Klar for en ny energi ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Da har vi kommet oss til ny uke igjen , så er vi faktisk halveis til slutten av denne mnd om du ikke er klar over det.

Må si det er helt sykt i grunn at tiden går så fort men jeg gleder meg veldig til å få startet med mine mål å endre også få realisert mer her . Dette med å skape mer er det vi alle er ulike noen liker å være late , eller akkurat passe eller som meg hele tiden må ting skje . Det er nettopp dette som skaper vår ulikheter men jeg liker å være i denne reisen min der jeg aldri vet om jeg har nok jobb. Eller om jeg har nok til faktura eller til mat. Dette med å leve livet som det kommer er ikke for alle . Det kan være krevende men livet er krevende eller kan bli for kjedelig om alt skal være så akkurat . Eller at en hele tiden må ha kontroll på absolutt alt så føler jeg at jeg ikke lever jeg bare er til.

Dette med å leve som den gründeren jeg er som i denne perioden faktisk jobber opp min egen bedrift i fra null til suksess jeg har endret masse i løpet av alle disse årene jeg har jobbet på. Dette med å se nå at jeg er i mitt 7 år på bedriften min så er jeg veldig takknemlig fordi jeg taklet den tøffeste tiden min i min karriere da vi måtte stenge ned. Dette med å lære hele tiden eller se hva som funker i dag eller denne perioden kan om 2 eller 3 år ikke være aktuelt eller kortere tid. Dette er noe en grunder hele tiden må jobbe i mot. Dette med å se at en har flere føtter å stå på som jeg har nå så har jeg mer bære kraftig å en har en bedre utgangspunkt.

 

 

Planer for denne uken da

 

Det å ha litt planer denne uken har jeg som sagt men , jeg manifesterer det jeg ønsker å tiltrekke meg denne uken . Hva jeg vil gjøre eller hva jeg skal gjøre . Dette med å planlegge eller bare ladde opp litt er også nødvending for å klare å stå i det neste steget som en skal være i. Jeg holder også med å rydde opp her rundt meg . Det er vår å jeg elsker å kaste ting også endre energier rundt meg . Dette med å starte opp med flere ting er litt meg jeg bare elsker det. Flere som elsker å diagnoser andre påstår at jeg må ha kraftig ADHD , jeg har aldri vært utredet for det å har heller aldri vurdert å la meg diagnoser jeg har min energi som er kraftig som en ekstra pust for å kan klare alt jeg har satt på min agenda nå. Når snøen rundt meg her hjemme er borte så er det full rulle å endre hele ute gården da er det full jobb ute til jeg har den ferdig .

Jeg bare elsker å ha mye på agendaen å i år er det ett slikt år der jeg skal få ting mer ferdig å ferdigstille det jeg ikke ble ferdig med i fjor. Det er ikke alltid vi klarer å få ting i mål som vi selv hadde sett for oss . Så det er ikke bare jeg som liter i blant med at en har for meget å gjøre . Dette med å lage for meget av planer så kan det i perioder ta litt for mye tid det er ikke noe som er negativt at ting tar litt tid det er bare å være i rett rute på dine planer så er vi snart i mål. Dette med å bare være til å glede seg til å få ting gjennomført det er så artig må bare si det.

Det andre måtte mene om oss

 

 

Vi som stikker oss veldig ut vi får alltid andres kritiske blikk også mange som baksnakker oss som har oss som leve brød at med spise bordet eller eller bare sammen med sine dårlige venner der de må baksnakke meg eller deg som gjør ett forsøk på å bygge opp din busness . Dere vi må jo ikke stikke oss frem , det må bare jeg også du skjønne hadde det vært opp til alle kritikere så hadde ikke jeg eller andre grundere levd . Dette med å må promotere oss eller at vi er mer på . Så er dette nettopp det som er vår bane også livet som former oss i hensyn til hvilke valg vi går for.

 

 

Mange takler ikke baksnakking å kan føle dette er sårende , jeg har opplevd dette mye siden oppstart å mekrer da andre håner meg i alt jeg har startet opp med . Takk for at jeg selv er ikke den som lar meg krenke eller lar meg blir revet med de som gjør ett forsøk på å spenne ben på meg . Dessverre er det mange som ikke takler pes eller den negative omtalen en kan få da en stikker seg frem . Vi må ikke mene at vi klarer å gjøre dette vi må våge å tørre å være oss selv uten at vi er feile eller at vi gjør noen noe galt . Det er du som snakker om meg eller andre som har ett stort problem å det er ikke meg du da burde snakke om da bør du heller ta tak i dine egne problemer – Dessverre er det ikke slik det funker i deres verden . Det ser de ikke at det er de som har det største problemet men det må vi jo aldri snakke om . Skjønner du ‘? Derfor så lytter jeg aldri til de som er mine største kritikere. De som ikke ikke liker meg eller de jeg vet er sjalu på meg. Da disse karakter henger oss ut er det deres negative energi de egentlig prøver å få frem hvor vellykket de er også hvor dårlig de mener andre er så er det aller best medisin til dette folkeslaget av vi avviser de å ikke gir de noen energi . Dette er noe som ikke gir trollet energi for å fortsette . Den følelsen er så nydelig da en får det til å slippe det fri .

 

Mål for denne uken

 

Det våres her hjemme i Nord Norge å jeg må si jeg er så glad for nettopp dette. Jeg har flere prosjekter som jeg skal starte opp med . Det å begynne er noe jeg skal få unna gjort så er det så er det å bygge mer på ande huset . Det er snart tid for det . Det er så godt å se at ting blir mer som jeg  vil å jeg har ett til lite bygge prosjekt som jeg har på agendaen så er det å bygge lage ett lite røykeri . Det kjenner jeg på meg at jeg gleder meg veldig til å få dette gjort ferdig gleder meg veldig til det.

 

Det er alltid hyggelig å se hva som kommer frem når snøen drar hjem igjen . Det er alltid spennende å se hva ligger under der eller er det bare snøen som har laget denne formen. Dette med å skal endre mer her hjemme ute her så vet jeg at dette skal bli mitt år . Der jeg å dyrene også mine barn skal ha det aller beste året sammen . Det å nyte dagene er viktig å jeg må si jeg gleder meg alltid til nye ting som skjer rundt meg . Tilbringe tid sammen gode mennesker er det som er det jeg kun orker å brukte tiden min.

 

 

 Kanskje jeg burde ha litt mindre på agendaen denne uken en ellers jeg har litt mye energi fordi det er vår å jeg bare vil mer også merker jeg at det er litt mye energi. Tiden vi er i nå er veldig sterke med alle eklipser å energier som gjør at du og jeg blir påvirket av alt som skjer i universet det er det som også påvirker oss å gjør oss oppstemt eller nedstemt . Noe gammelt i oss som enda ikke har komet ut skal reduseres . Jeg merker godt at jeg er så i kroppen min for tiden å jeg er på riktig vei for å være klar for den veien jeg skal videre på. Dette med å ikke være i mål med alt er noe ingen av oss er til en stadighet vi er alle på vei til neste mål . Eneste vi behøver å reflektere mer over er hva er vår misjon for dette livet hva er vår plan . Det er grunn for alt vi opplever , jeg opplevde mitt for å åpne meg opp til den jeg er blitt i dag. Siden jeg er takknemlig i dag for de verste handlinger så sender jeg de kjærlighet . Jeg bruker alt til en god ting for å være en hjelper for alle jeg kan hjelpe videre i livet.

 

Gleder meg så til å ta mer fart på jobbene her hjemme å jeg manifesterer  det jeg ønsker til meg . Det vi sender ut til andre mottar vi selv . Så derfor alltid holde fokus på hva du selv sender ut . – Det aller viktigste er at vi får ut det negative vi sliter med eller bærer på , lufte de så vi får de ventilert . – Da er vi mer på en lettere vei som gir meg også deg en bedre energi for vekst.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg