Livet tar oss alltid dit vi ……

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Livet dere tar oss alltid dit som vi måtte ønske ikke sant ?

 

Jeg er i den situasjonen at jeg tenker hvorfor ikke prøve litt mer for å nå dine mål også jobbe effektivt for å nå de i mitt eget tempo ? det er nydelig også genialt akkurat som dyrene de gjør alt i sitt eget tempo om de ønske å gjøre det i dag eller om de bare ønsker å være lat en dag så er de nettopp dette. Det er herlig jeg har i blant ett litt for anstrengt liv for verden jeg . Dette betyr at jeg har for strenge krav til meg selv . Det er mye som skjer over alt men jeg trenger ikke å tenke på alt med en gang å ikke alt i dag.

 

 

Denne weekend som gikk var noen nydelige stunder med meg selv også med min tremenning ble litt begrenset med kontakt med folk denne helgen men det passet meg i grunn helt perfekt . Det er nydelig også være for seg selv i blant å bare være det er noe jeg må si jeg digger veldig . Det gjør seg veldig med å være i alt en skal til den tid det måtte passe. Det er jul med storm skritt så jeg tenker at det de aller fleste stresser med det orker ikke jeg å bry meg så mye med . Det er ikke det jeg orker å sette fokuset mitt på men jeg tenker jeg skal nyte advents tiden min med å lage litt godt her hjemme som gleder meg også mine rundt meg . Det betyr mer enn alt annet . Det er ikke alltid en har lyst til å være i alt men , en kan være for andre mer enn så får en veldig mye mer tilbake.

 

 

Ny uke kommer med glede merker jeg

 

 

Jeg gleder meg veldig til denne uken da den kommer med gleder , overraskelser også alt jeg enda ikke helt vet enda hvordan ting blir det kommer til å bli en spennende uke der jeg lærer mer også utvikler meg enda mer . Det liker jeg veldig  godt for å si det mildt . Det er ikke alltid alle klarer å forstå hvorfor jeg gjør det jeg gjør eller hva jeg skal vite eller hvorfor jeg vet det jeg bare vet  – Jeg har en sterk intuisjon å noen ganger så vet jeg alt med en gang uten å bruke en energi på å forstå eller få dette frem . I det siste så har jeg drømt mye sann drømte opplevelser så jeg må si jeg gleder meg veldig til fremover . Fordi jeg mekrer at jeg er på rett vei i livet mitt med alt jeg holder på med , jeg jobber daglig men jeg tenker mer på å kan ladde meg mer opp slik at jeg har mer balanse også harmoni mellom alt her . Jeg har en tendens til å jo full fart å glemme bort meg selv i farten på alt annet . Så nå har jeg bremset meg litt selv . Det er tøft å gjøre det for jeg vil gjenre jobbe mer enn vanlig å noen ganger så er litt pauser mellom alt viktig for å være mer i kroppen vår enn alt annet .

 

 

I dag våknet jeg opp av meg selv uten å måtte høre en vekke klokke i dag igjen som i går så var jeg 100 % utvilt å klar for å starte dagen , min i dag. Dette er jo helt magisk da ser jeg effekten av masse søvn som jeg ga meg i helgen . Dette med å se meg selv må du også gjøre mot deg selv . Det ga meg veldig mye å ladde opp så jeg har krefter å energi for alt annet jeg skal gjøre. Dette med å ha den jobben som jeg har så er det ingen lat manns jobb dette . Det kreves at en har disiplin også dedikerte karakter som vet hva som skal gjøres til en vær tid. Det er nydelig med å se at jeg er på rett vei selv om jeg ikke har kommet meg i mål med alt enda. Det kreves litt mer menn jeg er så glad for å se at jeg er på vei til rett energi . Det er noe vi alle burde være i der vi søker vekst eller der vi søker å være mer i kroppen vår. Da vi leser oss opp på noe kan vi ikke dette før vi har lært det fysisk også. Fordi det er en ting å lese oss opp på noe , men vi må kunne det i praksis for å kunne fortelle at slik er det. Ved at en leser seg opp så er det lett at en låser seg fast på en syns vinkel for å se at saken kan ha flere svar enn ett . Det er alltid slik at veien til ett svar så trenger vi å være åpen for å se løsning i fra ulike sider ikke bare en . Først da så er vi mer åpen for å se  løsningen på en eller flere måter som vi kan lære oss til å ikke være så veldig på at jeg må alltid ha rett selv.

 

 

Jeg har en følelse av at jeg klarer å komme i mål før jul

 

 

Jeg jobber aktivt for å klare mine prestasjoner mellom alt her som ikke alltid er like lette men jeg gjør mitt aller beste . Jeg sier aldri at jeg prøver å gjøre det , jeg gjennomført det på min egen måte så får du eller andre like det eller ikke like det. Jeg prøver ikke noe jeg gjør det , jeg vet at her er jeg veldig sta for når vi forteller hode , hjernen vår at vi prøver så er det ikke så nøye om vi ikke gjør det. Så da tenker jeg at det aller beste er at en bare går for det en vil med hjerte også kroppen . Det er i alle fall mitt motto . Det å må dra eller skal gjøre ting en ikke vil kommer aldri noe godt ut av . Det er derfor jeg er i mine egen lykke rus boble der jeg ser for meg seieren min at jeg skal klare mine mål men , på veien dit så skal jeg gjøre mine feil som jeg lærer av . Det er en prosess vi alle skal være mer ydmyk at vi gjør feil for å lære ikke for å være dumme . Jeg er glad for alle feil jeg har gjort til nå for de har bidratt til at jeg har mer kompetanse enn om jeg bare hadde hatt gjort rette ting . Da hadde jeg ikke vært her jeg er i dag. Om du skjønner så jeg gjør feil med glede jeg egentlig . Før var jeg redd for å bli tatt for at jeg gjorde en eller flere feil . Det var tabu det , nå forteller jeg alle om mine feil så jeg er i dag helbredet for å være i den stien der jeg frykter å se meg miste en sjanse eller at jeg dummet meg ut litt . Det er livet det jeg har gjort slik at mine barn da jeg skal til graven så har de mange gode minner om meg . De kan hente opp , etter begravelsen også under for å mimer mellom de som møter opp .  Jeg tenker veldig langt frem ¨ jeg mekrer at jeg er litt mer gammel i kroppen en alderen min¨ Det er litt underlig men jeg må bare erkjenne at jeg er gammeldags på den måten at jeg tenker over alt før jeg skal legge inn årene for godt men jeg gleder meg veldig til å sette mer trykk etter meg . Så det kommer sikkert til å vente på seg for jeg håpe men mellom alt så skal jeg nyte dagen min å det håper jeg du også har klart å fått til .

 

Jeg har fått baket litt brød av typo 00 mel nå står vann kringler for tyr i løpet av dagen det er så herlig også godt å kan lage gode ting her hjemme som gjør at jeg gleder meg ekstra til jul også denne nydelige advents tiden blir bare bedre ved at en har noe godt å kose seg med. Det gleder meg veldig .

 

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg