Litt lurt å sosialisere seg mer enn vanlig 💛


Hei kjære lesere 💛

 

 

 

Hvordan har du det i kveld ?

 

 

Jeg håper at du har det topp jeg , må bare si jeg har hatt en veldig hyggelig dag. Der jeg fikk meg en hyggelig by tur sammen med tremenningen min . Vi fikk en veldig hyggelig stund sammen å det må jeg si jeg setter stor pris på det. Dagen før fikk jeg en hyggelig stund sammen med datteren min å det er veldig hyggelig . Dette å være sosial å ikke må prestere men jeg er bare meg selv er noe  jeg liker veldig godt . Det å sette planer for alt ser jeg ikke alltid blir slik som jeg hadde speilet først . Det gir meg ikke ubehag eller at jeg føler at en skuffer noen , men det ble snø i dag så jeg måtte endre mine planer for hva jeg hadde først tenkt å gjennomføre her ute . Det er ikke alltid like lett å få til å gjennomføre det jeg har mest lyst til så vi får da se om jeg får det .

 

 

 

Noen gange virker ting som at det blir litt satt ut å en ikke får dette til men jeg må si jeg er glad for at jeg fikk en litt roligere dag i dag. Dette med å ha fysisk tung jobb som jeg har så er dette med å ha roligere tider å veldig nydelig .

 

 

Bare å sosialisere meg mer tror jeg kan være veldig lurt egentlig

 

 

Jeg er for det meste bare her hjemme å jobber som bare rakkeren men jeg må nok bli enda flinkere til å være mer ute av min egen konfortsone å bare være å ikke prestere. Dette med å se andre sosialisere seg er veldig viktig . Det jeg gjør i fra jeg står opp til jeg legger meg da jeg er hjemme så er det kun å jobbe så det er ingen påfyll det er noe vi trenger for å klare å stå i alt vi holder på med.

 

 

Jeg merker nå at jeg er så klar for mer endringer her for å få ting til å gjennomføre . Jeg gleder meg så til å klare mer å få ting mer som jeg vil . Være selvstendig er noe jeg er , men dette ¨å se seg selv utenfra å inn er ikke alltid en gjør , vi er ofte inne i oss selv eller noen ganger ikke i kroppen våre . Dette med å være sårbar er noe jeg også du kan være om vi bare er i en ting eller nå som det er full mnd i dag så er kroppen vår mer sensitiv for kommentarer eller at andre måtte mene ting om oss. Det sitter dypere på ny mnd også full mnd så vi tenker ikke alltid over hvorfor vi reagerer som vi gjør.

 

 

Når vi har disse tider så bør vi selv tenke mer over hva vi sier til andre , være en god venn eller gi det vi vil andre skal ha . Dette med å være belærende er noe samfunnet ikke liker så veldig godt . Derfor så må en tenke litt før en alltid skal være den som vet absolutt alt. Det tenker jeg er ikke nødvendig i alle sammen henger   å vi skårer mye mer på å være ydmyk å ikke gi alt  med en gang .

 

 

Weekend er noe jeg senker mine skuldre mer enn i hverdagen min 🧡

 

 

Jeg starter alltid med en ting eller flere som jeg har lyst til å gjennomføre så blir det ikke alltid helt der bestandig men jeg merker at ting blir mer til mens vi går. Dette med å ha disse hønene også ender så må jeg gjøre mer for de enn jeg hadde tenkt men jeg gleder meg i alt jeg gjør for de . De blir som mine barn alle sammen . Det så var så herlig jeg møtte i byen i dag en av mine tidligere lærere på Gymnaset som var en nydelig tid. Der jeg også mange flere knyttet bånd for alltid . Det å fortelle gammel læren at jeg hadde fått høner også ender så sier han , du må snakke messe med de å ta de inn til medarbeider samtale . Det var en genial ide dette tolker jeg i grunn som at vi må ta de mer inn i vår verden å det har jeg allerede gjort. De er blitt mye mer tamme siden jeg fikk de så moskus ender fikk i dag ett bad også negle klipp å en nydelig stund inne sammen med meg i dag . De er så herlige så jeg må se om jeg ikke får bestilt meg bleier til de så jeg kunne ha de inne så de ble mer tamme . De er så fantastisk at jeg har i grunn ikke ord.

 

 

Jo mer tid en bruker på de så blir de jo mye mer vant med oss som holder på med de. Dette å være rolig også nyte stunden sammen var noe som jeg personlig gledde meg veldig til å jeg ser at ting blir så mye lettere når en har en bedre tone så kommer deres personlig trivsel igjennom med en så god energi . Dette blir bare så mye bedre enn jeg hadde forestilt meg å jeg gleder meg til å få de mer tamme så det blir de til slutt .

 

 

Målene mine fremover

 

 

Hvorfor er mål så viktig for fremover ? eller må vi bry oss så veldig ? Vi kan gå videre å ikke ha mål å bare gjøre det vi vil der også da . Da er det ikke alltid vi klarer å være klar for hva vi skal eller så blir ting ikke alltid det vi ser for oss . Om vi ikke bestemmer oss for hva vi søker eller ønsker til oss. Hva vil vi ? eller ønsker vi forandring ? dette må vi bestemme oss for. Noen ganger føler vi at ting ikke er det vi så før . Det kan være at vi har endret hva vi liker ? eller at vi må ha noe mer til oss for å være i balanse og harmoni . Dette finner vi mer ut av ved å våge å gi oss mer av det vi søker. Det trenger ikke å være de store tingene . Det kan være noe som er gratis . Dette med å gi en venn god tilbake melding eller at du ringer å skryter av noen du ikke har snakket med på en stund. Dette med å gi av din tid er gratis å da forventer vi ikke mer men , vi får tilbake, det vi selv sender ut der og da.

 

 

Dette med å sette ned forventingene våre så merker vi at ting blir så mye bedre vi senker våre krav til oss selv også omgivelser . Dette å ikke ha for mye regler er noe jeg ser på som viktig jeg klarer ikke å ha 2100 regler hater det. Dette jeg ikke liker er å bli kommandert over alt. Eller at noen skal styre meg . Du kan ha andre ting du ikke liker å dette er noe vi selv må definere over for oss selv hva liker vi hva godtar vi osv.

 

 

Jeg bruker å si vi må se oss selv før vi dømmer andre , vi må våge å se andre i kjærlighet før vi starter med å dømme eller kritisere . Jeg vil ikke kritisere andre for jeg kan ødelegge dagen din da. Jeg kommer aldri til å pirke i hvordan du har det eller noe annet negativt om det ikke er nødvending for ditt liv og helse.

 

Får jeg for mye negative mennesker rundt meg eller drama så hemmer dette min vekst å det tillater jeg meg ikke . Dette med å være i kjærlighet så merker jeg at ting blir mye bedre enn om jeg sender hat til den karakteren . Dette med å være i ett med kjærlighet så er vi mer i kroppen vår . Det er nå vi kan manifestere mer inn i livet vår i dag er det som sagt full mnd å da er det å sette nye mål igjen å kvitte seg med det en ikke skal ha med seg videre . Dette er en prosess jeg alltid gjennomfører hele tiden så jeg gleder meg veldig til å være klar for fremtiden mer .

 

Vinteren kom som kastet på meg her dette var jeg ikke forbedret på

 

 

Dette skjer i grunn vært år å jeg mekrer at i år skal jeg starte tidligere men det skjer alltid noe som gjør at ting blir utsatt men , jeg ser jo at vi får takk og lov mildere dager så vi får gjøre oss mer ferdig her så jeg er veldig takknemlig for alt jeg klarer å få gjort selv nå . Så er det bare å be litt mer om hjelp her og der så jeg kommer meg mer i havn her. Det er så spennende å se hvordan alt blir å jeg mekrer at ting blir mer akkurat som jeg ønsker det. Jeg har en plan om det jeg holder på med å jeg mekrer at tiden er rett for å endre noe mer her å noe skal vi ut av . Det er som sagt en tid for det meste å vi må heller tørre å stå i det vi går inne i. Dette med å være i kjærlighet så er vi mer i harmoni mellom alt selv om vi kan føle at vi ikke er i det vi ønsker akkurat nå så stå støtt også aldri tenke at dette går ikke vi kommer i mål med akkurat vår plan om vi ønsker å nå det vi har satt på agendaen vår . Vi må ville dette å bestemme oss for å ta action for fremtiden vår .

 

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg