Kokken skarstad Holmen

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan går det med deg ?

 

Ba håper jeg at du har det tenk påske været ble magisk alikavell , jeg hadde ikke trodd at vi skulle få oppleve sol siden vi fikk det så mye før påsken men dette er jo  bare magisk helt sikkert. Det er en glede å våkne opp til dette nydelige været må si det gjør meg ekstra glad. Det å nyte denne dagen er bare artig for å være ærlig med deg .

 

Dagen blir veldig spennende

 

I dag bli det øvelse kjøring sammen med yngste sønnen som enda ikke har fått tatt førerkortet , men det er ikke langt unna han er meget dyktig. Så nå i denne påsken blir det å tilbringe mye tid sammen med han slik at han får kjørt mest mulig altså mengde trening å det skal bli en lykke da han også får lappen .

 

Alle drar til fjels i påsken

 

Vi har enorme mengder med folk som har hytter her i Rana , det er hytte eller campingvogner som er påske hytter for de aller fleste som har en plass de reise til i helger, eller påsken spesielt . Det å ikke ha noen plass å reise til er egentlig ikke noe stress i år det gjør meg egentlig ikke noe. Det er sikkert mange som har by påske også selv om de ikke vet at jeg også du er hjemme i påsken så er vi nok mange , dette været bidrar jo til at mange vil ta seg en tur i fjellet å nyte livet . Det å bare være å kose seg litt er viktig for oss alle. Jeg har by påske i år , men litt avkobling her med jobb også øvelse kjøring med sønnen. Det å tilbringe tiden med de er veldig hyggelig. Vi har avtalt sammen at vi skal lage en del mat sammen så tid sammen er kvalitets tid for meg også de å tenker jeg . Det å skape tid gir jo oss mer tilbake enn om vi ikke gjør det. Jeg setter enormt pris på alt vi skal gjøre sammen . Dette med å ha litt her hjemme som i grunn er forefallende men det blir utsatt og utsatt , til vi gjør det å det er akkurat slik vi gjør det alle sammen i blant noe må vi bare få unna gjort , noe venter en med men jeg merker godt at det klør for å få ting gjennomført å legge mer ut for salg. Kvitte meg med ting som vi ikke trenger . Det er å minimere å rydde bort energi. Det er så deilig da det er gjennomført for å være helt ærlig .

 

Kokken Skarstad Holmen

 

Jeg elsker å lage mat , min bestemor kom i fra Saltstraumen , så de dro inn møsbrømlefse inn i mitt liv om du liker det så skjønner du sikkert hva jeg mener med å si det er nydelig . Vi alle kan ikke like alt men det er litt underlig med meg , jeg liker det aller meste som jeg får. I dag fikk jeg så lyst til å lage meg litt møsbrøm lefse men jeg tok en helt ny variant , brukte taco lefser , så hadde jeg brunost i fikk dette smeltet hadde smør i , det må det være så tok jeg dette i ovnen i en liten stund. Det til det ble lett brun  eller skjerpa som jeg bruker å si det på taco lefsen da blir den litt krispi  så hadde jeg rømme i etterpå. Du må teste det ut var meget godt i jeg som e født inn i møsbrømlefse familien så ble dette fantastisk nydelig . Jeg tok meg ikke tid å lage dette med prim og brunost men dette funket fjell med bare smeltet brunost i taco lefse så dette er verd et forsøk bare for å nevne det . Det å bare buke taco leser kun til taco er bare tull de kan brukes til så mye annet godt.  Ha godt med brunost , litt smør også ha rømme når den er ferdig , på slutten du kommer til å digge denne retten æ lover deg det. Det er som sagt bare å buke taco lefser i fra butikken , ha prim også lage med brunost om du vil ha den på den vanlige gamle måten , men jeg er litt slik at jeg endrer alltid en oppskrift til min egen , du kan også gjøre det sammen . Det som var så ekstra godt da jeg spiste det med taco leser var at det ble litt sprøtt også fikk du rømmen i tillegg å den gode brun osten som var smeltet rundt å litt smør sammen nam sier jeg bare . Teste dette ut , så får æ høre hva du tenker rundt denne retten .

 

Ønsker deg en videre nydelig dag, her er det nå full kvalitets tid med å nyte livet på en god måte. Det å bare ha sol er jo det som gir meg en fantastisk nydelig dag å glede. Vi finner alle sammen vår ting som gjør at vi har det bra eller dårlig i livet. Jeg erkjenner at jeg klarer ikke å ha det kipt eller være i kipe forhold så akkurat nå har jeg det aller best alene , det kommer garantert en gang en flott kar men akkurat nå har jeg det som plommen i egget . Det å sette pris på de små ting som livet vårt kommer med så er det å være takknemlig for hva vi klarer å sette i gang eller hva vi selv gjør for å vinne mer lykke . Det kan høres rart ut men vi bestemmer selv hvordan vi vil andre skal se på oss , ved hvilken blikk godt eller dårlig . Det å velge den feile stien er jo ikke nødvendig , jeg velger den stien som er en utfordring men som jeg lykkes med å klarer å lære mer om livet . Det å alltid være i konfortsonen så utvikler vi oss ikke. Vi stagnerer med å ikke klarer å lære noe. Det å være i en utvikling det er meget viktig .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg