Livet er ikke for amatører

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg at du har.
Jeg har det i grunn veldig bra, sitter nå i skrivende stund å venter på at jeg får en kunde.

Jeg har hele tiden jobbet å vært så dedikert at jeg gleder meg litt til å kunne slakke ned litt men jeg må ha samme gassen på framover.

Hovedfokuset mitt fremover kommer til å bli jobb og kidsa.
Å litt kvalitet tid men hovedsakelig jobb. En merker godt at ting er mye bedre men jeg har enda ikke helt komme meg dit jeg skal være.

Litt utfordringer kommer alltid men utfordringer er noe som jeg alltid har lykkes med hele tiden.

Meget takknemlig for at jeg har så mange ting på tapetet så det kommer til å gå min vei det frykter jeg ikke.

Mål og målsettinger er viktig for å ha utvikling.

Jeg setter meg opp daglige mål å hva jeg skal gjøre i dag, veldig takknemlig for at jeg har lykkes så masse med jobben min å alt jeg. Gjør fremmover.

Ved å ikke ha mål så vil vi stagnere helt å det kan vi så klart ikke la skje.

De aller fleste som jeg kjenner skjønner ikke helt greia med at en må stå på. De har ikke vært i min situasjon heller så ja det er sikkert ikke mer å forvente egentlig.

Det blir slik da en ikke setter seg inn eller har kunnskap om det en gjør. Så ser du hva som gir deg best uttelling.

Jeg er ikke kravstore men jeg vet akkurat hvordan jeg ønsker å ha ting i livet mitt. Å derfor jobber jeg nå på min måte.

Det å glede meg til fremover å se utviklingen å. Igjen sa at jeg lykkes med mine mål gir meg også en god følelse av stolthet.

Hvordan jeg var for noen år siden å er i dag er jo to forskjellige damer, har endret meg radikalt.

I går fikk mellomste datter setvikatet til bil, meget stolt over henne. Artig å se at kidsa mine er meget dedikert å flink i sine ting.
De har fått inn mye ifra oss foreldre som har lært de gode verdier.

Så nå har jeg to av tre barn som har setvikatet å så er det to av tre som skal snart ta fagbrev.

Det gleder jeg meg veldig til sammen med de så skal vi skape mye minner fremover.

Ved å ha trua på deg selv å dine mål så lykkes du til slutt.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

p

1 kommentar

Siste innlegg