Jeg vet ikke om du har det samme …

Hei kjære lesere❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Bra håper jeg at du har det , jeg må si jeg har det utrolig topp i dag jeg også. Dagen min er alltid spennende ingen dager som er like eller at jeg kan merke at det er kjedelig . Det tar mer form alt nå for meg . Det er nettopp dette som er så inn sykt spennende . Det er noe som gir meg veldig mye tilbake ved at jeg ser at ting fungerer å bare blir det jeg vil .

 

 

Med andre ord vi er på riktig vei fremover mot målet å det er så herlig . Selv om vi kan føle at ting går sakte så gjør det ikke det . Alt går fort nå så vi skal ikke bekymre oss for vi oppnår det vi skal oppnå . Livet vårt er passe spennende å passe frykt basert . Der vi ikke helt vet om vi kommer i mål eller ikke.

 

 

Jeg vet ikke om du har det samme som jeg at du

 

 

Drømmer det som skal skje ? før det skjer ? jeg gjør det å jeg ser jo også tydelig da jeg selv justere mine energier så endrer dine seg også i takt med mine . Da får jeg det resultatet jeg vil ha . Ved å være alltid i den rette energien . Selv om det er bikkje kaldt ute så nyter jeg det. Selv om det regner så nyter jeg det også . Selv om det skletter så skriver jeg ikke noe negativt om det. Akkurat det er nettopp derfor jeg maser litt om dette med energi også hva jeg også du sender ut . Vi mottar bare det vi selv sender ut av ting . Det betyr å være mer årvåken for hva vi vil motta å endre vår egen energi hele tiden så vi verner oss selv mot det vi ikke ønsker .

 

Vi tiltrekker oss det vi skal ha eller være i

 

 

Vi kan noen ganger føle av vi er styrt fordi det er noe som går virkelig hurtig fremover . Det er en slik følelse er når vi møter på de energier som vi selv har manifestert til oss. Dette med å forstå kunsten av å motta å ønske deg noe . Så må vi hele tiden affirmere våre ønsker å visualisere de . Dette er ett punkt som er veldig viktig i prosessen . Da vi ber om noe så må vi være i samme energi hele tiden .

Jeg merker at ting har manifestet seg mer og mer hos meg  ting blir lettere å jeg merker at alt blir lettere å manifestere   fremover å fremtiden blir akkurat så hysterisk morsom som jeg liker det. Det er jo spenning som vi alle lever for å utvikler oss i ulike tempoer. Det er en nydelig greie å se at alle oss vi ender posisjoner . Noen har den faste trygge jobben som de alltid har hatt . Noen som jeg bytter for å ønske seg mer erfaringer i livet . Vi alle har ulike mosjoner med livet å roller. Vi må bare akseptere at noen vil utvikle seg mer også andre vil være på samme stasjon hele livet å det er nok det livet de selv har valgt ett godt også trygt ett . Jeg har nok valgt ett litt mer utfordrende liv med mye læring å dette med at jeg skal utvikle meg mer i alle nederlag.

 

Livet drar oss i ørene dit vi skal vi kan ene dagen føle at vi er så i mål med alt for så neste dag ikke være i mål i det hele tatt – Det er nettopp dette som gir oss de forandringer som ikke alltid er like spennende for alle . Det er de jeg har lært mer av enn jeg har gjort i de perioder da alt gikk på skinner. Det er da ting går galt at vi lærer aller mest. Ikke da vi bare gjør ting helt etter boka.

 

 

Vi er akkurat i slutten av høst å skjæringen til vinteren

 

 

Må si at disse årstider som vi har alle som en våren , sommeren også nå høst så kommer vinteren er alle årstider som er veldig nydelig . Jeg liker de alle sammen å jeg tenker at vi har godt av å nyte alle tidene . Dette med å nyte høsten for det den kommer med seg . Er noe jeg er veldig klar å tydelig på at jeg gleder meg veldig Vinteren har sin egen skap som vi både liker også ikke liker. Vi har bare med å kle oss godt å nyte denne tiden også for den er veldig vakker i sin prakt den også. Det er noe eget med den . Vi kan ikke bare trekke ned rullegardinene for vinteren fordi vi ikke liker den . Jeg tenker litt mer slik at jeg vil nyte alle årstider å ha det fint uansett . Så blir det best av det uansett . Vi må bare være i det å dette med å ta masse nydelige bilder av utsikten er da snøen laver ned. Det er i grunn veldig fint på en måte selv om vi i grunn gleder oss da til den er over. Dette med å akseptere å nye være takknemlig er noe av dette vi skal ta til oss mer av. Vise den gode siden vår mer enn at vi må være så eple kjekke så vi ikke får til noen ting . Da mister vi oss selv på turen å i tillegg så er vi heller ikke på plass i oss selv da vi bare er i negative ting . Det er derfor viktig at vi velger å sortere ting i riktig rekke følge så vi sammen har det nydelig .

 

 

Jeg gleder meg veldig til å se hvordan høns også ender gleder seg til masse snø her i år . Det skal bli veldig spennende å se om de synes det er fascinerende eller om de ikke liker det. Det er noe å bare kan glede seg til . Det blir utrolig gøy å se jeg har blitt så glad i disse dyrene mine at jeg merker at jeg tenker på de mye . De har så herlig personlighet å jeg blir glad når jeg ser de. I går måtte jeg bare stoppe veileder telefonen å ta meg en tur på besøk til de. Det var en hyggelig stund med de. De trenger å bli vant med at jeg kommer på besøk å de har bitt mye mer vant med meg nå kontra i starten så dette kommer til å bli veldig spennende å fint fremover. Dette med å vise de omtanke også være kjærlig i mot de så får de den gode respekten å tilliten til meg som de skal ha . De forstår at jeg er for de å det er så artig selv om ikke alle av dem liker så godt å bli tatt opp å holdt litt selv om dem viser tydelig at dette var jo veldig godt også. Det er dette som er så artig at en kan klare å temme dyr som ikke er fult så tamme ved å bruke mye tid på de. Det er nettopp det som er veldig spennende så jeg har valgt riktig grein for hobby nå . Dette kommer til å bli enda bedre da jeg får det større her . Gleder meg veldig til alt .

Kjærlig Hilsen

 Elin – Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg