Jule kaffen æ anbefale dæ den 🥰

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du det i kveld 🥰

Jeg har det bra å holde på mellom jobb og TVen å forbedre litt mat til meg og kidsa 😉 fått ferdig perfekt typo 00 brød, forøvrig jeg selger melet i butikken min å kan virkelig anbefale det. Perfekt resultater alltid.

Jeg å kidsa skal teste ut litt av de nye produktene i fra Veien til lykke, de har meget god kvalitets løker mine barn. Jeg liker nesten alt. De er mye mer kresen enn jeg.

Jeg har vært oppvokst i  fire familier med  ulike typer å servere maten på. Jeg er strengt oppdratt det vil si at jeg ikke hadde lov til å klage på maten. Det var respekt løst.

Jeg var egentlig heldig jeg likte det aller meste i min barndom. Erindrer ett pr ganger jeg slet med å spise grusom mat.. Men da forsynte jeg meg ikke igjen.

 

Nå lager jeg tre eller fire retters til kidsa mine. Jeg elsker som sagt å lage go mat å bare det å vise barna hva som er nydelig å la de få lære slik som jeg. Via disse studentene så lytter vi også bruk vi tid på hverandre.

Takknemlig for at datteren min har setvikat å. Kan shoppe litt for meg. Så slipper jeg å ta turen innom butikken. Jeg trives veldig godt å være hjemme så lenge jeg kan jobbe å ha mat også så lenge jeg vett at mine barn og venner har det bra så har jeg også det fint.

Bare det å gi litt ekstra tilbake til ungene mine å samtidig så gir jeg jo egentlig mer til meg selv også. Vi knytte sterkere båd å vi skape god relasjon mellom alt her.

Glede meg alltid til å samle hele flokken min å i dag blir det i alle fall 4 retter om jeg ikkje fleske til med en fem eller 6 retter.

Når jeg er kreativ så gir det meg enormt mye tilbake når jeg skal ordne noe godt til oss. Igjennom mat så lærer vi hverandre og kjenne å igjen så blir det mer hyggelig når vi koser oss.

Jeg reflekterer litt hva jeg skal lage på neste rett. Jeg trur jeg vet det å datter skal innom butikken for å gjøre siste prikken over ien på rettene 🥰

 

Hun tror hun bare skal spise speke pølse i ulike smaker. Det var det jeg åpnet med først.

Alltid gøy med litt overraskelser å igjen teste ut nye retter og smaker er fantastiske.

Tatt inn gløgg den smaker aldeles nydelig, jentungen er så redd for at jeg tar inn for mye av dette så nå denne gangen tok jeg bare inn litt. Så. Jeg fikk testet ut.

Blir meget spennende hva mine minste synes.

 

Enn du da? Hva skjer i kveld hos deg?

 

Håper du har det bra å nyter lørdagen godt. Nå ser jeg på litt tv å. Har veileder samtaler på. Vært litt roligere i dag men hadde flere samtaler i natt. Var egentlig ganske greit å ha det litt rolig i dag ❤️

Jeg må si jule kaffen jeg har inne nå. Er meget go anbefales virkelig 😉

 

Kjærlig hilsen

 

 

Elin Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg