Kamufler hvordan du egentlig har det ♥️

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? Håper du har det bra å kan nyt denne helgen. Har du lagt planer for helgen? Mange feirer sankthans aften denne helgen. Det er sikkert ikke dumt.

Her jeg bor så er det meldt utmerket flott vær, så jeg har bestemt meg for å gjøre mye hjemme denne helgen.
For meg selv i tillegg skal jeg jobb også.

Denne helgen tenkte jeg å få balansert å plokke mer av blomster som jeg skal tørke. Eller ugress. Det er så artig når du ser at dine planer blir gjennomført.

Jeg er over gjennomsnittet arbeids narkoman kjenner absolutt ingen som har dette genet i seg som jeg selv har.
Det er nesten som jeg driver med selvskading på en måte.
Jeg stopper ikke før jeg nesten ikke klarer noe om du skjønner?
Selv om jeg er flinkere nå er det jo så klart fordi jeg har pushet meg enormt. Kroppen min trenger mye hvile så jeg har i dag laddet opp. Var ikke ferdig på jobb i natt før kl 05 på veileder samtaler jobben det kan fort bli en besettelse men bare det å vite at jeg har lykkes med å hjelpe mange mennesker. Så er det verd å ha det litt slitsomt i dag.

Det har meldt sol å nydelig vær denne helgen så må si jeg gleder meg veldig til å kan få nyte dagene godt.

Liker i grunn aller best å ikke ha for mye planer det er alltid best å ta ting som de kommer.

Jeg lykkes ikke med alt med en gang en må begynne å jobbe ut i fra mitt ståsted.

Veileder samtaler og massasje er på en måte hånd i hånd om du skjønner.
Veldig mange spenner muskler og kroppen da en hele tiden jager etter alt. Stress er blitt en folke sykdom i grunn.

Der en ikke lever ut i fra enkle metoder å heller våg å stå i det.

Jeg erkjenner hele tiden mine svakheter før var det vanskelig å si det kan jeg ikke eller det prater vi ikke om.

Vet du at undertrykte følelser er med på å ødelegge for din mentale helse?

Ikke alle som tenker over det, men jeg vet det så inderlig vel når de som alltid har vist seg å bære på et fasade spill.
For å leve et falskt liv heilt enkelt. De sliter oftest med psykiske lidelser. Skjul sin egentlig sannhet. Da blir vi andre objekter mer interessant å som de på død og liv må vite alt om du skjønne 🤣 jeg har lært meg å trekke meg unna disse karakterer. De er gift til oss normale mennesker.

Det å kamufler hvordan du egentlig har det er i grunn viktigere enn å våge å leve sitt eget liv… Hvorfor??? Dette har jeg aldri skjønt meg på.

Fordi du er så lett å avsløre når du lever et falskt liv.

Derfor leve jeg som den utstøtte å våg å vær 100 % meg selv.
Takknemlig for at jeg har det godt på alle nivåer i live mitt.

Glede meg heile tida til fremover til utvikling av bedriften min.

Jeg har blitt flinkere til å ta litt rolig å se min egen verdi. Det å kos meg ved å se hvordan alt står til gir meg meget styrke og indre glede.

Håper du får en nydelig kveld ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg