Livet mitt blir 1000 milliard bedre når jeg litt mer fan 👌😁🙌

                       Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg i dag ?

Håper formen din er bra å at du nyter livet på en god måte. Det er nå vi lever , mellom alt her så viktig at vi fokuserer på det vi kan gjøre noe med . Jeg tenker mer på å fremover se hva jeg kan bidra med enn hva jeg kan få ut av alt. Det gir meg veldig mye tilbake. Jeg merker så godt nå at jeg har det godt i livet mitt , før var jeg aldri tilfreds med det jeg hadde . Da hadde jeg muligens mer i livet mitt , men ved tap av de jeg brydde meg om i livet mitt endret jeg meg veldig radikalt . Jeg tørr påstå ved alt nederlag som jeg har opplevd har endret meg til det positive selv det jævligste jeg opplevde som var misbruk , så ble jeg  mye mer styrket under denne perioden om jeg ikke så dette da. Den kunnskapen jeg i dag sitter med ved å ha denne balansen i livet mitt gjør meg mer trygg en da jeg hadde alt også var jeg tom inni meg. Jeg var et åpent sår egentlig . Dette fordi jeg ikke hadde klart å tilgi også helbrede det som jeg hadde opplevd . Vi er alle sammen opptatt av å ta hevn for hva andre mennesker gjør mot oss ikke sant ? hevn er ikke greia for å få et bra liv , det foringer kun ditt eget liv om du ikke skjønner det så må du tenke over hvordan er livet ditt akkurat nå? hva har du av problemer akkurat nå ? problemer betyr ikke nødvendig vis at du er uenig med noen , kan være andre ting som er negativt som skjer hele tiden rundt dg. Da er det på tide å se hva kan du selv endre på din måte å være på slik at du ikke fortsetter å være en magnet mot det negative som drar deg ned. Når jeg slet i livet mitt så gikk det mye negativt igjennom mine veier, venner, meg selv og generelt , dette er fordi vi er i en negativ sti selv, da tiltrekker vi oss negative mennesker , og hendelser. Det å kvitte seg med det negative har gitt meg så mye bedre energi i mellom alt her. Jeg kan liksom ikke beskrive livet mitt nå kontra før hvor mye bedre jeg har det. Selv om jeg også synes det er surrealistisk at jeg er kuttet ut av ene foreldrene mine , men da jeg klarte å akseptere valget til denne forelderen min ble det så mye lettere enn jeg så for meg i starten . Mine barn viste ikke hva godt de skulle gjøre for meg da dette startet , men vi er en samlet gjeng så de verner om meg slik at jeg ikke skal få noen belastning som de ikke vil se. Det gjør meg veldig glad fordi da skjønner jeg nå mer at jeg har oppdratt tre barn med  følelser også vet de å sette pris på mammaen deres. Evig takknemlig for livet jeg fikk til tross for det har vært en del kamper, men livet er ikke bare lett også hvordan skal jeg og du kunne vinne noe om vi ikke må kjempe ? hva skal til for å bygge opp en business om vi har alt lett for oss ? Svaret her på alle spørsmålene er : Når vi vet hva tap er så har vi lettere for å se muligheter som er rett foran oss , ved å få alt lett så mister vi det lett , det vi jobber for hardt er som å bygge en grunnmur for fremtiden . Det er dette jeg har gjort nå i Gruben Massasje. Jeg hadde en kunde i 2020 , som selv drev sin egen bedrift. Vi fikk en meget hyggelig tone sammen, reflektere over livet , grunder livet , å ikke minst pandemien også livet generelt , på 60 minutter fant vi to tonene meget fort. Det å være så like å være i to ulike verden , men ha samme ståsted er nydelig. Det å lære av andre er noe jeg liker veldig godt. For utvikling er noe vi trenger. Denne kunden sa de grundere som klarer seg under pandemien der er kun de som klarer å se til høyre og venstre, alså tenke nytt også ikke bare gå rett frem på autopilot. Dette med å jobbe for kunden i stede for å sitte og ikke gjøre noe for å opprettholde kunde kretsen , det er nettopp dette som er noe som gjenspeiler det kunden sa, disse grundere som ikke jobber for å være de drar ut av konkurransen de som står på de klarer seg under pandemien . Kunden hadde helt rett etter mitt syn , jeg kan jo kun ta utgangspunkt i meg selv. Jeg har ikke hatt fri siden 2021 , litt lenge siden men det har ikke vært rom for fri enda, men det blir en annen gang. Det jeg ser nå under perioden under pandemien å nå , jeg har nå 6 jobber ikke dårlig som skal gi inntekter, den 6 begynner jeg nå med i denne uken så jeg er meget spent må si det.  En bedrift har mye utgifter og mye å tenke på , nå har jeg endelig klart å tenke litt mer på ta meg litt roligere dager. Til tross for at jeg enda ikke er i mål med alt, det er tøft å være grunder men livet som grunder former meg hele tiden . Det som er viktig for meg er at jeg får betalt faktura, å hva jeg sitter igjen med er egentlig ikke nøye , bare jeg har litt mat i skapet å har en jobb og gå til , heldigvis alle mine 6 jobber har jeg her hjemme så ingen stress med å må ut i alt mulige vær type heldigvis , jeg er takknemlig for hva jeg faktisk har lykkes med det må være lov til å si det. Jeg er jo ingen ungdom lenger så jeg bør jo ta det litt mer rolig men må si jeg trives så godt med mine prosjekter. Jeg planlegger mye her hjemme i år. Det jeg har på agendaen er enda et nytt prosjekt , jeg ønsker å få realisert om ikke så alt for lenge om det er mulig å få dette realisert . Så skal jeg lage en ny jobb helt i fra mitt eget dette gleder meg veldig . Det har bare vært på vent fordi jeg har hatt så sykt mye andre ting på agendaen min så livet er veldig dedikert om du vil vet at mange mener garantert at livet mitt er veldig monotont kjedelig å for alvorlig , men jeg har mye hygge mellom alt her. Jeg trenger ikke å ruse meg eller bruke dop for å ha en vidunderlig dag livet mitt blir 1000 milliarder ganger triveligere da jeg gir litt fan  å går for mine drømmer som er å oppnå suksess av ingen ting alså dette med å skape mine egen bedrift til å bli en million bedrift er ikke bare gjort over natten men ja jeg er ikke langt unna jeg er nærmere målet en jeg var i fjor så ser jeg nå tydelig at å ha flere baller i luften , alså flere prosjekter samtidig er nødvendig for å lykkes mer også der har jeg klart å få til . Det å trives er det aller viktigste i livet mitt , å herregud så jeg gleder meg til å ha råd til å invitere mine barn ut å spise den dagen blir min lykke dag, dette forteller i grove trekk hvor tøft det egentlig har vært men jeg er så takknemlig for vær steg jeg har tatt i riktig retning , ingen som kan fortelle meg at jeg ikke har stått på, jeg har heldigvis klart å bygge opp en redusert kropp fordi jeg har pushet meg over det gjennomsnittlige som ikke er bra jeg er så klar over det , nå lytter jeg å håper jeg klarer det fremover.

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg