Klar for ny Action fremtiden ser ♥️🧲🧲🧲🧲🧲

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? Håper du har det bra. Jeg har jobbet hele tiden egentlig. Med hele tiden noe nytt kjent utrolig godt på det i går at jeg ble nødt til å ta meg fri noen timer.

Det gjorde meget godt å relex litt å bare sett sæ på ladding. Har vært mye tøffe tak i å få bært ut tunge ting. Det tar på kreftene egentlig.

Det er også bare godt å kjenne på kroppen at jeg har stått på å artig nå å se mer rundt meg i huset at ting er under utvikling.

Jeg skal ordne et rom i kjelleren som jeg skal ha som jeg skal lage kremer å utvikle bedriften min. Det å ha alt på en plass gleder jeg meg veldig. Jeg har startet å høste inn det jeg skal teste ut om jeg får til å lage krem og salver av. Det ser jo lettis ut men ikke alltid det som ser meget lett ut er det.

Jeg kjenner tydelig på kroppen min at jeg må utvikle meg mer. Det blir så spennende.
Samtidig nå så skal jeg se om jeg får til å utvikle en tøff genser og t shorte som jeg har lyst til å selge via tik tok. Bygger opp plattformen der for å nå ut til potensielle kunder. Å vi må være der kundene våre er.

Fikk faktisk i går en kunde via tik tok som booket tid, for øvrig så når jeg tenker meg om har jeg fått flere. Det handler nå om å være tilstede å samtidig synes.

For mange kan det virke som om en selger seg selv litt.. Men det er jo det reklame nettopp er. Den selger produkter. Det er akkurat det vi som er gründere også må fokusere på.

Dagen i dag startet tidlig egentlig men jeg kjenner tydelig at kroppen hadde trengt å ladde mer opp. Det er jo rovdrift slik jeg holder på.
Men det er så herlig når jeg nå ser hva jeg lykkes med å igjen at alt går mye mer lettere.

Som jeg har sagt før hvordan vårt fokus er er også hvordan vi har det. Det er så tydelig nå at alt jeg fokuserer på det kommer til meg.

Du må selv teste ut det men ikke fokuser på det du ikke ønsker. Fordi loven om tiltrekning gir deg alt du ber om.

Jeg er meget takknemlig for at jeg har denne unike evnen til å stå på litt mer å samtidig være mer uredd. Det å jobbe målrettede fremover gir meg så god feelingen at jeg har bestemt meg for å virkelig stå på massse denne sommeren.

For jeg ønsker å realisere å samtidig som jeg bygge opp bedriften min mer seriøst fremover.
Nettbutikk skal jeg fikse til om ikke alt for lenge. Skal begynne å jobbe med å utarbeide genser å se litt på hvordan det kan bli.
Jeg er mye mer avslappet i forhold til alt nå.
Det er jo også fordi jeg har ikke alt hengende over meg slik det var før en periode siden. Nå er jeg frempå å klar til ny action.

Skap deg en nydelig dag kjære deg, jeg er meget takknemlig for at du leser dette innlegget. Håper at jeg klarer å inspirere deg til å ta gode valg i livet ditt.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika ♥️

om

0 kommentarer

Siste innlegg