Kan være ensomt på toppen men du verden jeg gleder meg til å lykkes ♥️

Hei kjære lesere.❤️

Hvordan har du det i kveld?
Bra håper jeg at du har det. Jeg har jobbet i hele dag med veileder samtaler.

Så godt å kan jobbe med veileder samtaler. Det gir meg mye tilbake egentlig. Ved å være en hjelper egentlig.

Jeg trenger å bare kan være å ladde opp batteriene mine mer. Å da er denne jobben meget bra.

Helg føles egentlig bare fint selv om jeg ikkje har planlagt noe stort egentlig. Annet enn å være hjemme å jobb med mitt eget.

I dag har jeg startet mer på et nytt prosjekt som kommer til å bli nydelig.
Føler egentlig at alt skjer i sakte film egentlig.

Litt greit tror jeg at det ikke går for fort fremover. Tenker der blir mye bedre fremmover når alt er mer på stell.

Jeg har nå utviklet bediften min med masse nye produkter. Det ligger enorme verdier i det en legger i det.

Jeg ser meget tydelig hvem som støtter meg opp å hvem som er helt uinteresert. Å de som sier vi kommer 🙈 blir så latterlig. Så dukker de aldri opp.

Det å drive en bedrift er ikke noe som er lett hele tiden. En må stå på litt mer hele tiden å jobben er viktige for å få inn mer kunder.

Hvordan klarer du deg er det mange som lurer på.
Jeg jobber enorme mengder for å opprettholde en hvis inntekt men jeg vet ikke helt hvor mye jeg får inn. Så min inntekt er bassert på hva jeg klarer å få inn.

Jeg må med andre ord stå på litt mer enn vanlig.

Hadde jeg hatt venner eller venninner som hadde drevet med det samme som jeg. Hadd jeg vært ofte innom de for å gi de oppmerksomhet å samtidig hjelpe de med å få de mer kjente.

En merker så tydelig hvem som er interessert i det du holder på med å de som ikke en gang orker å ta seg bryet å se i butikken min en gang når de er innom.

Det forteller jo hvordan de egentlig er.

Egoistisk å mest opptatt av seg selv og sitt.

Jeg bare ikke helt skjønner greia men må nok bare akseptere at dessverre alt for mange mennesker er alt for selvopptatte å ser kun seg selv og sine verdier.

Når du begynner å klager på økonomien når du aldri må jobbe som jeg å i tillegg kan bevilge dæ sykelønn i ukes vis ønsker jeg ikke å høre på jammer.

Dere vet egentlig ikke hva som er tøft å samtidig har dere heller sikkert ikke behøvd å sykemeld seg dessverre er dette et stort problem i arbeidets livet at alt for mange gjør det. Sykmelder seg egentlig for lett.

Jeg fikk et spørsmål om hvordan er det egentlig å ha det slik at du ikke veit hvordan det økonomiske er fremover i bedriften.

Jeg har jobbet hele tiden med provisjons lønn nå i fem år å har blitt veldig vant med det.

Jeg merker at det er lettere mentalt nå enn i starten.

Moms og skatt er faktura som en ikke kan utsette, derfor er det hele tiden vært veldig viktig for meg å jobbe ekstra for å generere til mer. Skjønner egentlig ikke at dette er så vanskelig å skjønne.

Men for å klare det så må en også kan nyte litt mellom alt her.

Jeg er takknemlig for at jeg har lykkes med mine mål. Så må jeg nå heretter ignorer mer de som ikke bryr seg om meg. Tenker det er innafor.

Viktig at en setter pris på de som er for meg men ensidig opplegg orker jeg ikke lenger.

Jeg må bare bli mye flinkere til å legge bort tiden på de. Vi lærer stadig å igjen alt ordner seg for oss selv om det hadde vært veldig hyggelig om en hadde mer støtte rundt seg.

Men er nok sjalusien som rår over å jeg ser den jeg jobber jo ut noe i fra 0 til å klare å leve av det. Å tror jeg ikke kan lenger si hvor mye en får inn heller . Virker som enkelte ikke skjønner at det ligger så mye jobb bak det jeg gjør.

Min eldste sønn Hannes venner hadde faktisk fått med seg at jeg jobber 24/7 å egentlig ikke helt skjønner hvordan jeg klarer det.

Jeg er motivert til å få inn mer så jeg kan ta det litt rolig etter vært.

Til neste år tar jeg meg min første ferie på 6 år. Det blir bra.

Jeg må nok jobbe slik en periode til men vi får se.

Nå skal jeg kose meg med litt go tv å kvalitets produkter i fra butikken min 🥰

Ta turen innom butikken da Veien til lykke har nå masse spennende produkter.

Anbefaler dere å støtte opp å vi får om litt inn produkter ifra USA ♥️

Vi snakkes ❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg