Jubileum nå 6 år siden jeg startet opp bedriften min ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Bra håper jeg at du har det , jeg må si jeg gleder meg veldig til denne uken jeg . Det den skal komme med . Det er litt underlig at jeg i denne uken har 6 års jubileum for bedriften min . Det er helt sykt at jeg har holdt på i morgen i nøyaktig 6 år med å jobbe opp bedriften min . Det har i grunn vært nydelig reise der jeg har fått erfare masse spennende i bedriften å samtidig lært meg masse ved å gå denne tøffe veien som jeg har gått alene i bedriften min.

 

 

Dette å oppleve pandemien i min første start da jeg kuttet ut å jobbe i det kommunale i tillegg til bedriften min . Da hadde jeg hatt så mye vekst at jeg så at jeg klarte ikke å være i begge deler for å bringe bedriften min mer opp. – Jeg jobbet i grunn ned bedriften min da jeg jobbet i kommunene da jeg hadde kunder som ville komme til meg .

 

 

Hadde jeg vært klar over at jeg hadde blitt tatt på sengen i  mars i 2020 da hadde jeg da mitt første år med å være alene i alt her også ikke ha noe u ryggen min som skulle være en støtte for å klare meg . Jeg tok en action for å bringe meg mer inn i min grunder verden å jeg var klar over at jeg måtte jobbe mye . Det gjorde jeg allerede i kommunen også i mitt eget. Så jeg viste hva jeg gikk til . Endelig nå eide jeg tiden min selv også skulle jeg bygge opp bedriften min opp sten for sten så jeg kunne trygt leve av den . Gjentagende inntekt kommer av at jeg jobber opp en bedrift som kunde vil komme tilbake til . – Jeg klarte tidlig å skape stor vekst i bedriften å se at dette kan jeg faktisk klare å leve av å få betalt mine utgifter . Lite var jeg klar over i januar også februar at i mars så skulle samfunnet stenge ned . Det var noe jeg ikke så for meg skulle komme . Det ble en skylle bøtte over meg å en ny erfaring der jeg så ingen vei frem eller tilbake en periode .

Dette skulle bringe meg mer

Erfaring inn til bedriften min som gjorde at jeg skulle utvikle den igjen  nå klarte jeg ved å ha null kroner å utvikle bedriften min igjen da til en butikk der jeg hadde ett bedre tilbud til alle kunder som kom til meg i massasjen så jeg var så takknemlig for at jeg hadde klart å utvikle mer så jeg fikk inn mer som skulle bringe mer liv i bedriften min . – Jeg klarte å stable den mer og mer på bene selv om det var tøffe tider som ikke gjorde dette lett for meg hele tiden .

 

 

Når kunder må være inne så slutter de å dra dit dem har vært ofte siden de endret sitt mønster . Dette er det ikke bare jeg som opplevede så jeg merker at butikken har vært en liten del av prosjektet mitt men jeg har tatt det nå litt ned men jeg har kunder som i perioder handler mer og mer til meg noe som jeg er veldig takknemlig for.

 

 

I disse perioder som jeg må stenge ned flere ganger så må jeg endre igjen

 

Disse årene mine der jeg må stenge ned også endre så mister jeg så klart inntekter . Det er store tap som kommer hele tiden som jeg ikke får dekket noen plass. Det er ikke lett å få betalt mine utgifter siden jeg har i store perioder 0 kr inn så er det ingen ting å betale mine utgifter på. Så endelig jippi finner jeg en jobb på nettet der jeg ikke må gå ut . Jeg kan jobbe som veileder få telefon  her hjemme der jeg kan hjelpe andre . – Så nå signerte jeg meg inn for å jobbe i dette , jeg måtte ha ett firma for å få lov til å jobbe for de så jeg er veldig glad for at jeg våget å søke inn i dette.

 

 

Dette bidro også til at jeg samme året klarer å stable bedriften min igjen nok en gang på bena her å klarer å komme meg opp igjen på en mye bedre måte en først antatt . Det var ikke lett men jeg har gjort mitt aller beste for å klare å komme meg i mål . Det har vært effektiv jobb vær dag i over 2 år på rad uten fri så jeg har ikke lagt på latsiden da om du skjønner.

 

Året etter så åpner jeg opp for en veileder privat kanal der jeg får mine egne kunder som søker meg for å få den hjelpen som de måtte trenge . Det er så herlig å jeg er så takknemlige for alt jeg faktisk klarer å få til å hjelpe de med. Det er en ære også bare dette å få lov til å bli kjent med så mye folk på tvers av landet mitt så da kan jeg få kjenne på en følelse av å glede meg veldig til å kunne få mestre dette å nå i dag så er det dette jeg jobber mest med . Massasje fokuserer jeg ikke like mye som jeg gjør på veileder kunder så jeg legger energien min der jeg får inn mest penger så jeg har en balanse nå med å være der jeg trives aller best.

 

 

Etter å måtte stenge ned bedriften min så er det enda ikke helt i mål med alt etter denne smellen . Det har vært en kamp for å få kabalen til å gå opp men jeg er en sta dame som aldri gir opp selv om det kan virke slik i blant. Jeg står på å jobber mer enn de aller fleste å jeg gleder meg hele tiden til å skal være i mål . Det er det jeg har som min agenda . Så i dag står vi her da å gleder oss veldig til morgen dagen å skal ferie med glede også jobbe selvfølgelig med mye kunder via massasje også veileder kunder så her er det faktisk bare å glede seg veldig .

Vi alle sammen får til å realisere våre drømmer om det er noe vi på død og liv måtte ønske at vi skal gjøre. – Det er nettopp slik at vi  får aldri til å utvikle noe som vi ikke ønsker . Ett forhold kan ikke gro i dårlig energi , det samme blir med blomster også de gror ikke i dårlig jord. Det å få en bedrift til å vokse så må vi ha interessen for det vi holder på med , vi må legge sjela vår i jobben vår der at vi ønsker å gjøre en bra jobb der vi ser at vi utvikler oss som vi skal . For meg er dette med å hjelpe andre en slik viktig del i jobben min at jeg er veldig oppmerksom på å følge de opp å gleder meg veldig til å kan få være til hjelp.

 

 

Når du trives i det du jobber med så er du ikke syk eller borte i fra  jobb . Da trives du så godt at du ønsker ikke å være borte med mindre at dette er veldig nødvending . Jeg har ikke ett syke fravær på mine 6 år i denne jobben her der jeg jobber mellom 17 timer i døgnet til noen ganger 24 timer . Det blir mye jobb i perioder å det er nydelig . Trivsel kommer ut av hva vi gjør også hvordan vi selv gjør jobben vår . Vi kan selv være vår egen energi tyv . Det er ikke så lurt men det er viktig at en hele tiden er kjent med hvem en tilbringer tiden sin med . Så en klarer å stå i dette en holder på med . En må aldri si dette klarer jeg ikke , vi må heller si det slik dette ordner vi gleder meg til å få det gjort .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg