Livet mett blir 1000 milliarder ganger bedre ved å hjelpe andre = dedikert perfeksjonist

Hei Kjære lesere ❤️❤️

 

Hvordan står det til hos dæ i dag ?

Til tross for at jeg fikk denne av bestillingen så herregud jeg har jobbet mye i dag , vi snakker timer i telefonen med å lytte også gi råd, å bare få de til å få en bedre livskvalitet . Livet mett blir 1000 milliarder ganger bedre med å hjelpe andre mennesker med det de sår i . Dette med å opprette min egen kanal var genialt, hvorfor være dum å naiv da en kan være smart også kreativ . Jeg kan virke som jeg ikke lytter eller følger med . Det er akkurat da æ på mitt dypeste. Selv om æ ikke har læst bibelen att og frem og i mente , så e jeg en meget stødig dame for det. Bibelen ble for meg en bok som ble uoverkommelig , å jeg vet ikke det står sikkert  mye bra der, å jeg er jo meget åndelig så jeg har min tru men jeg tenker at den skal jeg ikke praktisere på deg eller noen andre. Nå i dag stråler jeg i grunn i fra topp til tå. Jeg har lykkes med nok en milepelen i absolutt alt jeg holder på med. Takknemlig fordi jeg klarer å nå mine mål . Det å drive med din egen bedrift er en påkjenning på godt og vondt. Det jeg nå merker at jeg klarer å slappe av også ser jeg nå at 100 tusen i minus er nærmere null nå… ikke mye igjen herregud jeg er dyktig har egentlig ikke ord. Jeg har egentlig ikke klart helt å gi slipp på det som har bidratt til denne utgifts posten men herregud nå ser jeg at jeg kan slappe fint av med å klare dette så fint- Jeg ser nå at jeg har nå kommet i mål med mer en jeg kunne tenke at var realistiske . Dette gir meg nå en skinnsykt styrke også god livskvalitet jeg er over den verste kampen .

 

Hvordan feirer vi at

1oo tusen er blitt til nesten 0 ? jeg tenker at jeg skal virkelig glede meg mer over hva som bor i meg . For herregud jeg er satan så dyktig både som selger også veileder , for da folk ringer meg for å få hjelp da igjen og igjen , å gir meg denne tilbakemeldingen på at jeg redder de i fra å gå til grunne. Da er jeg på rett hylle. Jeg merker at jeg er høy på energi nå er så takknemlig hadde det vært innafor å ha et seiers brøl snart ? Jeg smiler i fra øre til øre nå , herregud jeg er så lykkelig akkurat like lykkelig som om æ hadde vunnet millioner, føles akkurat slik. DET som du gjør selv også skaper seg , vokser mamma sa alltid det du får lett drar fort , det du jobber for beholder du. Dette er ord jeg har tatt til meg . I min dedikerte foreldre løse verden . Jeg ser nå mer av det jeg ønsker inn i denne verden å takknemlig for alt jeg opplever . Livet gir oss alle mye av alt svingninger også normale dager, alt er normalt. Det som er et drømme liv for meg trenger ikke å være ditt drømme liv. Det er å definere hva er dine mål hva ønsker du å ha i ditt liv . DETTE er ditt drømme liv som du setter i system for vekst . DET gir oss en pekepinn på hva må jeg jobbe med for å opprettholde meg her jeg er i dag.

 

Nå er det litt feiring her

Rus for meg er å lykkes med mine planer og mål, jeg har i år kun inntatt en øl i år å i fjor så ble det ikke noe . Dette er helt innenfor for meg , å feire når jeg når mål er å dele mine gleder med andre, se et hyggelig program eller be med ut mine barn . Det gir meg enda mer tilbake. Det jeg ser tydelige nå er at jeg klarer det umulige da jeg bestemmer meg for mine mål for fremtiden . Det er bare å se hva en må gjennomføre så er det bare å sette i gang. Jeg er klar for flere mål fremover å vet jeg kommer til å lykkes med det. DET er bare å sette i gang å våge. Da er du allerede i gang med målet ditt. Anbefales virkelig også gjøre det du er rå på å finner du ikke motivasjon så må du tenke hva er det jeg liker også gjøre, ta utgangspunktet  i deg selv. Nå skal jeg nyte livet her å se litt tv etter mange timer med masse jobb. Vi snakkes .

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg