Julaften sitte enda igjen her livet er levende magi 🔥🎅❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg?

Bra håper jeg at du har det,  jeg nyter stunden her nå.  Litt surrealistiske at julaften nå er over . Stunden mellom alt synes jeg går så hurtig egentlig.  Det gjør egentlig veldig godt å se tingene blir bedre med alt som skjer.  Jeg må si jeg er så Takknemlige for hva som kommer rundt neste sving.  Føles oppriktig spesielt alt å nå nyte kvelden her i takknemlighet.  Jeg er nå så utrolig glad for at jeg har det bra I livet mitt.  Å igjen ser jo tydelig nå hva jeg tiltrekker meg.  Så opplever egentlig at livet mitt er spennende og interessant.  Selv om noen ting ikke skjer akkurat nå. Så ser jeg mer løsninger orker ikke å ta å bruke tid på negative tanker. Tv ser jeg ikke på . Siden det for det meste er kun negative situasjoner som publiseres.  Vi må verne oss selv for det som bryter oss ned.

 

Jeg ønsker meg mer utvikling fremover.

 

Vi har nå kun 9 arbeids dager igjen for meg igjen.  Da har æ jobba over 1 år uten fri. Da blir det jo faktisk jubileum i neste uke åsså.  Helt surrealistisk egentlig at jeg har fått alt så bra til.  Noe har gått helt på tryne.  Noe har jeg gjort super feil. Noe har jeg oversett. Jeg har gjort feil men det er menneskelig å gjøre det.  Om vi ikke kan gjøre feil å be om unnskyld så var den feilen nødvendig.  Da skulle jeg ikke ha det.  Akkurat slik er livet vi må gjøre oss oppmerksom på verdien på det som gir oss positiv energi.  Negative tanker og negative energi er noe vi kjenner.  Jeg merker kjapt om noen har en dårlig energi. Merker dette godt på kroppen min.

 

9 dager igjen klarer jeg å realisere det som gjenstår til da ?

Har alltid et stort ønske Å klare å realisere mine drømmer å mål.  Så jeg er alltid like spent på hvordan årets slutt blir.  Jeg blir ofte tatt på senga over å se at jeg klarer de utfordringene mine som jeg hadde satt for meg.  Jeg vet jo aldri helt hvordan dagen blir.  Vet aldri hva jeg har inn økonomisk.  Jeg må derfor stå på mer enn vanlig.  Det jeg registrerer nå er hvordan mitt fokus er også dette jeg visualisere å igjen tiltrekker meg.  Derfor må jeg alltid være I harmoni og balanse. Mellom alt her hjemme.  Selv om noe kan være kipt.. må jeg trekke meg ut av den situasjonen kjapt.

Jeg gleda meg så til denne julaften i år.

I fjor hadde jeg faktisk ikke mat til jul. Jeg la meg sulten å jeg ble er vant med å pine meg å spare på maten så jeg kunne ha den lenger… jeg fikk litt mat ifra Inger I fjor. Den kom meget bra med.  Noe spart jeg så jeg kunne ha mat I januar. Jeg var da så nært konkurs å hadde mest lyst til å avslutte alt…. det var mørkt en god stund.  Jeg reflektert ofte over alt.. jeg måtte tvinge å fokusere på mine drømmer og mål med at dette lykkes du med. I dag 1 år etter på så er jeg mye mer på rett sted.  I fjor på denne tiden var jeg nesten 300 tusen I minus.  Litt fin julefeiring å måtte stenge bedriften min.  Da ble veileder samtale jobben som jeg klart å finne da var jeg desperat etter å klare å lykkes.  Jeg bodde på jobben min døgnet rundt.. hadde ofte blod smaken I kjeften.  Å fokusere på mine drømmer ble viktigste for å klare å lykkes.  Jeg sovnet ofte av attmed datamaskin å kunne våkne over den… trodde egentlig jeg hadde blitt alvorlig syk..  jeg var egentlig bare overarbeidet nesten 100 % utbrent.. men noe i meg våknet opp.  Kampen mot tilværelsen.  Denne kampen skulle jeg vinne.  Jeg har drevet bedriften min nå I over 5 år.  Har enda ikke tatt meg ferie.  Til neste år tar jeg meg en tur til Lofoten.

 

Jeg har gitt mine barn

 

Tur til Lofoten til neste år skal jeg spanderer en reise til mitt paradis Kabelvåg i mitt hjerte. Gleder meg veldig til å ta de med meg.  De har ikke vært der å glede meg til å vise dem hvor æ å mor bodd.  Å hvor vi brukte å være.  Jeg er så Takknemlige for mine barn,  de har vært så nydelig å jeg må gi masse tilbake til dem.  3 av mine jobber kan jeg ta med meg. Så kommer garantert til å ikke helt klar å ta meg fri… men vi får se.

 

Ønsker deg en finfin kveld 🎅❤️

 

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg