Kvalitets tid ♥️

Hei kjære lesere.

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg at du har.
Enda surrealistisk at jeg er 46 år hvordan har årene gått så sykt fort?
Dagen i går ble nydelig vi spiste middag sammen på Kina kroa veldig bra mat der.

Jeg å kidsa fikk en veldig god stund sammen å bare ta seg tid til hverandre er noe vi ikke har hatt så mye tid til.
Fordi jeg har jobbet hele tiden i år ikke tatt meg fri for å leve eller ha det morro.
I går var det første gang jeg har bedd mine barn ut for å spise middag. Vi hadde det veldig hyggelig å veldig koselig.
Øvelse kjøring med datteren min er en fryd.

Når vi åpner opp for mer kjærlighet så er det også det du får mer av. Mitt fokus er å være positiv vibrasjon å ha gode verdier rundt meg.

Når vi tar fokus på hva vi ønsker oss så er det også det du tiltrekker dæ mer av. Derfor er ditt fokus viktig for fremdrift og utvikling.

Jeg pleier ikke å planlegge alt for mye tar mer ting på sparket å liker det i grunnen meget godt.

Ved å endre min egen holdning så endrer du også ditt fokus overfor andre mennesker. Så tenk litt på hvordan er du selv i møte med andre.
Hvordan er du i en samtale? Om vi er mer på å. Er ærlig hvordan vi selv er.
Blir vi ikke dømmende over for andre.

Merker godt bare små justeringer så endrer jeg hvem som jeg tiltrekker meg går ofte en sport i å gjøre mer av manifesting. Fordi du tiltrekker deg alt du fokuserer på gode eller dårlige ting. Derfor er mitt fokus kun på det som gir livskvalitet.

Håper du har det bra å får en nydelig dag, jeg har tenkt å nyte min dag godt.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika.

3 kommentarer

Siste innlegg