Kraftfull energi ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Jeg håper at du har det magisk fint jeg , jeg har det veldig fint her jeg . Det å jobbe med grunder livet mitt så har jeg hele tiden ett eie skap til alt . En kan i blant være litt for treg i avtrekkern noen ganger så er vi alt for kjappe så der er ikke alltid like lett dette . Det er spennende å se hvordan jeg nå er på vei jeg liker så godt dette å se at ting blir så mye bedre enn jeg hadde sett for meg . Dagen i dag er faktisk den siste dagen i november . Dette er helt sykt at tiden har gått så fort . Dette som har skjedd i denne perioden er helt sykt i grunn selv om jeg jobber vær dag så har jeg også stunder der jeg bare er i mitt eget som jeg ikke gjør noe . Det er fint å kunne være i sitt å bare beundre andre eller bare se ut i luften for å være i en annen verden ett kort øyeblikk. – Daglig så lytter jeg til motivasjon for å være mer på plass i min kropp . Det er sikker underlig å tro at jeg gjør dette men , det er så godt å bare høre på gode motivasjon meditasjon som gir meg kraft også energi som gjør at jeg klarer å gjøre mer en jeg gjorde i sta.

 

 

 

Dette med å være i en kraftfull energi

 

 

Våge å vise seg frem for den karakteren jeg er så liker jeg det i grunn veldig godt før måtte jeg enten ringe alle sammen eller dra på besøk til alle jeg kjente . Dette ga meg en glede også en indre ro . Nå i dag er det sjelden jeg drar på besøk til de jeg kjenner . Det er i blant men jeg mekrer at jeg har nok sosialisering med jobbene mine for tiden at jeg trenger ikke alltid dette med å besøke alle sammen . Dette med å få en indre ro også være i mitt har blitt mer aktuelt for meg nå . Vi endrer oss alle sammen for hvordan vi er hvem vi er å hva som er viktig for oss i dag. – For oss alle sammen så er vi i endringer for hva som betyr mer . Det er krevende om en skal bruke tiden på å dra på besøk til alle sammen som jeg gjorde før – Det krever at en tar seg fri også har lyst også energi i tillegg. Jeg har ikke lengre dette behovet for å snakke med alle som jeg hadde før . Jeg får dette så tilfredsstilt i jobbene mine så jeg tror det er nok en av de store grunnene for at jeg er mer tilbake trukket enn før . Det er behagelig for å si det rett ut.

Ungene de er dem jeg hele tiden holder jevnlig kontakt med ellers så er det de jeg har i min nærmeste sirkel som jeg har kontakt med så vi endrer i blant litt men det er bare sunt . Jeg holder på litt her hjemme i tillegg til alt annet her . Butikken tar mer form jeg har fått bestilt opp litt mer varer . Vi nærmer oss jul med store skritt . Det er rart å jeg tenker at jeg må si jeg gleder meg veldig til å kan si jeg har alt som skal til for å lykkes . Siden jeg er mer på plass nå så mekrer jeg at ting og tang her har funnet mer sin rette plass også. Det å se at huset blir mer som jeg vil så er det bare det på toppen igjen som gjenstår så har jeg mer i system her . Gleder meg til å få huset som jeg har sett for meg . Det er sort å bo her alene men jeg må si jeg trives så godt å kan boltre meg her i mitt hus der jeg har alt jeg trenger å litt mer til . Dette med at jeg har klart så mye til nå så merker jeg at jeg er stolt over verket mitt . Så en må aldri gi helt opp det en har planer om . For en dag så lykkes vi med våre prestasjoner meget spennende for å være i denne rette energien jeg er i .

 Denne reisen i November så har jeg i grunn lyktes med så mye mer enn jeg hadde trodd jeg skulle få til å klare . Det er tøft å være alene om absolutt alt her med min lille gård der jeg har litt dyr , høns også ender . Det tar tid alt å jeg mekrer at jeg gleder meg hele tiden til å få lov til å stelle for de så har jeg mye også være veldig glade for . Det er fint å se at de trives så godt å har det veldig fint sammen med meg . Det er helende å være sammen med hønene også endene de er lives glede også energi alle som en . Det er så herlig å se deres energi også hvordan de ser på meg da jeg er sammen med de. De har en livsglede å har det så herlig løpe anda også moskus endene også hønene de er herlig å jeg er bare så glad for at jeg valgte dette i livet mitt nå. Jeg vet at dette krever mye jobb som ikke alltid betaler seg tilbake i alt men , jeg får så mye glede også ro også bare dette å få lære masse i denne perioden vi har det så fint sammen . Dette med å se at dem trives så gjør dette mye med meg for det gleder meg veldig.

 

Hva har jeg lært i denne perioden ?

 

Denne perioden har jeg lært å trekke meg mer unna det jeg ikke skal være i, se mer tydelig hvem jeg tilbragte tiden min med . Noen ble kuttet ut denne perioden men , det er sundt å bare ta vekk det vi ikke skal ha med oss videre . Det er noe vi alle bør gjøre at vi tar vekk det vi ikke trives i eller det som tar din energi. Dette gjør jeg hele tiden . Det jeg også har lært mer av i denne perioden er hva som ligger i meg . Jeg har pr nå jobbet i over 2 år å nærmer meg 2 år og 2 mnd uten å ha hatt fri med storm skritt . Jeg er seig , har mye energi enda å ser løsninger fortere enn jeg hadde våget å tru før noen år siden . Jeg merker mer hvordan andre er å leder deg mer en jeg gjorde før. Det er en prosess jeg har gått igjennom men jeg liker å lære å dette å være i en konstant utvikling er noe jeg liker veldig godt . Dette med å se at jeg klarer jeg mer enn jeg gjorde for 1 år siden på samme tid. Jeg har klart å knekke mer koder enn jeg gjorde i fjor å jeg er mer rolig i forhold til alt . Dette forteller at jeg har mer kontroll pluss at jeg har lært mer av disse erfaringer som jeg har vært i . Vi blir tøffere også mer avslappet til verden det er så behagelig å nydelig følelse noe jeg bare gleder meg veldig til å kan utvikle mer på veien . Jeg er så takknemlig for alt jeg har lært i denne perioden å alt jeg har utviklet meg det er stor prosess jeg har vært i der jeg har endret mer av meg til det bedre som jeg selv synes å det merkers godt til alle som kjenner meg at jeg er mer moden enn jeg har vært før å jeg er ikke utrygg jeg gleder meg på den siste epoke i år som skal være med på å utvikle meg mer . Det er så herlig å kan se at vi lykkes med det vi har bestemt oss for å lykkes med . Det er en sann glede jeg gleder meg så til veien videre.

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg