Lettere å forhånds dømme …

Hei kjære lesere ❤️❤️❤️

 

 

 

Hvordan har du det ?

 

 

Bra håper jeg at du har det , her har jeg det fint jeg har vært ute til dyra en liten kjapp tur for å se at alt står vell til hos de. Det er nydelig å se at de har det bra . Det er gøy å ha noen venner her som jeg kan få lov til å bry meg om . De gir meg mer enn jeg hadde trudd de skulle gjøre mine engler her .

 

Livet vårt kommer med gode overraskelser noe jeg ikke alltid liker like godt noen overraskelser er fine også noen kunne vi ha unngått for å være ærlig med deg. Det er nok slik for flere av oss alt vi gjør skjer for en grunn. – Vi mottar i retur det vi skal ha med oss på veien . Dette med å være sur eller lage drama av noe som ikke verken du eller jeg kan bidra med eller gjøre noe fornuftig med så er det veldig klart at jeg er mer glad for alt nå  i dag enn jeg har vært tidligere . Dette med å jobbe mot ett mål som gjør at dagen min er fornuftig å jeg ser at planen min fremover kan ikke bli annet en mye bedre enn først antatt . Det å skape så mye som jeg har bidratt til nå er veldig spennende . Det gir meg mer enn jeg hadde sett først . Det å se verdien av alt er noe jeg er veldig takknemlig for så gleder meg veldig til å kan si jeg klarte dette .

Vi drømmer alle sammen om en ny agenda der vi kan feire sammen også ikke bare dette med vi vil så gjerne ha det så mye bedre enn det vi står i som er vanskelig

Jeg har lært i denne perioden av det som er trist å vanskelig å det som igjen er veldig tøft så har jeg klart å se livet mitt på en side der jeg har lært at all utfordring er med på å skape oss mennekser mer enn jeg hadde trudd før . Det er en grunn for alt som skjer rundt oss. Derfor vil jeg heller være i det å være mer takknemlig , selv om ikke alt er kommet til meg enda så vil jeg bare ha det fint også ha det godt rundt meg . Det kreves mer av meg en jeg hadde våget å trudd – Det er en prosess vi alle samme skal være i så jeg må si jeg gleder meg veldig til å kan si jippi jeg greide denne kampen også. Det er for oss alle som lever så har vi liksom alle vår greie som vi sliter med . Det jeg bruker å si ett smil er ikke alltid ett smil . Det kan være en inngang til noe vi ikke vet historien om . Noe som ikke er vakkert men det er sårt å traumatisert . Da er smilet en kamuflasje for at jeg eller du skal vise at vi egentlig har det veldig fint .

 

 

Lettere å forhånds dømme

 

 

Vi alle har lett for å kan dømme andre for hvordan de er eller hva de sier . Det er en prosess jeg har sett for ofte at dette med å dømme noen skal en ikke gjøre men vi har lett for å gå i denne fellen . Noe jeg selv har gjort opp til flere ganger . Å har selv sett tydelig at jeg tok faktisk feil . Dette med å se seg selv mer enn vi ser andre . Ved at en må dømme andre som ett leve brød så har vi en negativ måte å se verden på. Jeg tenker mer på hvordan livet mitt skal være i stede for å se på hvordan eventuelt mine naboer lever eller de jeg bare vet hvem er. Jeg bryr meg null om hvordan andre lever sine liv , om de kipper plenen på en søndag eller om de snakker litt høyt på en torsdag . Jeg går aldri til dette skrittet å kontakte øvrige midler for at andre ikke lever akkurat som meg selv, dette betyr null for meg .

 

 

Dette å bry seg om seg selv aller først å gjøre de riktige tingene så har vi mindre å bry oss om eventuelt naboer eller andre. – Jeg har den formeningen at jeg gleder meg mer over at jeg ser at andre lykkes med sine mål også mening . Det gjør meg oppriktig glad å se at de jeg ikke kjenner får det til eller vinner på lotto eller andre ting vi kan vinne penger på. – Jeg har alltid hatt lyst til å kunne vinne penger som jeg hadde kunnet nytt . Så er det dette da . Hadde jeg blitt mer lykkelig med å vinne ? eller jobbe meg opp til det nivået jeg selv vil være i ? jeg tror at en gevinst hadde hjulpet meg fortere med å nå mine mål . Det er ikke så sikkert at jeg hadde klart å opprettholde den lykken som jeg har i meg nå i dag. Der jeg må kjempe mer for å være der jeg ønsker å være . Der jeg ikke har alt i mål men allikevel har det veldig fint . Poenget mitt er i grunn at jeg tenker mer på hva jeg mer selv slik at jeg når mine drømmer lettere å tiltrekke meg mer av den energien som jeg vil være i.

 

 

Jeg er på mitt 6 år som grunder det er en 2 til 5 års plan for å klare å bygge opp en god gjentagende inntekt som en kan leve av. Jeg hoppet i det i 19 da sluttet jeg i all annen jobb som jeg hadde . Jeg hoppet i en skjerm uten skjerm men jeg var så moden for akkurat få lov til å grunde frem bedriften min å jobbe dag som natt for å øke mine inntekter. Det ser jeg i dag at jeg har klart . Til tross for flere år med masse tap pga av koronaen . Det var det for de aller fleste grundere men jeg tenker jeg er lykkelig fordi jeg har utviklet meg 3 nye ben å stå på i etterkant av korona. Dette er en lærings fase som gir meg kikk der jeg ser at jeg klarer dette også . Vi må bare ikke begrense oss for meget – Det vil bare gi meg også deg så mye mindre kapasitet til å kunne jobbe mer enn ellers . Det gir meg veldig mye da jeg ser hva som i grunn bor i meg . Det ser vi ikke før vi møter på en krise der vi er nær for å miste alt vi eier å har . Da vet vi hva som bor inne i oss , da kommer vi til syne å viser verden at vi har ikke tenkt å gi oss før vi må. Det er nettopp her jeg er jeg er en kjemper sover kun da jeg må , kan det virke som .

 

 

 

I disse årene har jeg lært å feilet jeg har fått til masse å noe har gått dårlig dette er livet vi lærer aller best da vi gjør feil . Da sitter det bedre om vi hadde bare gjort de rette valgene . Da jeg å datteren min for mange år siden laget en kake å skulle lage en glasur . så tok vi feil det var faktisk der vi gjorde feil , at det ble best resultat . Det er ikke alltid vi møter vekst når vi gjør bare rette ting her i livet . Så ved å vedkjenne for seg selv at jeg gjorde denne feilen så har vi anerkjent at dette med å lære under utvikling er helt innenfor . Jeg kan virkelig anbefale deg å jobbe som grunder det er så verd dette livet har det 1000 ganger bedre i dette livet enn da jeg jobbet i kommunen også privat. Det er noe eget å være sin egen sjef det liker jeg aller best for å være helt ærlig med deg .

 

 

 

Ønsker deg en nydelig dag .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg