Likheter mellom meg å Arnold Vi gir oss ikke før vi har funnet suksess

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det , jeg gleder meg veldig til å starte en ny dag som jeg gjør i dag. Der jeg har nye muligheter for å sette mitt fotavtrykk som gjør at jeg i dag kan gjøre en forskjell for meg selv også mulig deg også. Jeg gleder meg alltid til å kunne sprenge mer grenser . Der jeg ser at jeg når de mål jeg har satt meg underveis å de mål som bare oppstår fordi en ikke har noe annet valg . Livet vårt gir oss de utfordringer som jeg også du selv måtte trenge for å tilegne vår kunnskap til verden .

 

 

Dette ved at vi kan føle at ting er ikke lett , eller hele tiden kjenne oss som ett offer så har vi i grunn for  mye tid . For å dvele over det som er sart . Det bidrar ikke til noen vekst i livet tvert i mot . Det er det samme som motstand som gir det ingen suksess. Jeg så i går kveld på en serie om Arnold som har vært den store kroppsbyggeren også hvordan han tok seg frem i verden . Dette med å sette seg mål for hva vi skal lykkes med så er det å se målet ditt hele tiden . Da visualiserer du de .  Arnold gjorde akkurat det samme som jeg gjør daglig for at jeg skal nå de , se de fremfor seg. Fokusere på ett nytt mål etter at en har lyktes med et nytt mål . Dette å være sulten for å lære også tilegne oss mer kunnskap også seier er noe jeg ser er en likhet mellom meg å Arnold . Selv om vi er født inn i ulike års tider så har vi akkurat det samme synet på fremtiden vår vi skaper den selv også det vi ikke har klart å få til det må vi øve på.

 

 

Jeg kjente meg så igjen i dette med å vokse opp i en familie som ikke er bra….

 

Dette å se hvordan han hadde taklet å få mye bank også dårlig oppvekst var å gjøre det bedre enn de . Dette med å bli en faiter etter å ha levd under tortur som jeg definerer det så er det akkurat det samme som jeg har opplevd dette med å bli overlatt til seg selv å ingen som bryr seg om deg så blir du jo sterk av det . Det vi ikke dør av det blir vi sterkere av å det er noe i det. Vi må bare fokusere på dit vi ønsker å være suten på å oppnå mer her i livet . Det er alltid hinder for oss alle før vi lykkes . Det er det som er vår motivasjon for å lykkes , jeg ser dette så tydelig selv . Jeg vet aldri hvor mye jeg får inn klarer jeg meg . Dette med at jeg klarer meg så bra som jeg faktisk gjør så er det perfekt i hensyn til alt rundt livet mitt at jeg aldri gir opp mine drømmer .

Dette med å se en likhet med meg å Arnold har jeg ikke før tenkt på som jeg tenkte på da jeg så serien på netflix i går jeg   har egentlig sett på han som en dyktig person men , da en ser at måten en lever på selv om han hadde andre planer for livet enn jeg så hadde vi akkurat de samme metoder for å manifestere det livet vi drømte om. Det handler om å tru på det vi ønsker oss i våre liv.

 

 

Startet prosessen

 

Jeg har nå fått startet prosessen med å gjøre klar for å trekke ut alt som er bra i løvetann for videre å lage salve og krem av denne blomsten . Dette med å se at jeg klarer absolutt alt jeg har satt før meg er noe jeg gleder meg så til så er det å ha de i krukker som er sterilisert for å ta i mot salver . Dette livet mitt med å gå litt nye veier her å lære meg noe helt annet er akkurat det samme som Arnold gjorde da han sluttet med å være kropps bygger å konkurrerer , han sluttet da han var best. Så er dette med å la andre slippe til noe vi alle skal være mer på. Det er alltid noe godt som kommer ut av at jeg eller du gjør det vi drømmer om .

 

Da jeg ønsket alle sammen en nydelig jul i fjor så fikk jeg denne meldingen i fra en kompis av ene sønnen min .Du er så dyktig å stå på du er ett stort forbilde for mange som ser opp til deg. Dette med at jeg fikk en slik hyggelig melding på at jeg var en fantastisk mamma som alltid så de andre for det de var var noe han så opp til at jeg var så inkluderende . Dette beviser jo at jeg gjør de rette tingene . Det at jeg er tydelig i blant er bare når jeg må. Dette med at jeg ser nå mer tydelig at jeg har gode forutsetninger for å lykkes mer så er det disse gode ord som gir meg en indre glede av at jeg er bra for mer enn bare noen .

 

Jeg har planer om å endre så mye her å jeg har avsluttet mitt hemmelige prosjekt som enda ikke kommer til overflaten . Dette med at en ikke får det til eller at andre funksjoner ødelegger er nok en grunn tenker jeg her . Så derfor så avsluttet jeg med å knote med det jeg ikke pr dags dato klarte å få til . Da er det heller mer tid nå til de andre prosjekter som jeg skal gjennomføre her . Så jeg blir ikke arbeids ledig med det første . Det er jo i grunn veldig hyggelig det.

 

Jeg vil ha en klessnor som er bygget i tre som er på den riktige romantiske bonde stilen jeg . Det er noe jeg har i grunn hatt lyst på lenge men jeg gleder meg veldig til å kunne få det til . Det er noe som er mulig å gjennomføre så er det også noe jeg gleder meg til å kan ta i bruk . Det er noe eget med å henge ut sengklær ute de dufter så godt etterpå.  Så er det å få laget ett lite røykeri er en plan jeg har hatt i år som jeg gleder meg veldig til å kan få til . Dette med å ha det også på agendaen tenker jeg at jeg skal få dette til . Jeg har andre planer som jeg skal få til å gjennomføre men det forblir enda en hemmelighet til det er en realitet å jeg har det her i åkerne min som jeg alltid definerer min hage. Jeg gjør nå hel omvending her ute . Dette med å endre på hva andre en gang startet en prosess med for over 20 år siden .. eller det er jo faktisk 38 år siden de gjorde det . De hadde bodd her i 20 år da vi flyttet hit . I år har jeg bodd her i 18 år helt sykt egentlig men jeg har aldri i mitt liv hatt et hjem der jeg har hatt like lenge tilknytning til som barn , men i oppveksten så bodde jeg 33 plasser så det er jo ikke så rart at jeg ikke kunne ha klart å fått det til … ikke sant ? jeg er så takknemlig for at jeg er så dyktig med å se ting i fra det positive lyset jeg selv om en også i blant er negative men det er følelser som skal ut som er underliggende . Dette med at jeg ble påført en del traumer i min oppvekst med det livet jeg fikk så har jeg i dag klart å fått ett  nydelig liv fordi jeg ikke kopierte det jeg mottok , jeg endret dette om til å gi kjærligheta å kutte de som ikke gjør meg godt. Det å kutte relasjoner som ikke gjør oss bra er viktig for vår fremtidig vekst . Det er noe vi må ta innover oss i dag. Vi kan ikke utsette en endring vi må gjøre det nå . For å kunne få det så mye bedre. Jeg ser virkelig fram til alt nå jeg skal gjennom jeg ser at jeg er så tydelig på rett hylle . Dette med å jobbe dedikert fremover så vet jeg at til slutt er det jeg som er vinnerne å det er noe som jeg oppriktig gleder meg til å formidle videre . At du lykkes med dine mål også ambisjoner men du må aldri gi opp gjennomføre det som er viktig så lykkes du .

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg