Kan vi tiltrekke oss andre mennesker ?

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan går det med deg ?

 

Bra håper jeg at det gjør , en kan i blant føle at ting ikke alltid er like ok men om vi endrer vårt fokus så kan vi også endre de negative tanker. Da en har alt er en glad eller da en har mat i kjøleskapet er en glad . Da en har lite er en trist eller da en har ingen ting er en trist . Da en ser over hva en har av gode ting å hva vi har så må vi endre vår negative følelser for at vi har mangel . Dette er fordi vi sender ut ett signal på at vi ikke vil motta mer . Jeg  vet for deg som ikke er troende på manifestering at dette er bare jåss også tøv men da anbefaler jeg deg å slutte å lese hva jeg skriver om. Fordi da har du ikke skjønt hva manifestering er – Det er nemlig det jeg også du sender ut det mottar vi loven om tiltrekning som det også heter.

 

 

Jeg har praktisert loven om tiltrekning i mange mange år selv om en kan føle at en ikke lykkes så må en ut av denne situasjonen fort. Så en ikke manifesterer dette mer inn til oss . Til alle dere som mener at dere ikke har mulighet til å tiltrekke dere mer penger eller mer av de ting dere trenger uten å gjøre noe for det så er dette innlegget ikke for deg . Da har du og jeg en ulik oppfatning for hva loven om tiltrekningen er . Jeg betaler alltid i kjærlighet å handler i butikken i kjærlighet . Jeg snakker aldri om hvor dyrt alt er jeg ser ut ifra hva jeg har i dag hva kan jeg få i dag ut av dette. Stort sett så rekker det alltid til mye mat selv om jeg denne dagen har bevilget faktura aller mest av pengene mine. Så manifesterer jeg alltid at jeg skal ha nok mat i kjøleskapet til en vær tid.

 

 

Når vi fokuserer på det negative eller er i en negativ energi så tiltrekker vi oss ikke noe . Da mister vi det vi har på en måte. Dette med å se hva vi ønsker til oss å holde oss på denne energien så manifesterer vi å samtidig da en ser dette for seg så visualiserer vi dette med  å legge vår kraft også energi i alt .  I veileder jobben min så lærer jeg bort dette med å manifestere mer til de som jeg hjelper på ulike måter hva de vil ha . Dette med å lære seg å takke for alt så tiltrekker vi oss mer bare her . Dette å slutte å være kritisk også dette å baksnakke andre er også en negativ energi for oss. Så jeg snakker aldri stygt om noen så har jeg alltid en god energi rundt meg . Det er viktig å se det gode for oss i stede for å ikke gjøre det.

 

Kan vi tiltrekke oss andre mennekser ?

 

Dette får jeg ofte spørsmål på å svaret er JA det kan vi gjøre . Dette med å tiltrekke oss nye venner eller nye mennekser som vi ønsker å tiltrekke oss så ber vi om å tiltrekke oss den energien på den karakteren som vi har lyst til å bli kjent med. Om det er de som har lik interesse som deg selv eller om de skal ha en energi som du ikke har som det hadde vært gøy å blitt kjent med . Så sender vi dette ut at vi allerede har blitt kjent med denne karakteren . Det er så gøy når en ser at manifestering funker jeg har lært mye opp igjennom denne perioden å ser at jeg har klart å få mer eller mindre mitt drømme liv som er mer på tur til å bli som jeg vil det skal være – Alt skal ikke være komplett med en gang vi skal måtte jobbe for å nå våre mål mer . Så vi kan kjenne på enn livsglede også merke at vi har det tross alt fint selv om vi ikke alltid har det topp.

 

Når vi er omringet negative mennesker så tar de kraften vår . Den blir redusert kraftig i deres nærvær så jeg bruker alltid å si jeg må verne meg mot de for noen kan vi bruke liten tid på noen må vi kutte ut for alltid fordi de tar hele oss. Dette med å tørre å sette krav til hvordan vi skal leve er viktig for at vi ikke sletter oss selv ut.  I dyre verden så er det faktisk den sterkeste rett til å leve . De som blir syke får ingen nåde hos dyrene de bare går over de å det er slik i deres verden . I vår verden gjør vi alt for de syke å hjelper de . Det er litt rått å se hvor overlegen de er . Det betyr i grunn at de skal overleve å kan ikke hjelpe andre for de må hjelpe seg selv aller først. Det samme er det med oss selv , vi kan ikke bare hjelpe andre vi må se til at vi selv har det bra. Da vi får beskjed at flyet vårt styrter så er det å ta på oksygen masken først på oss selv før vi hjelper naboen . Å slik er det i vårt liv også bare det at vi har en tendens til å hjelpe andre til u hjelp . Der en ikke ser at det endrer seg . De blir avhenting av oss på en måte . Da er hjelpen vi gir usunn faktisk over for oss selv også den vi hjelper . Da bør vi gå ut av denne sitasjonen før det går alt for langt.

 

 

Vi må våge å tørre å si nei for vi blir jo ikke avvist av den grunn . Ofte er vi så redde for å si nei ordet fordi vi skuffer andre. Vi sier nei men vi sier ja til oss selv da. Jeg sa alltid ja til andre før . Nå sier jeg mer nei enn jeg noen gang har gjort før. Det var uvant i starten men , jeg merker at jeg blir bedre å bedre på det. Dette å sette krav til andre så er det noe vi må tørre å si for er det noe vi ikke liker så må vi også våge å stille de åpne spørsmål til den det gjelder. Vi kan faktisk bare få ett nei eller ett ja . Vi må tåle at vi kanskje ikke får alt men om vi ikke våger å kontakte så vil heller ikke motparten gjøre det. Det har jeg sett gjentakende ganger at det skjer ikke men det er jo frykten vår som er slik at det vi vegrer oss over det avviser vi å det vi vil ha mer av ser vi på å nærer oss på så det er jo helt sant .

 

Ønsker deg en riktig så nydelig dag .

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg