Jeg skulle bli en hjelper

Hei dere ❤️

 

Hvordan går det med deg? Kjenner nå at jeg gleder meg veldig til helgen gjør du også det?

Jeg har ikke satt opp mye planer for denne helgen utenom det vanlige, at jeg skal jobbe med massasje og veien til lykke pluss, veileder jobben.

 

Bare det å gjøre ferdig regnskapet er også en jobb som alltid er godt å vær i mål med. Da en driver med sitt eget lille firma.

Det er barnet mitt som jeg gløde oppriktig for å utvikle mer og mer. Om du skjønne meg… Ikke lett å ta seg fri.. I fra jobben. Det å se hva jeg til nå har lykkes med i hensyn til den meget tøffe tiden vi har stått i. Så er jeg enormt takknemlig for at jeg har klart meg til tross for mye nedstegnig av samfunnet. En har virkelig fått kjørt seg kraftig disse to årene.

Til nå har jeg ikke hatt en eneste dag fri. Det forteller jo så klart at jeg har vært tvungen til å stå på mye mer enn alle andre lønnsmottakere.

Ved denne perioden så har jeg også falt 100 % uten for å få dekket tapt inntekter.. Så må si jeg er så takknemlig for at jeg har klart å holde ut å står med rak rygg. Det er ikke en jobb for amatører jeg har valgt en fysisk tung jobb som bidrar til mye aktivitet.

Det er godt å se uansett hvor mye utvikling jeg har hatt selv om jeg også har gått på mange smeller økonomisk.

Så har jeg lært hvem jeg skal samarbeide videre med å hvem jeg har avsluttet samarbeid med.

Vi lærer absolutt på alle nivåer.

 

Veileder jobben begynt jeg allerede i 2020 å utvikle,  men jeg våget ikke å satse på det før i fjor da jeg igjen måtte stenge ned bedriften min.. Uten forvarsel. Å igjen stå med 0 i inntekter like før jul… Det ble som sakt en mager jul. Som jeg feiret alene uten jule mat og alene. Takknemlig for at jeg hadde jobb det bidro til at jeg hadde livskvalitet.

Jeg hadde ikke penger da til å kjøpe noe mat så jula ble mager mat messig. Det jeg var takknemlig for var at jeg har lært å leve på lite så det skjedd så klart at jeg måtte legge meg sulten.. Men det var for en periode så jeg måtte bare stålsett meg å være takknemlig å stå på.

Da kom jeg over veilede jobben som gir meg inntekter uten at jeg må fysisk ut av huset mitt. Genialt jeg har uavkortet jobbet i ett uten fri siden jeg startet opp med veileder jobben i desember.

Noen ganger må vi oppleve tap for å åpne opp for noe nytt. Denne jobben gir meg sykt mye igjen. Så takknemlig.

Føler at alle kunder som ringer meg for veiledning, blir nær meg. Det er rett og slett en ære å få hjelp de.

Da kommer min bakgrunn fra barndom og til nå meget godt med. Har opplevd mer enn nødvendig av nederlag. Det jeg har gjort er å omprogramere det til noe bra. Siden jeg selv har hjulpet meg selv ut av det tøffe så vet jeg veien ut av problemene.

 

Det glede meg alltid når jeg lykkes med jobben å får tilbake melding ifra de hvordan det går. Da ser jeg at det jeg har slitt med i mitt liv hadde en årsak.

 

Jeg skulle bli en hjelper til alle som har det tøft i livet sitt.

 

Det er en ære å få ha denne posisjonen så derfor blir denne jobben et kall om du skjønne.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg