Kjærlighet til deg selv er like…

Hei kjære lesere ♥️

God morgen eller ho kveld kommer helt an på når du leser bloggen min.

Jeg våknet Gry tidlig i morrest, etter fulgt av en Nydelig dag i går.

Jeg hadde en nydelig dag på jobb også etter jobb ble dagen meget go, ble invitert på middag på en restaurant. Meget hyggelig.

Var mye mennesker der å god mat å igjen hyggelig atmosfære.

Jeg har alltid sagt at vi skaper vår fremtid akkurat nå som vi selv ønsker.

Det gir mye av å være sammen med likesinnede folk som en har de samme verdier som.

Det å åpne seg mer opp til å ha fri er nydelig å la andre få gi en litt omsorg er ikke noe jeg er for bortskjemt med akkurat.
Derfor var gårdagen meget hyggelig på absolutt alle måter.

Jobbene mine er det jeg bruker mest tid på.
Så er det barna å minst egentid.

Det å se deg selv å gi deg selv egen pleie og kjærlighet er viktig.

Vi må tillate oss å bare være oss selv er ikke alltid det er så lett men vi må gjøre det fordi vi trenger å være i balanse mellom oss selv.

Jeg merker godt at jeg nå har stått på å jobbet mye egentlig alt for mye. Det å snart jobbet 8 mnd uten fri er jo for gale mennesker 🤣🥰
For meg har det vært for å få økonomien til å bli bedre å at jeg kan unne meg litt i min hverdag.

Jeg merker selv om jeg er meget sliten så er jeg utrolig glad å takknemlig. Det å kjenne denne drivkraften jeg har i meg er noe du får pga av at jeg har bestemt meg for å lykkes med mitt mål.

Jeg hadde en kunde som stilte meg et spørsmål om hva som bidro til at jeg likte godt ved jobben min.

Jeg svarer uten å tenke så mye, det er når jeg klarer å hjelpe andre mennesker til å få bedre livskvalitet og helse. At jeg lykkes ved at de får redusert ødem, bedre gå funksjoner og mindre smerter dette er bare litt av det jeg hjelper kunder med. Så blir min eksistens viktig å da blir det ubetydelig om jeg jobber 2,eller 12 timer med massasje.

Det meste jeg har hatt på en dag er 12 timer massasje i et uten puser. Da ble jeg litt trøtt etter jobb for å si det sånn jeg sovnet av uten videre hjelpe det er for øvrig aldri nødvendig. Dette fordi jeg har en fysisk og psykisk tung jobb via massasje og veileder jobben.

Så da er det lett å bli takknemlig for at jeg har lykkes med å hjelpe.

Så hvordan finne mer energi for å vokse.
Det er viktig å tilføre sjerla ro også egen pleie og omsorg.

Ønsker deg en nydelig dag, i dag skal jeg bruke den på meg selv og mine barn og min tremenning. Å mulig noen venner vi får se hva dagen bringer.

Uansett skal jeg gjøre mye for meg selv for å. Bygg meg opp å gi meg en anerkjennelse for at jeg er viktige.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg