Jeg støtter ikke tasta tur rotter jeg ….

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Håper at livet ditt smiler mer til deg enn det har gjort , jeg mekrer at ting er i variasjon her . Noe skal bort å noe nytt skal inn til meg . Det er for oss alle vi skal trekke oss ut av det vi ikke vil være i å være mer i det som gir mer energi. – Dagene de går så utrolig hurtig jeg ser det at nå igjen at jeg har jubileum her igjen klart å jobbe i ett sett nå denne weekend 2 år og 1 mnd uten fri det er ikke dårlig jeg må si jeg er super stolt over meg selv . Det kreves mye av å stå i mye som en har . Det som jeg merker godt er at jeg har lært så uendelig mye om meg selv også andre . – Noen kommer inn skjevt inn i våre liv noen kommer også går . Det er nettopp slik det er , jeg tenker det er helt ok . Vi skal være i en variasjon mellom alt det er herlig å se at det en bygger opp mer og mer finner konturer å jeg kan se at mine arbeids timer har gjort underverker .

 

 

I natt har jeg jobbet lenge med

 

 

Veileder samtaler det er så herlig å se at min kanal bare vokser som bare det gledes veldig til å se at ting blir mer som jeg ønsker å det er så herlig å kan jobbe mye med det som gir meg mer tilbake . Det gir meg så mye tilbake at jeg har ikke ord. – I går skulle jeg bare slappe av litt var i grunns å trøtt så fikk jeg en kunde som ringte å ville ha massasje . Det er fint også herlig å se at gode gamle kunder booker tid det er noe jeg setter stor pris på sove det kan en gjøre en annen dag. – Det blir litt slik at en jobber for å ha frihet å det er her jeg er på tur å klare å realisere mer . Da jeg startet opp som grunder så var det fordi jeg ønsket å eie tiden min selv . – Nå er det jobben som eier meg mer eller mindre , men det former seg mer å jeg kan heller ikke nekte for at jeg er en arbeids narkoman av de sjeldne som bare streber etter å klare å komme mer og mer i mål .

 

Det er så fascinerende  å se at jobbene mine har formet meg mer eller mindre jeg merker så godt at jeg har fått mer til enn jeg hadde forventet for en tid siden . Dette med å være i siste del i år med å jobbe målrettet fremover så gleder jeg meg så til å si jippi jeg klarte det jeg drømte om . Det er ikke for alle å ha den jobben som jeg har for det er ikke alle som klarer å stå i alt det jeg har stått i . – Det er ikke for alle å være grunder å føler du selv at jeg er en grunder som deg, jeg ønsker å utvikle min bedrift så gjør det nøl ikke med å finne veien dit at du våger å ta sats.

 

 

Vi lever nå i dag , kjære deg å jeg mekrer at jeg er glad for jeg våget å ta sjansen for å se om drømmen min kunne bringe meg mer glede også bare dette med å utvikle meg mer så mekrer jeg at tiden jeg har etter jobb er veldig liten . – Jeg tar meg alltid fri da jeg har ungene eller de skal kjøres til en fest eller noe annet . – Det er så herlig å kan være til hjelp for de så dette blir min tid med de det gir meg veldig mye tilbake . Det er en seier for meg å se hvor vellykket mine barn faktisk er å jeg er stolt over de alle tre. Det er en reise som en alltid er glad for at en valgte å få barn tidlig i livet så jeg nå i dag kan ha voksne barn som jeg har mer glede av nå om jeg skulle ha hatt en liten baby det hadde ikke jeg orket nå . Det kommer av fordi jeg er for gammel for små barn , det er ikke min greie nå . Det er godt at en valgte livet som det ble å ikke i dag skulle ha hatt 3 små barn som hadde trengt oppmerksomhet da energien ikke er like mye som da en var yngre . Det er alltid en tid for alt å jeg er glad for at jeg valgte rett i livet å det er noe jeg ser så tydelig i dag at mine prioriteringer bidrar til at den dagen jeg blir mor så har jeg god tid til de barnebarna som måtte komme. Så kommer ikke mine små barn i veien for det som er livets dessert .

Mine barn fikk oppleve en mor som brydde seg veldig mye om de å var der for de akkurat en slik mor skal jeg også legge til rette for mine fremtidige barnebarn . Det er bare å glede seg å samtidig nå mellom alt så legger en til rette for at en kan klare å få til det en bestemmer seg for.  Jeg har vært veldig stille en periode har ikke vært så aktiv her men jeg har hatt mye på agendaen så jeg har dessverre ikke hatt energi for å formidle noe her via bloggen . Det har skjedd så mye fint også har noe endret seg får håpe at det blir til det bedre å jeg merker at ting jeg ikke vil være i det skal bort så jeg tenker mer på å være for meg selv mer denne weekend å gjøre mer av det jeg har i drømmen skal endre mer her hjemme . Har endret mer og mer så det er så herlig å se at ting blir hele tiden mer som jeg vil det er en glede også en bedre energi . Ofte kan vi ha for mye av noe jeg har tatt bort mer enn jeg hadde trodd jeg skulle gjøre . Det er herlig også endre det er nok mange rom her som jeg kan flytte rundt det jeg har rundt om kring her så blir det så mye lunere . Det er en nydelig energi så jeg gleder meg veldig til å sette i gang .

 

i mnd til Jul

 

 

Denne weekend så skal jeg sette i system her så jeg får inn jule stemning her jeg elsker å ha huset mitt i orden å ha det på stell gleden blir jo  bare større da en ser at nå er huset så mye finere å ikke minst jeg gleder meg til å kan glede meg på de små tingene . Dette er noe jeg sa til en kunde . Det er ikke verdien på huset , bilen eller hvor mye penger en har som avgjør lykken vår. Det er hvordan vi er med oss selv også omverden . Det vi er mot andre speiler verdien av oss selv . – Hvordan vi har det , er det negative ting vi må pøse ut så har vi det ikke bra primært . Er det destruktive tanker så har vi uforløste plager som bør behandles bearbeides . Dette med å være en som skal dømme andre er noe jeg ikke råder andre å gjøre  – Vi vet ikke hvordan andre har det i sitt indre , derfor velger jeg å være forsiktig med ord selv om jeg også kan være kvass om jeg vil . Det er noe jeg gjør i siste utvei men da jeg ikke nøtt til det så lar jeg heller være så får den som snakker dritt om meg eller skiver om meg på fb så får det så være dette forteller bare i grove trekk hvordan den som gjør det er eller har det i sitt indre . Da nytter det aldri å starte en kamp en kan aldri vinne mot de som er på den feile agendaen som bare er ute etter å drite oss andre ut . Da er det mest lurt å være strategisk å trekke seg unna .

 

Jeg gjør dette alltid om det er noen som tråkker meg for nære mine albuer så trekker jeg meg unna . Tåler det ikke men , jeg vil ikke ha annen sitt drama på meg . Da velger jeg heller lyset å det fine det romantiske å det som gir meg energi . – Da ser jeg etter ett annet alternativ som gir meg energi for å få mer vekst for i negative ting så stagnerer vi å det er for meg ikke ønskelig . – De som bare fokusere på alt som går galt de klikker jeg i grunn veldig dårlig med vi er ikke i like vekt dessverre men jeg lærer alltid i de relasjoner så takknemlig for alt jeg lærer i livet må bare si jeg gleder meg til å gjøre mer feil å tørre å være meg selv mer . Dette med å være redd for å vise sitt sanne jeg eller ikke tørr å si sin egen mening i redsel for at folk skal henge deg ut . Da får du henge meg ut , men den du henger ut i hovedsak er deg selv . Alltid husk på det om du må skrive om meg eller andre i negativ retning så vær varsom , vi vet aldri når nok punktet kommer for den personen dette måtte gjelde . Vi har sett nå i disse tider der hekse jakten pga av Bamse gutt også Tore Strømøy sin reportasje i NRK , Tore er super å den hekse jakten på han er helt sykt må bare si jeg støtter ikke tasta tur rotter aldri .

 

 

 

Huske å være snill med andre å se verdien i andre , ikke dømme andre før en blir kjent med de. Det er en god lærdom å lære seg å bli kjent med andre for i ulikheter der en ser at ulke mennekser kan lære mer av hverandre ved å strekke ut en hånd . Vi går i møte med advents tiden å vi kan bli dyktigere på å ha ettertanke for hva gjorde jeg selv i dag som var bra. Hva var det jeg burde ha endret på ? hvem burde jeg gå tilbake til å be om beklager det mente jeg ikke …  Jeg sier alltid jeg kan dø i neste uke eller til neste år. Det jeg mener med dette er at jeg vil ha ryggen min fri i fra drama , jeg vil kun i fremtiden nå være i hyggelige ting . Drama hadde jeg med meg i barndommen også ungdommen også tidlig voksen , nå er det historie , jeg bevilger tiden min kun på opplevelser som gir meg glede eller noe som er viktig å lære meg til fremover .

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg