Livet er hele tiden i variasjon

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det , jeg har det topp må jeg si . Det skjer alltid noe i bedriften min som en ikke alltid kan forklare , noe skjer fordi vi gjør feil . Andre ting skjer fordi vi har null kunnskap eller at vi misforstår . Det jeg har opplevd i dag ble litt underlig ene dagen er det topp alt i det jeg skal avslutte men gode vilkår , i dag så ble det motsatt. Klærne jeg solgte gikk konkurs i mars , må si det har vært utrolig dårlig info rundt alt . Dette er ikke ok for vi som vare selgere så jeg orker ikke å kjøpe ut noe konkurs salg . Det var nesten men så fikk jeg kun 3 dagers bet frist på faktura i fra ett advokat firma. Det må jeg si er elendig med å få i etterkant da jeg hadde pakket ned alt at jeg kunne få utvidet betalings fristen . Det ble meget elendig må jeg si. Da blir klærne sent meget kjapt tilbake , det var synd for jeg la ned ,mye jobb i dette for å lære meg også ikke minst tok meg fri i fra annen jobb for å bygge opp noe som ikke var noe jeg i dag sitter igjen med som en good ting . Denne følelsen er ikke bra merker jeg men jeg er glad jeg tok en kjapp avgjørelse i dag på dette . Å ikke sa ja å mente nei. Det hadde også blitt dumt .

 

Ingen ting går alltid etter planen

 

Det å kunne lære meg å lage kremen var veldig hyggelig at jeg har lært meg å lage den på ett første forsøk. Det ga meg faktisk veldig mye tilbake å igjen dette ga meg mer en det å selge klærne . Det å være en selger er ikke alltid like lett . Det skal være sikkert men ja dette blir veldig spennende fremover da jeg skal utvikle meg mer på å produsere kremer for salg etter vært . Jeg skal utvikle mer også teste de ut . Dette med å lære å være i denne reisen merker jeg at jeg trives mye bedre med enn alt annet tøvet som har vært til nå. Det å bruke tiden min på mennesker som bare tar tiden min kan jeg si med en gang jeg liker det ikke i det hele tatt. Men ikke noe å bry seg med. Jeg ser fremover nå å gleder meg som sagt med alt som skal skje fremover . Har så mye spennende ting på agendaen min at jeg kommer til å glede meg glugg i hjel skal jeg si deg. Både denne reisen med å lage drivhuset å få renovert på huset mitt så er det mye som står på spill. Selv jeg nå i dag kan føle at ting ikke alltid er som det skal være da jeg hele tiden må gjøre ulike ting som ikke alltid er lett å se bilde for seg.

Livet er hele tiden i variasjon

Jeg jobber for det meste jeg , å ingen dager er like . Det jeg opplever nå er at jeg faktisk er på rett vei i livet mitt . Ved at jeg har så mye på agendaen min at jeg nå gleder meg veldig til reisen videre. Dette med å få lov til å selge produkter som jeg skal utvikle er en glede . Det er ikke noe eller alt kommer ikke bare av seg selv. Det skal være helt sikkert. Jeg gleder meg veldig til å kunne si yes det gikk som hakka møkk det blir bra . Jeg skal nå fremover sanke mye ugress der jeg skal lage mer til kremmer ut av de . Det er ikke alltid like lett å se for seg at ting blir bedre eller bra fordi det er ikke alltid like lett å se for seg hvordan alt blir . Det som er veldig tydelig er at jeg har alle fall klart å knekke en kode som er til en ny del i bedriften min. Nå jobber jeg kun med butikken , massasje , veileder jobbene som er to og bloggen min , nå er jeg nede i jeg på 5 å utvikler jobb nummer 6 igjen litt underlig at jeg ikke klarer å komme meg helt videre enn det men ok det er bare slik det er . Vi lærer i absolutt alt vi holder på med både du og jeg , jeg erfarer nå mer at jeg er på rett hylle der jeg gleder meg veldig til å utvikle å være i rett bransje der jeg kan utvikle meg mer enn jeg først trodde jeg skulle klare å få til. Det er en egen reise alt dette her sammen med meg selv å mine ambisjoner. Det å mekre at ting blir borte i fra en som klærne så ble det nå med en gang ett tomrom , jeg likte å jobbe med det men jeg orker ikke å kjøpe opp noe som jeg har holdt i dvale i nærmere 5 eller er det 6 uker. Det å ikke kan få vite eller kan få selge det du hadde satt deg opp på blir for meg en nedtur da jeg ser hvor mange timer jeg hadde lagt ned i det i å lære meg å sette meg inn i alt. Det er helt sykt hvordan en i grunn ble behandlet . Dette er ikke ok synes jeg men det forteller i grove trekk at en konkurs er ikke lett men det burde ha blitt gjennomført på en bedre måte. Det er helt sikkert. Jeg må si jeg lærer hele tiden i alt jeg holder på med , men ja det er spennende faktisk alt en gjør – Det er nettopp i møte med verden vi utvikler oss til en bedre verden å være i å jeg må si jeg gleder meg veldig til fremover å ikke mist absolutt alt vi skal få til å gjennomføre fremover . Det skal bli spennende fremover . Det å utvikle meg mer er en ny ting som er blitt mer spennende enn jeg trodde først .

 

Vi er i avslutningen på april

Det går meget hurtig nå fremover jeg må si jeg gleder meg veldig til å sette av-knappen for april å vi kan starte på mai gleder meg veldig til absolutt alt som skal skje fremover . Det å lære å være i utvikling er noe jeg har lært godt i bedriften min at jeg hele tiden lærer i alle lag jeg er i i alt. Dette med å være i utvikling er viktig å at en ikke gir opp selv om en kan føle at luften går ut i fra deg . Jeg kan føle på dette akkurat nå at jeg ble litt tom . Det er slik med oss mennesker at vi lett går tomme da vi mister energi eller gnisten for det vi holder på med da en merker at ting ikke er slik som det skal være . Det er dette jeg definerer som en kraftig lærings kurve .

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg