Julestemning er det virkelig 🎅💯

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg? Bra håper jeg at du har det.

Takknemlig for hvordan dagen har utviklet seg for min del.  Takknemlig for at jeg har fått gjort mye her hjemme.  Å ikke minst ribbe og pinnekjøtt er i hus til Julaften. Så gleder meg virkelig til å få feire jul sammen med ungene mine.  Vi skal alle nyte dagen godt oss I mellom her.  Livet er levende å sterkt.  Føler at jeg har mottatt mange spennende ting å noe som jeg kjenner at jeg ikke ønsker å ha . Det gir meg faktisk energi til å fortsett videre med mine utfordringer og drømmer.  Selv om jeg merker at kroppen min trenger ro å fred rundt meg. Jeg orker rett og slett ikke for mye styr er nok komme til et punkt I livet mitt. Der jeg ønsker å kompromer hvem som jeg ønsker I livet mitt. Jeg ønsker nå aller mest å få alt på G å dette betyr å jobbe opp å alle dager ut året.  Høres veldig surrealistiske at jeg ikke skal ta en fri dag… men dessverre er ikke rom for det.  Gleder meg veldig til å få feire jubileum når jeg har klart å lykkes med mine utfordringer.  Det som er livet.

 

Gleder meg til å få feire jul I år.

 

I fjor hadde jeg ikke penger til mat… i år har jeg rettet opp negative tall Hele året.  Føles oppriktig slik at jeg får det akkurat ferdig så er det en ny situasjon som jeg må få i orden.  Når jeg nå Ser mitt totale bilde. Er jeg utrolig bra an men enda er det ikke rom for å bruke unødvendig med penger.  Livet mitt er akkurat nå meget godt.  I år blir det ribbe og pinnekjøtt på julaften.  I fjor hadde jeg ikke mat ….  gleder meg veldig til å få kjenne huset fylles opp med pinne og ribbe duft.  Jeg skal ordne litt her hjemme nå så gleder meg virkelig til å få ting på plass. Har litt små ting som jeg skal ordne.  Håper siste julegave til ungene kommer. Men det blir uansett bra.  Dette med å hamster absolutt alt trenger jeg heller ikke.  For meg betyr samholdet mye mer enn å få i fra de .

 

Julestemning er det virkelig.

 

I år pyntet jeg huset ferdig i november. Herlig å slippe å stresse.  Nå er julaften nå til helgen,  å jeg setter utrolig stor pris på det.  Dette året har vært en prosess mellom helvete og harmoni. Det å fokusere på det jeg drømmer om. Har bidratt med at jeg nå er nærmere målet mitt enn jeg noensinne hadde sett for meg.  Jeg gleder meg virkelig til å få utvikle meg mer å når jeg har lykkes så langt.  Kommer jeg til å få dette til 🙌💪👏 livet mellom absolutt alt er det som gir meg energi til å fortsett videre.

 

 

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg