Livet er 1000 ganger bedre om bare gir litt fan å våger å være meg selv❤️❤️❤️

Hei kjære lesere 🧡

 

 

Hvordan går det med deg ?

 

Bra håper jeg , jeg la meg tidlig i går så merke godt at jeg har fått lada opp perfekt til en ny flott dag på jobb her . Må si jeg gleder meg veldig for å være ærlige . Dagen er i grunn nydelig med innslag av sol også fint vær mellom regnet å sludd også snø ja du leser riktig det har snødd veldig på fjellet så snø plogen har måtte brøyte så litt rart men egentlig ikke er jo ikke meldt så nydelig vær akkurat 3 til 5 gr så er det ikke rart hagel også snøen finner veien til oss her Nord , vi er jo vant med dette så jeg tar sjelden bort vinter klærne de får være i yttergangen så jeg trenger stort sett alltid de hele året. Det er nettopp det som er sjarmen med å bo her nord trenger jeg bikini i dag eller er det kjeldress … ja det er riktig det du leser vi er ikke så godt vant her men jeg må si jeg gleder meg veldig til å få det litt varmere men tenker vi må jo få årets nydeligste sommer ? eller hva tenker du ?

Weekend igjen dagene går unna de ..

 

Jeg synes uker mnd de går så hurtig unna at jeg har nesten ikke ord for det. Det å jobbe slik som jeg gjør så går tiden hurtig men ja jeg må si jeg gleder meg veldig til denne weekend som kommer på trappene mine. Det å nyte den er godt å kan gjøre ande ting enn bare jobb. Jeg er kjent for å jobbe mye over gjennomsnittet å jeg digger det men , jeg har blitt mye dyktigere på å ta meg litt roligere tider. Dette med å ha litt hobbyer som gir meg god energi så gir det meg faktisk utrolig blod på tann med å gjennomføre mer her. Jeg har så mye ting jeg skal få gjort men noe må jeg ha litt hjelp av noen som kan bære litt sammen med meg . Dette må jeg få gjennomført i løpet av helga så jeg gleder meg veldig til å kunne få det gjennomført for det hjelper meg veldig med å få det jeg skulle få unna her mer på G. Jeg har på en måte så mange prosjekter at mange hadde blitt en kule varm om de hadde vært i det samme som jeg , men det som er forskjellen med meg også dere er at jeg bare gjør noe annet å venter til jeg kan få gjennomført det jeg skal verre en det er det ikke.

 

Ved å akseptere så

 

Jeg har en teori ved at jeg aksepterer hvordan alt er rundt meg til en vær tid så har jeg det bedre enn om jeg går rundt å ikke aksepterer ting så ligger det å kvener i meg, men jeg merker da jeg ikke har fått ting ut av mitt system da sliter jeg men det å snakke ut om det gjør at en klarer å få det ut hurtigere også dette med å lære seg å akseptere at vet du lille venn det er faktisk bare slik akkurat nu . Det er ingen ting vi pr nå kan gjøre med denne situasjonen en å anerkjenne at jau , det blir på denne måten å du må bare akseptere at du får være alene i det du jobber med. Jeg er en bohem som vaser alene mellom mine drømmer , jeg har ikke mange jeg deler mine innerste tanker med . Det er så å si ingen som vet alt om meg , det som er litt latterlig det er faktisk at mange tror de kjenner meg ut og inn ut og inn men det gjør de så absolutt ikke. Siden jeg fikk den oppveksten som jeg fikk med misbruk avvisning også dette med å oppleve maktmisbruk også dette med å få mye juling opp igjennom oppveksten min så har faktisk dette bidratt til at jeg har lært å holde alt tett til meg . Jeg delte aldri noe privat med mine foreldre en gang , har faktisk aldri gjort det jeg klarte det aldri jeg vet det høres rart ut men jeg gjorde det aldri. Jeg sa aldri hvordan jeg egentlig hadde det fordi de hadde ikke tid til å snakke med meg da det kom til problemer eller å få sannheten noen av de.. jeg er nok også litt preget av at jeg ikke klarer å åpne meg opp for de fleste jeg har en beskyttelse mellom meg også deg. Dette er nok noe jeg bare ordnet siden jeg hadde det som jeg hadde det. Det å snakke om hvordan jeg egentlig hadde det så klarte aldri noen av de jeg snakket med å lytte å høre fordi det ble for mye for de . Hvordan tror du jeg selv hadde det da ? Jeg er så takknemlig fordi jeg har klart å blitt hel å klart å få bort det negative i meg for jeg hadde dessverre alt for meget av det i meg , sikkert fordi jeg hadde blitt så  misbrukt av mine på psykisk også fysisk , jeg ble misbrukt fysisk i fra jeg var 13 år i fra en mamma var sammen med.  Dette holdte jeg kun for meg selv , trodde hele tiden at jeg hadde skylden i dette … jeg skjønte ikke helt greia med at jeg skulle tiltrekke meg han men jeg gjorde det så snart mamma var borte så brukte han meg. Jeg er takknemlig for at jeg klarte å stå i alt. Dette med å klare det da du ikke har noen uansett hvor jeg vente meg så skjønner jeg i dag ikke helt de som sier de ikke har det bra ? for de har jo ikke opplevd det som virkelig er jævlig . Det er også fordi vi alle har vår virkelighet å vår egen opplevelse å det er dette utgangspunktet jeg bare må se ifra å godta at de som synes de har opplevd mye er ok men jeg sier i fra at dette er jo i grunn ingen ting å være bekymret for .. men må putte det litt pent inn så de ikke blir skuffet av at en ikke lytter eller hører etter. Mange lurer på tar vi skade av å ha levd i misbruk for lenge … Svaret er ja det gjør vi . Jeg drev med selvskading i mange år, jeg ble arbeidsnarkoman også har jeg gjort selvmords forsøk flere ganger da jeg hadde det som aller verst da jeg ikke hadde noen som hadde tid eller brydde seg . Jeg klarte det ikke heller men jeg er takknemlig i dag for at jeg ikke klarte det jeg er glad for alt jeg i dag har å jeg er takknemlig for jeg lyktes med å stå i mine kamper selv om det var ett helvete på jord . Det er også noe du selv må gjøre i ditt liv . Så i stormen å være sterk også våge å være svak i tillegg. Dette med å snakke med noen er lurt å ha noen som en er trygge på å lette på sløret til . Det er ikke alltid lett men jeg kan love deg at ting blir 1000 ganger lettere bare en starter opp i dag med å å endre ting til det bedre. Jeg er ett levende bevis på avvisning , dårlig oppvekst ingen som brydde seg jeg klarte det jeg vil selv om jeg ikke har noen som sto opp for meg du finner din indre styrke da du kjempet som hardest for å finne din drivkraft tro meg jeg vet at du kommer til å klare deg  .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg