Ka fan nå er altan tørr hva skjer ??

Hei kjære lesere 🧡

 

 

Hvordan har du det ?

 

jeg er så takknemlig at jeg har ikke ord, dette med å jobbe som selvstendig nærings drivende har jeg ikke ord for egentlig hvor nydelig det er , der jeg selv passer tiden min også ikke minst at jeg er med på akkurat det som faller meg inn. Jeg legger meg akkurat når jeg ønsker å igjen jeg står opp akkurat da jeg selv ønsker – går det ant å ha det bedre. Dette livet jeg nå lever passer ikke e små barns familie å jeg er så glad for at jeg ble ferdig med den da jeg var i 30 årene . Det er  nydelig for ¨å være ærlig jeg er nettopp ferdig med en time i telefonen på veileder samtale . Dette med at bedriften min nå er knyttet til en sentral så kan jeg jobbe døgnet rundt alt for mange mennesker sliter å noen trenger bare råd også hjelp til å se på en situasjon som de står i . Ikke alle ønsker å blande inn andre eller familie eller venner. Noen liker aller best å snakke med de som ikke har en tilknytning til de for at jeg ikke skal dømme de. Det er ikke noe jeg gjør , jeg mekrer at jeg knytter gode bånd med alle som ringer meg på linjen også min private linje , jeg får god tilbakemelding på at jeg har fått til å hjelpe de så jeg er så glad for det. Dette med å være en hjelper ligger ofte i oss mennesker . Jeg er så glad for at jeg ser verdien med å være i dette som jeg gleder meg så til å rydde bort i andre sine liv også gi de en bedre selvtillit ved at jeg ser de å deres verdier . Det er ikke alltid mer som skal til for å bygge opp andre enn at jeg også du ser de med positive blikk . Nydelig å kunne hjelpe andre det er så absolutt fint dette gir meg en god følelse av å være nyttig her i samfunnet. Det er gøy å samtidig se at ting for meg også får mer å gå på jeg trives så godt med mine planer å fremtiden er lysere med alt som skjer rundt meg .

 

 

Sola kommer å det regner ikke ute hva skjer er det sommeren som er på tur ?

 

Jeg blir like fasinert over været her nord vi har hatt en kald mai med en eller to dager med sol begge dagene ble jeg sol brent . i dag startet dagen med regn også litt sklett å en ser jo tydelig at ting er mer frodig enn sist uke å ka i fan nå er altan tørr hva skjer ? jeg hører tydelig naboen holder på å klippe hekken sin været i dag tillater å være ute uten at en fryser av seg negler eller huden for å være ærlig . Jeg var her om dagen å fikk en vinter bukse som jeg tenkte kunne være flott å bruke om sommeren ikkje kommer her Nord den er rød så hadde passet inn godt her mellom frodige busker rundt om kring her . Dette med å nyte været uansett så er det ikke til å unngå at en blir litt sjokkert over at været snur til det bedre . Dette med å være hunde passer tar på en gammel kjærring er jo akkurat det samme som å ha en baby i hus , passe mye på å se all fan skap de klarer å få gjennomført uten at jeg legger merke til det. Jeg har allerede bestilt meg ett bånd så hunden kan nyte hagen legere uten at jeg på død og liv må gå med han i bånd . Dette kommer til å bli nydelig til neste gang han kommer hit . Da har vi det mye lettere å han lille Milo har bedre utgangspunkt til å utfolde seg mye mer her . Dette med å legge det til rette for den lille vennen som er så nydelig er en ren glede selv om han kledde av meg her på gården . Rev faktisk av meg buksen ja du leser rett . Følte meg ikke høy i hatten da jeg sto der uten en tråd men jeg måtte le så om naboen fikk se rumpen min der og da så ja ja det må bare være perfekt for han å lille Milo klarte å rampe det til her på en gøyal måte . må si denne lille rabagasten liker jeg bare mer og mer . Det er noe vakkert i denne sjelen av en god hund . Den gir meg så m ye kjærlighet å jeg mekrer at båndene mellom oss blir bare sterkere å sterkere for vær gang vi sees . Blir ikke siste gang gleder meg allerede til neste gang han kommer på overnatting hos meg .

 

Dette med å være frilanser er det vanskelig eller ?

 

Nei det er ikke vanskelig så lenge at en har valgt noe en liker å holde på med som jeg . Dette med å velge det rette feltet som bidrar til å få mer å gjøre er noe jeg gleder meg veldig til . Dette nå å se at ting snur mer i positiv retning gir meg veldig god feeling her . Jeg trenger alt jeg får inn å nå er jeg mer klar enn jeg noen gang har vært . Jeg vet det høres rart ut men jeg er det . Dette med å jobbe mot mine drømmer også mål er ikke noe jeg gjør for å være artig jeg gjør dette for å klare meg økonomisk . Dette med å ha penger til å kunne be mine barn ut på middag er ikke noe jeg enda har råd til men jeg gleder meg så til å få til å gjennomføre det , det blir nydelig . Dette med å klare å komme i balanse her er noe jeg ser frem til å klare . Det er ikke lett å være alene om alt men det er bedre enn å være sammen med noen du ikke trives med. Det har jeg testet ut å da hadde jeg det verre en jeg har det nå. Selv om jeg pr nå er en fattig grunder så vet jeg at jeg kommer til å gå forbi dere alle til slutt. Siden jeg er seig fan som aldri gir opp før jeg har nådd mine mål. Det var under pandemien at en kompis tok veldig vare på meg , han bedde meg ut for å påse at jeg fikk i meg mat. Spanderte masse på meg å dette varmet meg veldig . Dette å se når en trenger det at en har venner her og der. Dette med å se hvor lykkelig han ble for at jeg fikk inn 10 tusen på å selge timer til kunder før jeg fikk åpne opp bedriften min igjen . Det er bare du som klarer det sier han til meg , jeg måtte betale alt av fakturaer som hadde forfalt men du verden for en glede å se at jeg klarer alt jeg bare jeg vil det sterkt nok . Dette genet ligger i oss alle som ønsker å se det i oss . Dette med å kunne gi opp det har jeg hatt lyst til mange ganger, alltid har en eller flere av mine barn støttet meg opp med å gi meg trøst av at jeg komme til å klare det. Dette med å stå i det tøffe så lenge som jeg har gjort er ikke for alle å skjønne hvordan klarer en det ? jeg kan si at det er kunder som benytter seg av mine tilbud jevnlig som støtter meg slik at jeg lykkes . ikke de som er til meg en gang i året eller 3 det er de som kommer innom å ønsker å kjøpe kaffe eller se hva jeg faktisk har i butikken min som er en stor støtte for meg . De som gjør at jeg har en bærende butikk også forretning . Det er aldri lett å vite hvordan ting blir eller er men jeg er sikker på at jeg klarer meg mer en godt denne gangen også i dag var jeg veldig produktiv å dette med å være  i en formiddel rolle er noe jeg oppriktig gløder for . Jeg er så takknemlig for at jeg klarer meg å jeg er super stolt over mine verk så håper jeg at jeg ved denne bloggen her kunne inspirere deg til å bring action inn i livet ditt til at du år til å gjennomføre dine mål mer eller mindre . Det er alltid nydelig å se hva en faktisk får til å jeg har trua på deg .

 

kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg