Leser din energi ❤️

Hei kjære lesere 🥰

Hvordan har du det i dag?
Bra håper jeg at du har det. Weekend er fantastisk nydelig. Hva har du gjort denne weekend?

Jeg bruker å gjøre litt annet i helgene selv om jeg selvfølgelig jobber. Så er det å kunne sove litt lengre enn i hverdagen er noe jeg liker veldig godt å få laddet opp batteriene mine.

Når arbeids narkoman må jobbe hele tiden er det viktig at jeg har gode stunder mellom absolutt alt her.

Liker å bruke tiden på bare å gjør ingenting. Høres sikkert rart ut men jeg digger det veldig.

I dag sov jeg ekstremt lenge i hennsyn til været å alt ute. Men jeg tok sykt sendt kveld så det blir litt litt sånn når jeg ikke har noen planer med noen så er jobb også egen bedrift som blir hoved fokus.

I dag fikk jeg en ny booking i massasje i tillegg, veldig hyggelig å se at folk finner meg. Veldig takknemlig er jeg virkelig.

Ungene mine er så opptatt for tiden at jeg og de er litt på samme nivå egentlig. Det å la de få vokse mellom alt her er viktige.

Mellomste tok nettopp fagbrevet å så nå er det bare eldste igjen til å få det også i boks.

Merker du at du har blitt tiltrukket av andre mennesker i det siste?

Jeg gjøre hele tiden en endring i mitt fokus. Dette fordi jeg ønsker hele tiden å tiltrekke meg de som har samme energi som jeg har.

Om du selv ønsker å forandre noe rundt deg. Endre ditt fokus å du vil også se at verden ser på deg på en annen måte.

Jeg liker høsten meget bra å ser nå at jeg har mulighet til å utvikle bedriften min mer av naturens avlinger.

Jeg bruker alltid å jobbe mye med hva jeg skulle ha gjort, å målet mitt nå fremover er å få til å gjennomføre denne nye veien.

Jeg har nå utviklet meg stort å med tanke på at bedriften har økningen hele tiden er genialt.
Målet mitt ved oppstart var å kunne leve av bediften å det har jeg lykkes med.

Hvordan lykkes vi egentlig?

Ved å jobbe med det som gir deg energi og livsglede.
Så lykkelig du fordi du har vekst ved å jobbe med det som gir deg Glede å igjen når vi jobber med det vi trives med så synes det meget godt på oss.

Et lett kjennetegn på andre om de trives eller om de har gått lei.

Alle bedrifter går opp og ned i karrieren det er helt vanlig. Derfor må en hele tiden også utviklet bediften slik at du tåler opp og ned tuter. Derfor jeg nå ønsker å utvikle naturlige produkter. I fra å høste produkter ifra naturen vår.

Når jeg jobber nå mer enn vanlig så får jeg hele tiden mye kreativ innspill å jeg bruker da høyre hjerne halvdel å det er også den jeg lagrer hukommelse å min sterke intuisjon.

Jeg har en hukommelse av de skjeldene jeg har lagret absolutt alle som ringer meg ifra veileder samtaler jobben. Det er så mye lettere for meg når de ringer meg så erindrer jeg hele tiden navn og tid og sted. Jeg er født med spesielt sterke evner for å se også vite alt jeg trenger å vite.

Jeg leser energier hele tiden på andre mennesker har alltid gjort det. Vet også alltid hva som skjer rundt neste sving.

Ta vare på deg selv å nyte kvelden.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

2 kommentarer

Siste innlegg