Karma rydder heldigvis opp uten noen spørsmål

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hva skjer egentlig da jeg eller du stikker hode vårt inn i noe som andre mener vi ikke har noe med ?

 

Jeg er her nå at jeg har gjort det, jeg må si at jeg er ikke redd for hva andre måtte mene om meg . Det jeg undrer over er hvorfor mitt synspunkt er så hårreisende for de som ikke liker at jeg har en helt annen mening enn du eller andre . Men deres synspunkt er noe jeg skal bare godta eller helst bli helt enig med de .

Jeg mener at en må få lov til å ha den oppfatningen selv om du ikke liker det jeg måtte mene det gir meg bare mer blod på tann for å lete etter mer som setter i sammen det jeg bekrefter i mine ord også meninger.

 

Jeg har ikke helt skjønt greia med at en skal alltid ta parti med den som er feig eller faller ut fordi de selv har bidratt til det selv . Som i denne sitasjonen så er det slik at en er sykemeldt fordi han har stjålet solbriller på Gardemoen med masse overvåknings kamera . Dette å være en parti leder å ikke så oppreist for hva du selv faktisk har stelt i stand så er du ikke verd å være en parti leder etter mitt syn.

 

En som var veldig kritisk til mine utsagn han er jo i Samme paritet bare her i Rana som den som har tatt solbriller uten å betale for de helt ukritisk . – Dette å se hvordan han gjorde det så kom dette tydelig frem i filmen at dette var jo overlegg så vil jo så klart Hannes venner også nærmeste si noe som dette , han var ikke helt med å kunne ikke huske at han hadde tatt de. Det er fint at en hadde filmen da så kunne de se det de selv mener ikke å huske . Jeg ser den at det ikke er gøy å bli tatt med buksen nede. Så da er jo dette med å hjemme seg bort helt bak mål.

 

 

Dette med å dumme oss ut er noe vi alle kan gjøre men dette med å hjemme oss bakom en fasade eller sykemelding så har vi ett problem etter mitt syn .

 

 

Det er for lettvint å bare kaste ut at jeg ikke er lege eller at jeg ikke kunne mene dette , eller om at jeg hadde skrevet åh stakkars han som måtte sykemelde seg etter at han ble tatt for tyveri på Gardemoen , herregud vi må starte en spleis for det er jo i dagens samfunn så nydelig . Det er jo helt innenfor å hjelpe de med masse penger i fra før . Skjønner ikke helt hvorfor Det røde partiet har allerede startet i gang jubel rop også startet en kampanje . Det sies att all reklame er god reklame . De burde jo i grunn ha brukt dette pr stønnet til noe bra som veldedighet men så langt det tenker de ikke. Litt underlig at voksene menn støtter opp om sykemelding som om at mannen lider noen nød ? det undrer meg veldig til å bli enda mer kritisk til det røde paritet er vi så krenka at vi ikke tåler å stå i det vi selv gjør?

 

 

Karma rydder alltid opp om vi ønsker det eller ikke samme fan det kommer en snø plog om ikke så lenge

 

Æ e så fette glad for akkurat denne karmaen som kommer tilbake til dæ som skal ha det i retur . Jeg også alle andre som gjør ting etter boka som følger lovverket å er for øvrig snill også omsorgsfulle så får vi ikke annet tilbake enn gode ting . Loven om tiltrekning er så nydelig også se . Jeg lurer i grunn på hva skal en stemme på for ett parti , jeg er jo ikke rødt selv om jeg er tydelig i mine meninger, jeg er ikke arbeiderpartiet helt sikkert. Men hva er jeg da jeg er så klart ikke krf det er ordspråket mitt ikke helt innenfor å jeg vet at jeg lett kan komme på kant her også med mine kvasse albuer som alltid finner veien til tastaturet eller mine meninger rett fremfor deg.

 

 

Da ble det ikke mange partier igjen som jeg kommer på i farta , høyre , Fremskrittspartiet og senter partiet som jeg kommer på , så er dette miljø partiet å her må jeg melde pass med en gang for de er gale . Da står vi igjen med Fremskrittspartiet , Høyre og Senterpartiet Disse tre er gode partier som jeg vet kan få en god innflytelse i det som både engasjerer meg også det som engasjerer deg også. De andre føler jeg vi trenger bort for vi trenger noe nytt som kan ta oss mer på ett annet nivå en der vi er nå i dag.

 

 

Jeg er så engasjert for tiden at jeg merker at ting er i blomst her , jeg får til mye mer enn jeg hadde våget å håpe på. Det er alltid noe jeg må gjennomføre mer av enn det jeg hadde først planlagt . Det er ikke så lett å ha så mange ting på agendaen min . Jeg trives veldig godt med å gjøre det jeg drømmer om . Det er jo nettopp det jeg holder på med å gjennomføre . Det er så nydelig også se at ting blir mye mer lettere for meg å jeg skal lykkes med å gjennomføre mine drømmer er noe jeg er 100 % sikker på.

 

Skal vi endre oss fordi andre mener vi gjør ting feil ?

 

Nei vi skal aldri endre oss fordi at du eller noen andre mener vi gjør ting feil . Så lenge det jeg gjør ikke dreper noen eller meg selv . Så har jeg full rett til å gjøre det jeg gjør . Dette med å være ufine mot andre er noe jeg ikke er helt for. Jeg bruker å si du får meg akkurat som du ønsker å få meg , sa du bestemmer selv for din oppførsel påvirker meg. Mitt strekk kan strikkes veldig langt , så ikke teste ut min tålmodighet for det er ikke sunt for deg.

 

En god debatt er da en kan avslutte med den å være enige med at vi har to ulike meninger eller flere ulike meninger. Det å se i avisa der jeg kommentert så er det jeg som kun ble tagget av den rød politiker her i Rana , pussig det her . Jeg var ikke mer tydelig enn mange andre . Så er det jeg som alltid blir tagget av å må synes å må svare på tiltale . Det var ikke kleint å svare men jeg undrer meg bare hva rører seg i ett hode da en må sette sine fjes over hva jeg har skrevet ? for så å ro i land da jeg svarer med at det var ikke meg han sikete til det var vi alle sammen ? Klart han må jo få ha sine meninger å jeg bryr meg ikke om dette fordi jeg har mine å viker de ikke . Takk og lov er det flere som ytra seg å ser galskapen . Det er jo nettopp dette ingen ledere , bedrifter eller organisjoner vil ha så er det snyltere eller løgnere. Det er litt rart at de ikke tenker det er valg snart vi må tenke litt martere enn lederen vår så kan vi dra velgere på dette . – Aldri i verden om jeg på noen måte gir stemme til ett slik parti som er så simpel som jeg mener de er. Takk for din tid uendelig takknemlig for det.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin  – Weronika

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg