden vår. Jeg har fått høre nå i fra så mange at jeg er en stor inspirasjon som klarer å gønne slik på som jeg gjør . Dette å få tilbake meldinger på at jeg gir andre troen på at de kan lykkes gir meg faktisk en god følelse at jeg er ikke så gærn som mange mente jeg var . Det å bli kalt gærn var egentlig ett skjellsord men de kaldt meg faktisk gærn Elin før i tiden , hvorfor gjorde de dette ? jeg turte i barndommen min å være meg selv , til tross for at jeg ble kaldt Gærn Elin , de sa dette hele tiden at jeg rangerte faktisk på ordene .. jeg kan ikke si at jeg likte dette egentlig men hva skulle lille meg stille opp med ? Jeg er takknemlig fordi at jeg ikke lot de vinne over meg , jeg lurer på i grunn hva tenker de nå i dag om meg ? siden de kunne tillate seg å kalle meg Gærn Elin i yngre dager jeg syntes ikke noe om å få dette kalle navnet ved kun å våge å være meg selv . Dette å få dette å i tillegg ikke hadde det godt hjemme ble en belasting for lille meg . Dette tenker jeg at folk bør tenke litt mer over hva gjør dere med andre også ikke la det gå sport i å må på død og liv kalle andre noe fordi du selv ikke tørr være deg selv .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg