Livet er 1000 ganger mer 🔥🔥🔥

Hei kjære lesere 💛💛💛

 

 

Hvordan har du det i kveld ?

 

 

Jeg hadde håpet at jeg kunne få gjort en del ting ute i dag etter jobb men , vet du vi har hatt snø hagel å uendelig kaldt her , vi er i slutten av mai men det er mellom 3 til 6 gr . Så noen vår er det egentlig ikke men , jeg ble så takknemlig når jeg så sola kom mellom hagel også snø i dag, å fikk en snapp i fra en venninne som bor her på Gruben at veien faktisk var tørr så herlig å se kontraster her i Rana mellom Gruben også andre områder i nærområdet det er så rart men jeg gleder meg så til at vi kan få varmere dager der vi kan nyte livet også bare være om du skjønner. Det er ikke det jeg nyter så klart alt men bare dette med å være ute å ikke fryse så vi har nok mer i vente her håper jeg .

Weekend er her jeg gleder meg veldig

Jeg nyter alltid weekend jeg om det er store planer eller små planer. Det å ikke ha for meget på agendaen er også noe jeg foretrekker aller best. Enn du da ? mye som skjer hos deg eller ? jeg har så mange ting jeg skal gjøre ute men , i dag ble jeg lat også orket ikke å være ute har faktisk  bare jobbet i hele dag siden jeg sto opp i dag. Bare en liten avbrekk mellom en liten tur på butikken i kveld. Dette med å gjøre aller mest her mellom alt er veldig godt jeg har som agenda å få klare å gjøre mest mulig i helgen med å få tømt det jeg skal så jeg har ting unna vei til å få ferdig lysthuset også andre plasser jeg vet at det er pinse men jeg feirer ikke jeg jobber å har det fint . Det blir mulig en cafe tur i weekend så vi får se blir hyggelig om det blir så en kan se litt andre folk å bare ladde opp batteriene å være litt fri for tiden å gå med ett felleskap av andre . Det er alltid nydelig også ikke minst se andre .

 

Vår er alltid nydelig med endinger

 

Jeg elsker å se at ting gror her ute å hjemme her at jeg har ikke ord for hvor jeg skal starte men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal anlegge drivhuset mitt , tenker jeg må få felt ned litt mer tre i hagen min aller først så jeg tenk det blir bra. Dette med å ikke helt vite hvordan alt blir eller skal se ut til slutt men jeg ser allerede konturer av hvordan det skal bli jeg gleder meg . Dette med å endre hagen slik som jeg holder på nå tar tid å er ikke gjennomført på 1 2 3 det må gjennomføres sakte med sikkert. Dette å klare å gjøre så mye som jeg har gjennomført til nå er noe jeg er uendelig takknemlig for . Dette med å ha mye på agendaen å ett lavt matbudsjett så tenker jeg at det går alt som skal gå . Jeg klarer alt nå jeg bare vett det . I dag mottok jeg flere bookinger å veileder samtaler er det blitt mer av så jeg kommer heldigvis opp i mer der også. Dette med å være i den retningen som jeg er på tur inn i nå en ny verden . Der jeg skal bygge opp en ny del av bedriften ved å i år høste masse planter som er både ugress å nytte vekster som jeg kan lage masse salver også kremer ved. Det er noe jeg oppriktig ser frem i mot også høste mer av det. Så er det en ting til jeg skal gjøre men det sier jeg ikke enda. Det er nok av info nå kan ikke fortelle alt så blir det kjedelig for meg da jeg har brukt opp mine mystiske ting . jeg har laget 2 runder med kremer også nå har jeg hatt en olje i ringblomst nå i mange uker for å trekke ut mest mulig av ringblomsten slik at jeg får aller best ut av den . Jeg merker så godt at de 2 ulike kremene jeg har laget så fikk jeg faktisk det til å jeg er så takknemlig for at de er så gode . Jeg er har atopisk eksem så jeg trenger å få vekk det å jeg ser mine kremer er mye bedre enn de jeg har kjøpt av ande det er noe jeg ser frem til videre å utvikle meg mer både på å kunne lage såper så i år er det å skape den kreative delen i meg som bygger opp meg også dette med å lære som står veldig høyt på min liste for i år.  Det tenker jeg kommer til å gjøre at jeg fremover utvikler meg mye mer enn jeg hadde trodd om jeg bare hadde vært i Gruben massasje, så hadde jeg ikke klart meg bare på det i hensyn til alle de 3 tøffe årene som har vært ser jo nå resultat ved at mange ikke klarer seg å konkurser på løpende bånd er blitt ett faktum . Dette med å klare seg er ikke en selvfølge men jeg har vært ærlig med at jeg har hatt det tøft økonomisk i hensyn til alt, jula i fjor var den første julen jeg hadde råd til mat etter alt de tøffe årene bringte meg , men jeg har blitt erfaring rikere ved at jeg klarer meg på ett minimum bare jeg har litt er jeg uendelig fornøyd å jeg trenger ikke overflod . Jeg er så takknemlig for at jeg har hus og hjem som jeg nå i år har fått endret litt mer på i år, å mer skal jeg få gjennomført jeg bare gleder meg så til å få ting gjennomført her . Jeg har nå i år plantet masse planter som jeg gleder meg veldig til å se vokse seg store . som jeg skal få spise også nyte godt av fremover her . Dette med å nyte hva naturen gir oss gratis er også noe jeg i år skal bli flinkere til å ta rede på. Det er tross alt unødvendig å bruke penger på det en selv kan skape , det kommer til å bli en riktig nydelig stund fremover jeg må si jeg gleder meg så innmari . Håper bare at sommeren også at vi får en bedre varme som vi kan trenge for å få lov til å nyte livet her nord , vi har det så nydelig at jeg må si jeg gleder meg veldig til sommeren er her å vi kan slappe av her også se hva livet faktisk gir oss. Det å være ydmyk er vel ikke en dum ting å være , jeg registrer at de som er yngre enn jeg å litt eldre forlater oss som bare det , det har vært en sort del tap rundt oss. Det er vel også derfor jeg ser på hva jeg egentlig har igjen av livet mitt også hvordan jeg ønsker å forvalte den siste delen av mitt liv. Det er å være sammen med de jeg bryr meg om, det er å ta del i de som jeg er glad i å som ønsker meg i sitt liv. Dette er noe jeg gleder meg veldig til å skape flere nydelige minner. Det å få lov til å bli kjent med lille Milo til min  eldste sønn er en kjær glede han er mitt lille barnebarn jeg bare elsker den lille firbente vennen . Det å bli så glad i en liten røver som han er er rene kjærlighet . Livet er 1000 ganger bedre sammen med de enn alene .

 

 

Kjærlig hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg