Kjærlighet er å være tro mot seg selv .❤️

Hei kjære lesere 🧡

 

 

Hvordan har du det i kveld?

 

Jeg håper at du har det fint i kveld , å kan nyte sommer natten som er så herlig . Dette med å se at sommeren går mot slutten å vi får mørkere netter , så er det i grunn nydelig på ene måten å en vet at tider går så det klarer ikke du å jeg å gjøre noe med .

 

Jeg må si jeg er så takknemlig for hva jeg klarte å få utrette i løpet av dagen i dag. Dette med å jobbe alltid som jeg gjør så er det så klart ikke så lett alltid men jeg gleder meg veldig hele tiden for å kan klare å få til det jeg vil gjøre. I dag har jeg vært litt lat i grunn ved å tatt meg litt pause i fra alt her . Dette med å jobbe daglig ut og inn så gjør det jo oss til at vi bare eksisterer . Det bør vi endre til noe som gjør oss bedre å det er nydelig å se at ting kommer til mer å bli bedre gleder meg .

 

 

Jeg har en del små prosjekter som skal bli ferdig i løpet av denne uken

 

 

Eller i alle fall mye mer på plass enn jeg har klart til nå dette med å endre en del ting her så er det så klart mye å gjøre så jeg gleder meg veldig til å få ting på agendaen her som  skal vise at dette blir bra til syvende og sist.

 

Jeg har ett lite røykeri som jeg skal starte med å få snekret mer på jeg stopper i blant opp litt i det jeg holder på med dette er jo så klart fordi jeg har hele tiden noe jeg må gjøre. Det er ikke lett å se hva en da i det gitte øyeblikket faktisk hva jeg har gjort . Dette gir meg hele tiden nye ting også ønsker jeg å bare få ting mye hurtigere ferdig . Det skal jo være en glede i det jeg gjør ikke sant .

 

 

Så spennende med alt en ønsker å gjennomføre så blir ting bedre og bedre så jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg veldig til å se tiden bli mye bedre etter at jeg har fått planer i havn .

 

Jeg er grunder som aldri i grunn har gitt slipp på at jeg skal klare meg . Dette med å jobbe på så er det så klart blitt min egen sport at jeg skal få ting til mer enn jeg hadde klart før . Dette med å gjennomføre ting ferdig er det jeg holder på med nå. Det er mange små ting som i grunn skal gjennomføres mellom jobb så jeg gleder meg veldig  . Dette med å få fjernet ved ovner her så blir det straks mye lettere å få bort tak stigen på taket da er vi nærmere det målet jeg skal være i. Dette med at jeg har ett hus som trenger omsorg så er dette som ett lite ekteskap som ikke alltid har vært i balanse men i år så skal jeg få det i harmoni også likevekt med min kjærlighet så jeg gleder meg veldig til å få til å realisere dette med hjelp også ved at jeg selv med mine  små sterke hender klarer å gå dette til så skal det bli nydelig jeg gleder meg veldig til å få ting mer i system som jeg ikke hadde trodd jeg skulle klare å få gjennomført .

 

 

Kjærlighet er å være tro mot seg selv .

 

 

Jeg har alltid vært en tøff dame som har turt å gå mine egne veier, det som er forskjellen på meg nå i dag enn da . Er at jeg er mye mer rolig å stødig i det jeg gjør . Dette er så viktig at en klarer å stå støtt i ting selv om vi kan føle at vi er mellom alt. Dette med å vise følelser er bare sunt i grunn vi trenger faktisk å være i balanse mellom alt for å kunne nyte livet eller bare dette å klare å realisere det vi ønsker . Jeg vet ikke hvorfor men jeg klarer ikke å sove med at hele huset mitt er rot i så jeg må alltid ha primær rommene ryddig før jeg tar kveld . Dette har alltid vært hele livet mitt så jeg har vært litt underlig . Skapt men jeg har jo også noe jeg ikke bryr meg om å viser ikke at jeg tenker over det så jeg ser jo der andre har panikk angst er jeg helt rolig . Her snakker vi om gresset ute i hagen . Det er så herlig også ha en slik avslappende vesen her , eller jeg skal høste inn mye nytte vekster så de er fette viktig for meg så ja , de får være å gro å igjen før jeg glemmer det humler å andre små kryp de trenger blomster å nytte vekster så jeg  er glad jeg har ro i mitt indre selv om ikke jeg har det helt perfekt .

 

 

Jeg er ikke perfekt heller men det bryr meg veldig

 

 

Dette med å stadig se på vårt ytre så kan vi alle føle oss mindre bra, men jeg er takknemlig for meg selv . Jeg har fått tre barn som har gitt meg den kroppen jeg i dag har . Så jobber jeg daglig å er massør så jeg får trening hele tiden så jeg har ikke så mye grevinne heng jo litt om jeg går inn i sømmene men hvorfor skal vi liksom det. Om du har liten pikk eller løs hud på armene dine så er du vel ikke ett dårlig menneske for det ? Det jeg egentlig forsøker med å nå ut til deg i dette innlegget eller avsnittet så er det at fasade er kun ett spill – Jeg kan ikke se på alt det vakre å si at de er ett bedre menneske en deg eller noen andre . Det jeg mener er at det indre i vårt er det som må speile det ytre som vi har .Stemmer det indre med det ytre så er det nydelig men det er ikke alltid det gjør det.

 

Jeg ser jo dessverre tydelig rundt om kring at fasaden er dessverre så tydelig ute i blant folk , jeg vokste opp i en fasade hjem . Der det er mye viktigere å vise hvor fint det er enn å gjøre ting bra å være trygg på hvordan du har det der også da ikke betyr noe i det hele tatt. I dagens samfunn så ser jeg tydelig at vi må dømme andre å hetse andre . Dette er en situasjon som ikke er ok å jeg håper at vi sammen kan endre dette . Det må en holdnings nedring til å det er det du også jeg som må starte å være trygg i oss selv omv i ikke har alt på g så er det ok . Dette livet er noe som vi alle lærer i selv jeg som nærmer meg 50 år nå så lærer jeg mye – Det er nydelig å ha noe nytt som vi kan lære oss å samtidig våge å feile . Der er jeg blitt mye mer uredd en før.

Dette å dele så mye som jeg har gjort via bloggen hadde jeg aldri gjort oftentlig hadde det ikke vært for bloggen . Jeg får daglig tilbakemelding i fra mennesker som leser at de takker meg fordi jeg er en person som inspirerer andre også er ett godt forbilde der jeg viser at det er mulig også lykkes med masse enorme tap som egentlig skulle ha slått meg personlig konkurs . Jeg må være ærlig at jeg er så takknemlig fordi jeg er forøyd med ingen ting på konto for så å fokusere på at jeg har det jeg ønsker meg . Livet blir allerede da tusen ganger bedre ved at jeg er avslappet til livet å nyte tiden med de jeg ønsker å dele dagene mine med , jeg takker nå for at du tok deg tid til å lese denne bloggen .

 

Kjærlig Hilsen

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg