Livet kan fort være over ❤️

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i kveld? Bra håper jeg at du har.
Det å ha det bra å ha god livskvalitet er meget viktige for vekst i livet vårt.
Har vi et negativt fokus så suger det alltid mer enn vi trodde først.

Om vi er mer tilstede i vårt liv så får vi også mye mer utbytte av det vi gjør.

Jeg ser det så tydelig nå fremover at jeg er på rett sted i livet mitt. Rett fokus å igjen jeg er så takknemlig for at jeg har det godt i livet.

Hva er å ha det godt i livet vårt?

Du jeg sitter ikke på fasiten for hvordan du definerer som bra liv. Det er det kun du som gjør selv!

Ofte så måler vi oss hele tiden med omverdenen hvorfor gjør vi det? Det er fordi at vi tror at alle andre har det mye bedre enn andre mennesker. Det er i grunn feil fordi vi alle sammen sliter i perioder med ulike ting som ikke er synlig for omverdenen.

Det står ikke skrevet noen steder hvordan vi har det derfor må slutte å mål oss med andre.

Heller gjør dine egne drømmer til virkelighet. Gjør det du lenge har drømt om. Livet kan fort være over. Derfor gjør det du har planlagt å ikke sett alt på vent.

Jeg ser det så tydelig rundt meg nå at mange jeg kjenner til og med klasse kompiser er gått bort for alltid. Da blir livet mitt mer viktigere å leve i min pakt.

Uten å hele tiden må begrense meg, nei vet du jeg lever nå å. Nyter livet å tør å våger å være meg selv. Det er godt å være meg selv å være den modige karakter som ikke dømmer andre mennesker.

I min veileder samtaler jobb, og Gruben Massasje så har jeg daglige kontakt med sårbare mennesker. Som jeg personlig løfte opp for å. Veilede de til å se sin egen verdi.

Det å nå merk at veien fremover blir mer spennende.
Har utviklet meg enormt etter at jeg tok veileder samtaler jobben i gang i desember i fjor.
Takknemlig for at jeg fant den eller jobben fant meg.
Siden desember til nå har jeg ikke hatt en eneste fri fra jobben . Føler at jeg må være tilgjengelig for de som trenger meg. Samtidig så får jeg mye tilbake ved å hjelpe de. Har nå fått mange faste kunder der som er trygg på meg å igjen roser meg for hvordan jeg ser de.

Vil bare si du er verdifull uansett hva du selv føler. Du må slutte med å snakke negative ord om deg selv.
Se deg selv som en verdi full person som er på rett sted i livet.

Selv om du vet du trenger justeringer, så fokuser på målene dine.
Du kommer til å lykkes med de jeg vet det bare du selv som enda ikke har sett det.

Ved å endre tanker om hvordan du har det så endrer du også hva du tiltrekke deg.

Ta å starte med å gjøre en endring allerde i dag.
Vi starter alltid med små justeringer så bygger vi på litt og litt.

Begynne med å finne 3 ting du er takknemlig for.
Skive lister hva du ønsker å oppnå, skriv alltid som om det allerede har skjedd. Da manifester du det i livet ditt.
Det som er du må tro på det eller har det ingen grunn til å starte.

Ønsker deg en nydelig kveld ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg