Jeg vet at jeg kan være direkte om jeg må !

Hei kjære leser .

Håper du har hatt en nydelig dag så langt. Det å være i virke er nydelig . Håper du har startet dagen på din unike måte.

Som egen sjef så bestemmer jeg selv om jeg må jobbe eller kan ta meg fri en hel dag. Det å ta seg fri er underlig for meg. Det er noe jeg ikke har vært så dyktig på. Det er vel noe en enten er rå på eller er dårlig eller passe. Jeg har en god følelse når jeg jobber med det jeg drømmer om. Det har blitt mer slik som jeg har jobben min med meg , i min kreative art.

Jeg jobber nå for å utvikle mer nye produkter helt alene. Det å ha skapt dette selv er min aller største drøm. Så det er det jeg skal jobbe med ved siden av alt. Det er vel også det som er min store drivkraft . Det å være i denne vibrasjonen så merker jeg så godt nå at jeg brenner for mine nye ambisjoner.

 

En god venninne av meg har alltid sakt om meg , til meg også til andre, at jeg er vel en karakter som ikke helt klarer også legge bort jobb. Fordi jeg gløder så for det jeg gjør, det gir meg enormt energi også livskvalitet. Det er vel også fordi jeg har bare det jeg gløder for som jeg gjør. Det er vel det som gjør at jeg trives i min egen jobb. Det er fordi jeg har balansert den til å være noe som gir meg energi i stede for at det skal ta min energi. Det gir meg masse livsglede .

Det å være alternativ som jeg er betyr også at  jeg ser verden på en måte som bidrar til at jeg fokuserer hele tiden på det jeg ønsker mer av. I stede for å være i den som jeg ikke vil være i. Det  å motivere meg selv til å være mer modig. Det å lytte mer til meg selv også gå for det jeg drømmer om i stede for å vær redd for å ikke lykkes eller hva andre måtte mene om meg.

Jeg har i alle år vært et karakter som alle mener noe om, det betyr ikke noe hva andre mener om meg , jeg er meg selv 100 % enten du liker det eller ikke.

Jeg vet at jeg kan være direkte om jeg må, jeg vil helst ikke det men , om det er nødvendig så har jeg mine metoder som knebler motparten .

 

Ved å være en uredd fan som jeg så er en mer frigjort så er det også mer slik at jeg har det godt selv om jeg ikke har alt jeg i grunn vet kommer til meg, slik som en mann etter vært , det andre jeg drømmer om er jo en hytte ved kysten det vet jeg er inne rekke vidde. Først skal jeg utvikle mer her så blir det utvikling også realisere det en har som drømmer.

Ved å møte motstand så har jeg lært det er også det som gjør meg også deg sterkere. Det er også hvordan vi tar tap som bidrar om vi kan omprogrammere dette til suksess eller helvete. Jeg velger det første suksess .

Hvordan kan vi tro at vi lykkes om vi ikke har gjort det før spør mange meg ? Jo det skal jeg si deg. Det er enkelt fordi det du gløder for å gjøre. Så ser jeg også alle andre hvordan du er. Vi merker din energi om du trives med det du gjør eller om du er ekte . Det handler om å være på rett hylle i livet. Noen mennesker snakker mye usant , det som speiler  disse karakterene er at de aldri husker hva de sa sist. Det er mange av disse jeg har parkert. Jeg er en jævel til å huske også er jeg en meget god menneske kjenner som merker vibrasjoner lett. Da forteller din energi meg ganske fort hvordan menneske type du er.

Derfor så er jeg mye alene i livet mitt , ikke for at jeg ikke liker folk men det er i hovedsak fordi jeg jobber pr nå mye . Det er selvvalgt også er det mye jeg ønsker å oppnå mer karriere som jeg drømmer om. Barna mine er alt for meg så pr nå trenger jeg ingen mann for å ha det bra,  jeg koser meg hele tiden med alle mine hyggelige prosjekter . Da er ikke det å lete etter en kjæreste noe som er noe jeg må gjøre. Min intuisjon er at alt kommer til meg , som jeg skal være i ,  mann , jobb , venner osv. Det er der da jeg skal ha det , fordi det signalet du og jeg sender ut . Det tiltrekker vi oss mer av. Det vil si er vi i destruktive tanker , hva skjer da ? jo det negative derfor er jeg kjapp i den verden for å si det slik for å få ut det som ligger der så er jeg like kjapp tilbake til en god vibrasjon .

Alle tapene som jeg har hatt i mitt liv har bidratt til økte kunnskaper. Det å tape masse penger som jeg har gjort disse to årene , har bidratt til også mye suksess også ikke minst mye lærdom som ikke kan vies opp . Det er også derfor jeg har den verdien jeg har , at jeg kan jobbe som veileder fordi jeg har kunnskapen også kan jeg det jeg snakker om . Er ikke en som må påstå noe for å få kreditt av deg om du skjønner, det trenger jeg ikke for å bli tilfrestilt . Det som gjør at jeg lykkes så bra er at jeg er en karakter som er en jævel til å være smart se løsninger også ikke gi opp. Der har du meg , men ja jeg er modig men det kan også du bli . Om du lure på noe som du trenger tips eller råd , spør da vel.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg