Karakterer ødelegger i grunn alt ligger i oss bare vi ønsker det sterkt nok så……

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i kveld ?

 

Håper du har det fint i kveld jeg holder på å jobbe med veileder samtaler med å få opp lønnen for april mer enn jeg har til nå. Det å være i ulike variasjoner mellom grunder verden min er veldig spennende mellom alt annet jeg holder på med . Det å ta seg fri for meg er når lyden er av telefonen å jeg kan nyte litt ro . Jeg merker at jeg ikke alle dager er like gira på å være tilgengelig jeg liker mer enn gjerne å få være privat å ha det stille rundt meg . Det er ikke rart siden jeg ikke har tatt meg fri siden i 2021 .Så er det innafor i blant å få litt ro rundt meg ikke alle som skjønner det men jeg ser den at de aller fleste de ønsker meg bare det beste å det er jeg veldig takknemlig for .  I dag ble det en dag med litt motgang på ulike måter som i grunn provosert meg litt . Det er ikke ofte jeg blir sint men jeg ble det i dag. Det å merke at energien blir ebbet ut er ikke hyggelig å jeg mekrer at tiden jeg bevilger på det jeg skal ha vekst i må være noe jeg oppriktig gleder meg veldig til å få til å bygge opp. Det kan i perioder føles som ett luft skott der en jobber å en gjør mye så er det ett minutt så er det over . Det føltes slik med me&i i dag, der jeg har jobbet uendelig mange timer å brukt tid for å bygge dette opp så blir det faktisk det motsatte . Det kan i grunn bli min suksess ved at jeg kuttet ut tiden jeg har brukt på dette. Det er jo ikke dårlig med alt vi endrer planen på bare vi selv merker hva er det som tar vår energi .

 

Jeg hadde 7 jobber i tillegg til 3 binære jobber

 

Dette er grotesk mye i andre sine øyne at en har så mye på agendaen . Det å ha flere krevende jobber som jeg har så er det å få negativt bidra til å redusere min livskvalitet . Det merkes at jeg tåler ikke mas, jeg tåler ikke at alle må ha tak i meg hele tiden . Jeg liker det overhode ikke å høre at telefonen uler så jeg måtte endre dette i dag, for å redusere mitt stress. Det er negativt å stress det er noe jeg ikke har godt av. Derfor må jeg redusere nå mer av det som jeg merker tar energi å forhøye det som gir meg energi. Dette kan fort bli en nydelig dag om du skjønner jeg gleder meg veldig til vi skal redusere å trekke fra også til . Det å ombestemme seg for hva en vil veien videre er også ett valg , det blir som å hoppe av i svingen for å ikke få ett barn til da tar du jo også et valg . Det er å bestemme seg for fremtiden tenker jeg . Jeg er tydelig som menneske kunne lett som fan hadde blitt advokat, mulig ikke pga av svake karakterer men hadde det vært opp til kjeften min hadde jeg parkert hele forumet å vunnet alle saker æ over at lov og rett for hele verden hadde blitt en fette god suksess for fremtiden  . Jeg Gelder meg til å få vite at karakterer ikke betyr mer enn hode til en med suksess , vi kan alle feile men jeg tenker alltid takk for alle feil andre gærninger gjør . Dere gjør livet mitt lettere , æ tenker at all feil er sundt til å med å bli rundpult feil er også en god feil men ja mulig det ikke hadde vært det aller beste knullet men ikke dårlig om det var noe vi kunne ha gleden av sammen da vi lå på gammel hjemmet å nøt hvor mange en hadde gjort det med … om en hadde erindret det det vet jeg ikke.

 

Når vi er litt gal kan vi ikke bli verre vi blir bare mykere med årene , jeg må si som en av mine kunder . Du er en fans dott som fan ikke skjønner noen ting . Jeg har en så nydelig jobb der jeg kan tilføre latter . Jeg kan lytte også kan jeg få lov til å bli forbannet da ting ikke går etter planen – Går livet ditt etter planen ? jeg vet at selv om vi skriver opp alt så skjer det ikke alltid i rett rekkefølge . Jeg blir i blant satt ut litt da jeg har planen min klar så er det alltid en annen ting som kommer i livet mitt som må ha oppmerksomhet det er aldri like hyggelig men , det er bare slik livet vårt er for oss alle. Jeg kan kjenne på at en blir provosert men ikke så galt av sted at en må gjøre noe drastisk. Det som er viktig er at en tørr å gå ut av sin egen konfortsone . Det elsker jeg å gjøre . Det er jo slik de er de som er skuespillere . Jeg må i bant være det selv da jeg må gjøre avtaler eller forandre på noe som jeg ikke egentlig selv har kontroll over. Dette er det å leve livet å våge å finne løsninger . Jeg elsker å lese andre mennesker som en åpen bok der de ikke ser eller skjønne at jeg har oppdaget at jeg ser deg . Jeg mekrer hele tiden andre sine energier der jeg er mer klar over dine svakheter enn du selv faktisk selv ser du har. Det er ikke lett alltid men det er gøy å være i utvikling slik at vi kan nyte livet sammen .

Utvikler ett nytt konsept

Jeg har bestemt meg for å jobbe ut mine egne kremer nå fremover der jeg kan få selge de å gleden av å kunne utvikle meg i denne prosessen så merker jeg at det er nettopp dette jeg faktisk ønsker å få til å gjennomføre . Det er ikke lett alltid men jeg fant i dag ut hvordan jeg søker om å få sertifisert kremer det kommer til å bli veldig spennende .

 

 ” Nokre dager er slike dager ein berre må gjennom for å koma til dei andre dagane.”

i dag ble det en slik dag det å puste litt i bakken så blir livet faktisk så  mye lettere jeg elsker å se at det er balanse  mellom alt vi mottar å det vi er i i våre liv. Det gjør det faktisk lettere for meg å forstå ting så mye lettere . Dette med å jobbe med mine mål så er det veldig mye spennende som kan skje fremover . Livet blir straks mye lettere da vi er mer avslappet rundt alt vi holder på med . Jeg gjorde en liten undersøkelse i dag å skal jobbe videre mer med å utvikle mine produkter for fremtiden . Jeg gleder meg veldig for å nå mer sol inn i livet mitt en før . Fremtiden kan både du og jeg endre , uansett karakter eller hvordan andre ser på oss . Jeg vet hva tap er, jeg vet hva som skjer da en ikke betaler for seg . Namsmannen kommer å tar tingene . I min barndom var jeg vant med å miste alt jeg eide. Nettopp fordi namsmannen tok alt vi hadde … jeg vil ikke dit igjen . Er det derfor jeg alltid har en frykt for å ikke klare å lykkes ? eller er det bare en indre frykt av å ikke passe inn i noen verden der jeg vokste opp er det derfor jeg alltid må prestere ? noe som alltid følger oss i vårt liv er fordi vi opplever nederlag eller fravær av kjærlighet. Jeg har møtt livet mitt på avvisning også lite kjærlighet . Den gode lune heimen vokste jeg aldri opp i … jeg gjør ett forsøk nå i dag å gi meg selv den kjærligheten jeg aldri fikk tidligere jeg er arbeids narkoman som er skadet pga av min oppvekst , men jeg vil gjøre det på en god måte. Der jeg kan gi meg selv mye mer anerkjennelse ved å gi meg den anerkjennelsen jeg faktisk trenger her i dette livet mitt håper jeg klarer det å få til å skinne helt det føler jeg faktisk at jeg fortjener .  Det jeg jobber med med å utvikle nye produkter ga meg en indre glede ved å få til å lage Ringblomst krem på første forsøket med en gang noe som jeg faktisk ble uendelig lykkelig over . Tenk dette klarte jeg , det å ha trua på at jeg kan lykkes er det som skal til for å seire så får vi vekst det er nettopp det som jeg skal nå jobbe mot . Gleder meg som ett lite barn du bare ikke aner .

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg