Litt kvalitets tid 💯🙌🙌🙌

Hei kjære lesere ❤️

 

Hva er det egentlig som gjør weekend så nydelig at jeg bare hadde ønsker at dette aldri tok slutt?

Jeg trur det er fordi jeg slapper mye mer av i helgene å koser meg egentlig mye.  Har kjøpt inn to nye bøker. Nummerlogi og Tarot bok.  Dette er hobbyen min der jeg dykke inn i en annen verden.  Liker velkommen godt det som de andre ikke skjønner seg på helt . Jeg er veldig åndelige å har i hele mitt liv merka energi og oppdatere ting via energi.  Derfor ser jeg mye mer mellom himmel og jord.  Jeg vet alltid hvem som kommer hit. Vet alltid når noen ikke kommer som har avtalt med meg.  Jeg vet når folk kontakter meg. Å jeg vet alltid når det blir forandring.

 

Numerologi og Tarot er to ting som jeg elsker fordi jeg åpne meg mer opp til ø skjønne hvorfor jeg merker den energien.

 

Jeg tiltrekker meg nå nye mennesker alle mennesker som jeg ikke kjenner vil på død og liv bli kjent med meg. Jeg har jobbet med å manifesterer livet mitt,  altså drømme livet mitt.  Jeg har økt min energi.  Jeg har tatt bort det jeg ikke ønsker. Å da tiltrekker jeg da mennesker som skal passe meg perfekt.  Så sykt spennende. Jeg har ikke tid nå til forhold. Jeg prioriter kun jobb og kidsa og meg selv.  Utover dette så vil jeg ikke ha noen mas kuker.  Jeg klarere det så jævlig dårlig.

 

Jeg er nærmere 50 men har I dag kroppen som jeg drømte om da jeg var I 20 årene.

Massasje er en jobb som gir og tar energi.  En jobbe der jeg får utvikle meg å det blir faktisk en treningsøkt egentlig.

 Veileder jobben min tar mye energi og gir.  Uansett her bruker jeg meg mye.  Å.må være på .

Da blir jobb egentlig min trenings arena.  Å jeg merker nå veldig godt at jeg  har en utholdenhet utenom det vanlige.

Jeg fikk fikk nettopp satt en typo 00 deig.

 

Jeg skal ha rekker og loff eller rundstykke. Får se litt nærmere hvordan det blir.  Det er godt å få besøk av ene barnet mitt.  Litt hyggelig å kos seg litt med flere enn å bare spise alene.  Jeg elsker å lage mat i tidlig morrest laga jeg løkringer med litt ost. Det er så nydelig.  Vi kan lage mye godt ut av nesten ikke noe . Bare at vi har litt ingrediensene som skal til.  Jeg ønsker å teste ut litt mer små retter som jeg kan lage til de alle sammen.

 

Jeg må si jeg nyter søndag.  Jeg er nå i mitt rette element.

Fikk nettopp en veileder samtale så da har jeg mottatt flere samtaler.  Nå er jeg nærmer å slå målet jeg har hatt de siste månedene.  Så ja gleder meg virkelig.  Nå har jeg litt bakgrunn tv.  Må ha litt underholdende da jeg er aleine her.  Ser ifra USA.  Det bringer meg tilbake da vi var der i 17. Faktisk ikke hatt ferie siden da. Men du verden jeg har mye å være takknemlig for.  Gleder meg veldig til fremtiden.

 

 

Nå skal jeg bare nyte litt kaffe og kvalitet tid.  Kos deg masse.

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg