Leve av sine drømmer ikke dårlig

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Håper at du har det fint i dag å kan nyte dagen din . Det er herlig å stå opp til en ny dag i dag å kan bare slappe av å nyt dagen . Godt å starte dagen i dag med å få gjøre litt ute her i dag. Det er så herlig at jeg har i grunn ikke ord. Jeg er ingen A4 kvinne der jeg har faste rutiner på alt . At jeg legger meg til faste tidspunkt det klarer jeg aldri . Det er noe jeg faktisk aldri har likt heller så jeg er glad jeg kan leve et bohem liv der jeg gjør akkurat det som måtte passe meg også dyra mine . – Vi har det supert de trives veldig godt i huset sitt å ute gården . Det er så herlig også se . Egg har jo nå kommet mer av så det er fantastisk i grunn.

 

 

Være en som lever av dine drømmer ikke dårlig

 

 

Det er så deilig å kan leve dette livet som jeg gjør i dag, der jeg gjør akkurat det som passer meg . Tar mye jobber å jobber alltid mye . Det er noe jeg bare elsker . Dette med å se at ting skjer for en grunn er noe jeg mer eller mindre legger merke til . De en ikke er med så mye er for at vi ikke har samme energi eller er det så snålt at vi ikke tåler klimaet til hverandre ? det kan være så enkelt ikke sant ?

 

Selv så mekrer nå jeg da at jeg stiger ved å rense meg for det jeg ikke lenger vil ha med meg lenger . De som gjør meg til en dårlig karakter. Noe trenger vi ikke lenger å usannheter som er i fra vår barndom som vi har med oss inn i fremtiden den hindrer oss jo selvfølgelige til å klare mer en vi gjør .  Dette med å klare å akseptere at en har blitt behandlet røft også tøft at dette også var en lærdom jeg måtte igjennom for å kunne utvikle meg enda mer . Da vi skjønner at alt har sin årsak selv hvor unødvendig det måtte være så tenker jeg at jeg er veldig glad for all smerte jeg har blitt påført . Dette fordi jeg vet hva ekte godhet er å jeg vet hva ondskap er .

 

Har vi aldri opplevd å leve det livet som er på en annen arena så har vi heller liten erfaring å da tenke jeg at jeg at du har sikkert hatt godt av å få kjenne litt på savn eller dette å bli avvist . Det er en lærdom som en gang i livet er viktig å ta med seg inn i fremtiden . Da en kan trenge denne styrken . Det er ikke alltid en vet da en burde hatt den . Er det da du selv starter opp din bedrift eller da du selv møter hinder i din ordinære jobb? kan være det . De aller fleste som ikke har jobbet ut det de har fortrengt de sliter i dag med flere ting . Det de ofte sliter med er forandringer i livet der de ikke får gjøre som de alltid har gjort . Det gjør de sårbare å de mestrer det ikke . Uventet ting som skjer som tar de med storm . Der de må betale mye utgifter eller at en må redusere det en har for en har ikke nok penger. Dette er ting som er skadelig for oss om vi ikke har klart å fått bearbeidet det vi har i vårt indre . De aller fleste de bare legger ett lokk over å gjemmer dette bort så bryr de seg ikke om det før det blir alt opslukende å de ikke fungerer . Vi blir alltid innhentet av det som ligger å ulmer i fra fortiden vår .

 

 

 

Selv om det kan ta mange år til det skjer men uansett det skjer alltid så en får livskrise da en ikke helt forstår hvorfor en får denne reaksjonen . Noen kan føle at de er ikke verd noe de vil bare dø andre igjen blir utbrent å klarer ikke å komme tilbake på mange år . Det tar tid å restituere seg da en har møtt veggen . Derfor så har du noe grums få dette ut av ditt indre. Det er ingen verdi å skjule dette for deg selv eller omverden få dette ut ved å snakke med noen som du stoler på. Sett ord på dine følelser for det kommer alltid noe bedre ut av det når vi klarer å få dette helt ut av oss selv . Vi takler motgang bedre , alt vi før reagerte med krass kritikk eller var negativ eller alt for innesluttet så er det å åpne opp for å få ut det som hindrer deg et bedre liv egentlig du gjør ved å ha ett lokk på dine negative følelser de vil alltid komme ut før du er selv klar over det. Det kan gå ut over andre som ikke fortjener din skarpe kjeft . Dette er noe av det jeg jobber med med å få deg som ringer meg til å få ut . Det er meget herlig at jeg i dag kan bruke min tydeligere dårlig liv til å redde andre til en bedre hverdag .

 

 

 

For meg så er dette helt fantastisk å være i denne energien

Mamma sa alltid at jeg ikke måtte fortelle at jeg hadde evner eller så ting eller mekret energier. Det var ett tema som hun ba meg i grunn aldri snakke om til alle og en hver. Det har jeg så klart aldri lyttet til . Dette med at jeg å mamma hadde den samme interessen for det spirituelle å merket energier å forsto at jeg vet mer enn jeg faktisk har fått høre – Jeg åpnet meg mer opp da jeg klart å få bort alt negative rundt meg . Det vi blir opplært i da vi er små er at vi ikke skal tru . Det vi var da vi var barn så så vi også var vi mer i kroppen vår. Det er akkurat det jeg er nå i livet mitt , tilbake i kroppen min å jeg må si jeg driter i om du synes jeg er gal eller om du ikke liker meg . Jeg vet alltid hva du tenker i ditt hode så jeg synes det er veldig artig for det jeg får til meg så er det alltid hyggelig å høre hva sier du til meg som jeg skal få høre ? det er alltid det jeg hør som kommer ut . Energi er fascinerende som vi mennekser er også vi tiltrekker oss de vi er på samme frekvens med . Det er ikke mer hokus pokus enn det .

 

 

Weekend har vært blandet med masse hygge mellom jobb oppdragene

 

 

Jeg bare elsker helger å da jeg kan være litt mer nulls tilt å gjøre akkurat det jeg selv vil å bare gjøre det som faller meg inn da det er herlig også gjøre det. I natt så om møblerte jeg igjen her hjemme . Det er så herlig å en får en slik nydelig energi her . Det er ikke lenge før jeg skal hente opp jule treet for å pynte det jeg gjør dette alltid i november. Jeg bare elsker å endre litt her også der å gjøre det fint rundt meg . Det er slik at huset mitt er en bedrift egentlig jeg jobber 24/7 å ønsker da at alt jeg er i skal være bra å ett sted jeg trives å være i . Det nytter ikke hvor fint alt er jeg skal føle harmoni også glede . Det gjør jeg nå jeg gleder meg faktisk til å hente frem jul ting også starte å pynte . Det er adventen som i grunn er veldig spennende . Da en skal lage litt før jul å skape en bedre stemning .

 

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg