Jubileum 9 år mamma engel ♥️♥️♥️♥️

Hei kjære lesere ♥️

 

Hvordan har du det i dag?

Bra håper jeg at du har det, dagen i dag startet meget bra. Jeg tok som vanlig meget sent seng i natt eller i morrest 🤣🙈 jobbet til 6 i morrest med veileder samtaler. Å da må jeg ladd opp batteriene mine igjen. Det er ikke alltid like lett… Men pytt pytt det skal merkes at vi lever å har ting på agendaen. Takknemlig for at jeg har det perfekt i gründer livet mitt. Veileder samtaler privat vokser nå stort. Flere nye kunder der nå som ønsker å få hjelp ifra meg. Jeg er meget dyktige å selge meg inn egentlig. Takknemlig for at jeg har så mange nydelig mennesker i livet mitt. Kunne ikke ha hatt det bedre egentlig.

 

9 år siden du dro ♥️

 

I dag er dagen som alltid er blåst fast i meg da mammaen min ble engel mammaen min. Du er her å passer på meg det føles egentlig i dag mye bedre enn før om årene. Da jeg ikke kjente til den gleden til jul. Nå har jeg fått klart å glede meg til jul å merke at selv om jeg nå i dag har kun barna mine i mitt liv. Så er det akkurat så perfekt som overhodet mulig. Vi er en felles plattform jeg å de. Meget stolt over hva jeg har av verdier å ser nå hva som jeg faktisk har lykkes med å skape. Når jeg nå ser mer på det så løfter jeg mer opp det positive som jeg ønsker å være en del av. Du lært meg livet på det tøffeste veien. Sammen med deg mamma så læret du meg å forstå kjærlighet og gi kjærlighet til andre. Jeg er i dag takknemlig for at jeg også du mamma fikk det så fint sammen som overhodet mulig. Du var en som betydde mye for oss å vi var så viktig for deg mer enn jeg først trudd å så mer og mer at vi var det som løftet opp din tøffe hverdag. Takk mamma for absolutt alle lærdom du ga meg i livet mitt. Dette har bidratt til at jeg i dag er nøyaktig akkurat slik som du ønsket jeg skulle bli. Tøff, modig dedikert og oppnå stor suksess. Jeg vet du passer på meg og mine barn dine øye stener merke din energi rundt meg ofte. Glad i deg engel mammaen min.

 

Takknemlig for at jeg

Har oppnådd så mye i år ja jeg er arbeids narkoman. Min yngste sønn sa i sommer mamma du er en arbeids narkoman av de sjeldne. Dette tar jeg som et kompliment som jeg aldri kommer til å glemme. En situasjon som jeg kan ta opp når jeg er i den rette stunden. I dag fikk jeg hjelp med å få ryddet bort mye snø. Så takknemlig å godt å få det unnagjort. Har dessverre en nabo som er livredd for å få snø i sin hage. Så naboen ble en kraftig stor potte plante i vinduet. Jeg klarer ikke at folk ikke har noe annet å gjøre enn å ni glane på meg… Så æ tok å glana tilbake æ… Du snakker om for en raring. Sikkert ikke så mye som skjer siden naboen er viktigere enn noe annet. Æ defininer slike karakter som potte planter som beveger seg så inn i helvete.

 

 

Nå er det kvalitets tid mellom veileder jobben min takknemlig for at æ har denne favoritt jobben. Digger da. Nå er det litt kaffe ifra butikken min. Nice ❤️

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg