Livet er for kort derfor fyll derfor livet med gode minner ♥️

Hei kjære lesere, ❤️

Hvordan har du det i dag?!bra håper jeg at du har det . Helgene de går så fort unna. Det har vært godt å fått gjort så mye denne helgen.

Ved å fokusere på det som gjør oss lykkelig og gir andre også lykke. Så får vi tross alt mye mer livskvalitet.

I stede for å endre livet fordi en blir alvorlig syk. Så hvorfor ikke heller gripe dagen å gjør det beste ut av dagen slik at de rundt deg blir lykkelig og at vår energi smitter andre til å bli lykkelig å få bedre energi.

Livskvaliteten vår den kommer i takt med hvordan vi har det å hva vi selv ønsker å la oss påvirke av.

Livsglede gir bedre helse også har vi også det mye bedre i tillegg.

Jeg har fått så mange nye idéer til bedriften min som jeg kan bygg på. Ser på det å gjøre litt utenom jobben. Det får meg til å reflektere mer også bruk mitt kreative hode mye bedre.

Har nå fått tenkt ut mer å ikke minst fått til å bare være meg å kos meg å nyte helgen selv om jeg har jobbet hele helgen. Så har jeg fått gjort alt for å endre også fikse opp mer her.

Det å være den som har hovedansvaret her hjemme å er nøkkelen til alt. Det kan i perioder være slitsomt men jeg ser nå bare på det som genialt.

Jeg trives veldig godt med å utvikle å har nå en plan for hva jeg skal utvikle her hjemme.
Det er litt gøy å ha det i hode alt men det er jo slik det er før jeg skal reagere det.

Jeg må si målet mitt denne weekend har vært meget bra, fått gjort mye av det jeg har bestemt meg for å få gjennomført.

Jeg ser verdien av å utnytte tiden min rett. Å igjen skape tid som jeg har litt egen tid. Der kun jeg er viktig.

Merker godt at jeg er også mer moden for å kunne ha i alle fall en god venn ved min side. Men alt kommer til oss når vi er klare.

Jeg manifestiserer alt i livet mitt ved å jobbe med å realisere mine drømmer.
Jeg er også meget bevisst på hva jeg sender ut. Fordi jeg ønsker ikke å motta noe som jeg ikke trenger.
Når vi manifeststere så sender vi ut det vi ønsker oss, har den vibrasjon som ønske har også lev som om en allerede har fått det.

Selv om det ikke kommer med en gang så fokus på at det er underveis.

All negative tanker det frastøter det vi har bed om.

Jeg er takknemlig for det jeg ikke har som om jeg har det allerede. Det er en kunst å jobbe målretta på denne måten men da en lykkes så blir dette gøy.

Jeg skal få rydda bort mye ifra kjelleren skal få fikset flere rom der nede som jeg skal få ferdig. Når det ikke er vær til å holde på ute. Så er det perfekte å ha lagt alt til rette nå.

Merker også at selv om jeg er sinnsykt sliten i kroppen min etter å ha nå jobbet over 7mnd så har jeg må balansert meg veldig. Ved å være i harmoni med alt her. Jeg stråler over å ha vunnet. Nesten som jeg har blitt millioner om du skjønne? Akkurat slik er feelingen min å ha det godt betyr mye for oss for å ha vekt.

Jeg håper jeg har inspirert deg til å sa muligheter å vurderer det du ikke har sett på som verdifullt før.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg