Jeg våknet opp til en meget hyggelig ….

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det ?

bra håper jeg at du har det . Jeg våknet litt tidlig i dag, merkelig dette men , ja det er godt å komme seg på føten om mårran er det . Jeg ser det tiner veldig ute noe jeg som er veldig takknemlig for . Det er mindre og mindre snø så er det så klart lettere for oss å få snøen bort å vi kan starte å rydde bort det som skal bort også det som en skal kaste eller gi bort. Nå er det opprydning her hjemme for det jeg ikke trenger mer. Det er så sundt å få unna ting og tang. Før en anskaffer seg mer ting . Det kan lett bli for meget ikke sant ?

 

Jeg våknet til en meget hyggelig melding

 

Jeg holder på å utbedre her og der med huset mitt alt koster penger også er jeg litt slik at så lenge det er mye igjen så er det flott så slipper jeg å kjøpe nytt. Det å få noe som andre ikke trenger å det ser utrolig flott ut så er det utrolig herlig ingen problem . å endre også renovere med å bruke gjenbruk for det er alt for mye fokus på alt skal være nytt.. jeg ser nå mer at folk bytter kjøkken eller bad men de bytter mot brukt de også så vi er nok mange i min kategori men det er fint det. Jeg gleder meg veldig til å få ting på G igjen på badet mitt oppe så ja det kommer til å bli fantastisk flott på absolutt alle måter.

 

Våren kommer med så mye spennende

 

Nå er det alle som er vår yr eller ikke bare de dem er i endring . Noen skiller seg andre finner hverandre . Det er så magisk å se også høre på fuglene nå da våren er her . Da merker en veldig hvor nære vi er sommeren egentlig vi er. Jeg merker naboer også ande er mer takknemlige også bare dette med å se barn er ute å sykler å nyter dagen det er så hyggelig å se. Det er litt rart å se at nå er jeg en av de eldste i gata her , men ja da vi flyttet hit var jeg den yngste mammaen så det snur fort på disse årene .. men det betyr heldigvis at området her er i vekst også ikke minst er attraktivt for de som ønsker å selge . Da jeg flyttet hit for 18 år siden var ikke dette området noe populært , det hadde stått lenge for salg. Tror egentlig de hadde nesten gitt opp håpet så kom jeg inn i bilde å så potensialet men han jeg hadde barn med ville ikke til Gruben , men det var kun dette huset vi mest sannsynlig hadde råd til å kjøpe .. ellers så var alt annet i en anen prisklasse enn her . Problemet var bare att alle idioter bodde på Gruben i følge han , så her ønsket han ikke å bo. Vi hadde sett over alt men det var faktisk mest hus for pengene på Gruben der alle idioter bor. Dit flyttet vi inn , den tidligere eieren så dette området ble dømt om til skilsmisse gjordet , så spurte han meg hvem skal dere da selge til ? jeg erindrer jeg så han i øyene å bare lo litt overfladisk . Det trodde jeg ikke skulle skje. Vi hadde jo nettopp startet med barn også hadde fått tre velskapte barn på løpende bånd . Det som er litt ironisk det tok faktisk bare 2 år så ber jeg om å få gå i fra han … 2 år . Da ber han meg om å bli jeg gir han kun ett år . Det ble det ene året der det ikke ble til det bedre for meg . Så vi fikk tre år sammen her å siden har jeg bodd her alene med mine barn. Her føler jeg meg hjemme også har aldri noen gang følt det slik noen gang før. Det er litt spesielt men ja enkelte plasser så bare vet vi her skal vi bo ikke sant? eller er det bare jeg som har denne følelsen ? det tror jeg faktisk ikke . Uansett her stemte absolutt alt med energien også plassen i tillegg til at området er rolig . Det er det jeg setter enormt pris på at tomten min er stor å jeg samtidig ikke har naboer helt tett på meg , jeg liker aller best også være skjermet liker ikke å ha naboer helt tett på meg . Det er sikkert mange som liker naboer nært men vi er alle ulike jeg liker å ha privat liv å det har jeg faktisk her . Nå i sommer skal ting blir mye bedre her så jeg blir enda mer privat.

 

Spennende å lage mer jobb som kan lett bli enda en suksess

 

Mange kan føle at en bare jobber men jeg trives i absolutt alt jeg gjør i livet mitt. I går hadde jeg en dag der jeg var på massasje til en kunde som ikke har mulighet å komme til meg , så tar jeg turen til henne . De stunder jeg er hos de kunder som har hatt slag så er det en litt annet igjen . Da merker en hvor heldig en selv er som har det så godt i livet sitt. Dette med å sette pris på de små tingene . Det liker jeg veldig godt å gjøre. Det en klarer å mestre er det som er viktig . Det å se at alle er ulike også har ulike behov det er også slik vi mennesker er . Vi lever ett sterkt liv på ulike nivåer jeg har ikke tid til å ta det med ro men jeg må det . I går merket jeg en ting med meg som forteller meg at jeg må ta det litt roligere . Jeg er blitt så mye dyktigere til å følge med selv om jeg enda ikke har fri men , jeg trives med å være i bevegelse i alt jeg gjør jeg spekulere veldig nå hvordan jeg skal kunne få gjennomført alle mine planer men ja det fikser seg alltid ikke sant ? Jeg opplever mer energi nå enn da det var vinter selv om jeg hadde mot også pågang men jeg merker nå er det mye lettere , jeg er nok ett sommer menneske som liker denne årstiden mye bedre enn vinter. Vi får det så flott å varmen som kommer snart den gleder meg veldig . La oss håpe at vi får denne drømme sommeren som de har spådd jeg hadde blitt meget takknemlig for akkurat det . Vi trenger det så inderlig så blir ute jobbene så mye lettere med å bytte tak også alt annet. Det blir så spennende fremover at jeg har egentlig ikke ord. Det er noe jeg oppriktig setter stor pris på. Jeg har en god følelse på at jeg kan lykkes med å lage egen produserte kremer , det hadde vært så fantastisk å ja jeg må si jeg har egentlig ikke noen forklaring på hvorfor jeg på død og liv må produsere eller gjøre det. Jeg ønsker å ha en bedrift som hele tiden er i vekst å som jeg kan lykkes med å klare å ta ett steg mer og mer . Jeg tenkte i går da jeg kjørte til kunden . Jeg blir jo ikke yngre med årene jeg blir jo faktisk eldre. Det å masere sliter på armer og rygg. Det er så klart det er en bein tøff jobb , men jeg er jo en tøff dame så ja må jo ha en tøff jobb som matcher meg også å det føler jeg faktisk at jeg har. Det å ha flere ben å stå på om det skulle bli lite å gjøre ene plassen så er det viktig for meg at jeg kan jobbe for å ha til livets utfordringer . Så langt ser jeg at mine drømmer også det jeg har satt i livet er blitt mer og mer av, der jeg får gevinst der jobber jeg . Der jeg ser at ting ikke er stabilt eller at jeg ikke får igjen for det så avslutter jeg fort. Det er slik jeg er.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg