Jobba i 2 år 5 mnd uten fri i dag 🧡🔥👌🙌

Hei kjære lesere 💛

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Håper at du har det fint i dag å kan nyte dagen din. Selv har jeg fått jobbet masse med veileder samtaler i løpet av natten var ikke ferdig før 03 i morges men det er mer vanlig enn at jeg ligger å drar meg . Det er så herlig at jeg ser alt vokser her hos meg ,  dyrene jeg har det bare bedre og bedre også bedriften er i vekst å jeg vet at jeg må endre noe som ikke fungerer like mye som før  – Så er det dette hva skal jeg velge bort ? det er ikke alltid like lett men jeg liker å ha en balanse mellom alt jeg .

 Jubileum igjen tenk at jeg klar å stå på videre som før

 

 

Jeg har bare blitt mer flinkere til å endre meg i denne takten jeg må velge bort det jeg ikke skal ha. Dette med det som tar bort gevinster eller dette som sinker oss det orker jeg ikke å være i. Nå må jeg konsentrere meg rett for å få rett utbytte . Det ble en liten cafe tur i dag sammen med en tremenning.  av meg . Godt å kan ladde batteriene å se litt andre folk mellom alt her. Dette med å nyte kaffen å bare se andre høre andres sin støy er både krevende merker jeg veldig godt jeg klarer ikke dette for meget . Er nok fordi jeg har stått så på at jeg har blitt så sensitiv for lyser også er jeg i grunn veldig sliten i bun av all jobben .

 

Hvordan klarer jeg å fortsette løpet undrer de aller fleste? det skjønner jeg at du kan undre på. Dette med å ha hatt meget tøffe tider der jeg ikke har hatt råd til mat i perioder så har selvfølgelig ikke alt annet vært Okey men , jeg har aldri sutret fordi jeg ikke hadde alt på plass så lenge jeg har en ren seng å legge meg i å tak over hodet så har jeg en visjon av at jeg skal klare meg mer enn jeg ser andre trur jeg skal få til . Dette med å se at jeg har klart å flytte fjell mer enn noen gang så må jeg si jeg er så takknemlig fordi jeg har klart å se meg selv i en helt ny verden . Der jeg er mer i forkant enn i bak kant å det liker jeg mer en godt.

 

 

Da jeg klarte å få inn 60 tusen på kort tid …

 

 

Så klare jeg absolutt alt en ser at verdien av det jeg gjør er mer enn jeg hadde trodd. Det er en glede i meg da jeg jobber jeg har mer energi å jeg mekrer at skuldrende er mer nede enn oppe. Det er noe som forteller meg i øret Elin – Weronika , dette året skal bli ditt lykke år , der alt blir mer som du hadde sett for deg . Alle de andre 6 årene i bedriften min så har jeg formet meg i takt med hva jeg har vært igjennom jeg takker alle nedturer fordi de lærte meg å være mer modig .

 

 

Nå skal jeg ikke sjanse for meget nå skal jeg komme mer opp i meg selv å være mer tilstede i mitt liv også de som ønsker å være sammen med meg . Det er liksom ikke alltid en har like god tid men jeg har i dag også i går vært mer på farten enn jeg har vært på veldig lenge. Jeg er ikke den som er alt for ofte å reker men jeg har blitt en karakter som er hjemme så lenge det er litt mat i kjøleskapet. Med andre ord er jeg ikke like kresen på mat som jeg er på menn . Det kan være for de aller fleste litt underlig å skjønne seg på men jeg synes det er nydelig også være fri som fuglen som bare flyr høyt nå å skal nå mer av mine mål.

Jeg har en nydelig kompis som sa til meg da jeg etterspurte middag som han skulle lage til meg en dag. Hvordan skulle få tiden til det som jobber daglig det måtte være en soft is på trappa i så fall du hadde hatt tiden til . – For å være ærlige med deg , jeg tar alltid fri til alle som banker på dørene mine å vil tilbringe litt tid med meg . Det er noe som gjør meg veldig glad. Det er mye hyggeligere at du tar deg tid til å besøke meg eller at vi møtes på halvveien i stede for at du skal få en telefon at jeg har gått bort for alltid.

 

 

Livet vårt er ikke evig å jeg ser hvem som vil være en del av mitt liv også de som har tatt seg ut av mitt liv. En merker hvem som ønsker tid også de som en har mistet helt kontakten med . Det er vel dette som betegner at vi har blitt eldre også ikke har samme interesse lengre selv om jeg mener vi trenger ikke nødvendigvis har like interesser for å kunne snakke sammen å ha det hyggelig sammen . Jeg er veldig takknemlig for alt jeg får oppleve å være i . Det er en stor styrke jeg er i nå å at en overlever alt som bedrift er noe jeg er super stolt over i denne perioden der jeg også alle andre grundere har hatt de tøffeste årene ever. Så har jeg lyktes å åpen en ny dør der bedriften min klarer å lykkes igjen med sine sprell her .

Dette med å knekke koder er noe jeg har gjort siden jeg ble født å har sett også lært så mye opp igjennom mitt kreative liv at jeg er stolt over mine skritt så langt jeg er så takknemlig for de feil alle har gjort mot meg også de feil jeg selv har gjort . Dette har forment meg til den karakteren jeg i dag nettopp er. Jeg hadde nok aldri vært den varme lune personen om jeg hadde levd ett annet liv . Jeg nyter nå å være mer egoistisk som jeg merker andre er.  Dette med å bestemme meg mer for hvem som skal få min tid å du om du vil være sammen med meg så må du ta selv ta kontakt med meg om du kjenner for ett savn å snakke eller bare ta en kaffe sammen . Det er noe vi gjør for lite blant gode venner så gleder meg til å  bruke mer tid på andre i år.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg