Jeg skjønte tidlig at jeg var ikke som de andre

Hei kjære lesere ♥️

 

Ønsker først og fremst å takke dere alle som leser bloggen min og deler den så takknemlig ❤️

Håper helgen din har vært nyttig og fin. Der du har fått gjort det du hadde satt deg som mål. 🥰

Jeg må være ærlige jeg måtte justere litt de denne helgen, fordi jeg kjenner på kroppen min at jeg ikke har hatt en eneste fri dag. Da må jeg sentere meg å samtidig meditere. Dette bidrar til at jeg får mye mer energi.🌿

Jeg hadde satt på timeplanen at jeg skulle jobbe med veileder samtaler, å få med meg noen hyggelige aktiviteter.🌿

Det å sett tid til meg selv er noe jeg må bare bli mer dyktigere på. Jeg er takknemlig for at jeg har gjort det jeg har satt på agendaen.🌿

Fått hjulpet mange mennesker som har ringt meg, det å være en veileder er meget viktig jobb der jeg ser verdien i den som kontakter meg.❤️

De er ofte sårbare, også vet ikke helt om fremtiden.

Det jeg ser til nå at ved at jeg lytter til de, anerkjenner det de står i. Får de selv til å forstå hvordan de selv skal ta seg ut. Da må en alltid godta hvor vi er  å i livet. Før vi kan starte vår nye reise i livet.❤️

For oss alle er forandring noe vi vegrer oss for, selv jeg kan i blant bare dette med skatten som jeg skulle sende inn. Så ble jeg jo litt usikker på alt siden alt nå var endret.🌿

Det tok i grunn meg ikke lang tid før jeg så at det nye systemet var til det bedre. 😇🥰

Bare det å få det unnagjort så er jeg meget takknemlig. Jeg har en av mine sønner som er data kyndig så han hjalp meg litt.❤️

Det å ta i mot hjelp er en god egenskap, der vi er ærlige på at det er ikke min sterkeste side.🌿

Det jeg ser til nå er hvor flinke jeg har blitt på alle disse årene. Gründer, veileder, veien til lykke hva blir det neste?🌿

Igjen må være mer ærlig med dere. Jeg jobber med et bok prosjektet. Som jeg har holdt på med i mange år. Et tøft tema.. Men jeg skal sette meg ned å jobb mer med å få det ferdig stilt.🌿

Jeg vet at døgnet har kun 24 timer, men i visse tilfeller burde vi kunne ha mere timer.🌿

Mammaen min brukte alltid å definere meg som alt eller ingen ting…  Det dette betyr er at jeg gjorde mye i perioder også i visse perioder kunne jeg være brutalt passiv. Til alle andre sin ergrelse.🌿

Jeg skjønt tidlig i min barndom at jeg var ikke som de andre…

Det å merke at en ikke er som alle andre, er mer modig, tør ta andre valg. Var både godt å vondt.🌿

Jeg var meget dedikert og hadde en Gründer drøm i fra tidlig barndom. De verdiene jeg lærte ifra mitt opphav, bidro også til å gi meg mer lærdom.🌿

På både godt og vondt, vi lærer alle en lekse i livet vårt. Det jeg har lært meg er å sette pris på akkurat det jeg har.🌿

Mamma hadde mange tvangs tanker, hadde  fast ritualer på kopper i skapet og håndklær og seng klærne. Om en ikke fulgt det systemet måtte jeg gjøre alt om igjen.🌿

Det å lære det i fra dette perspektivet, så klarer jeg ikke mennesker som skal fortelle meg hvordan alt skal være. Heller vil ikke jeg påføre mine barn unødvendig styr om de gjorde noe som ikke var helt etter min plan.🌿

Det jeg objektivt mener her er at om vi er for striks å har for mye regler. Så kan vi gjøre våre barn usikker å underdanige. Der de ikke tør si det de mener.🌿

Selv om en ikke kan endre det som har vært.🌿

Så har både du og jeg stor mulighet for å nå langt i livet uansett hvordan utgangspunkt vi har. Jeg og du vi må ønske vår drøm. Når den blir virkelighet så kommer vi til å lykkes, selv om jobben kan være tøff. Så må vi motiver oss selv for å stå på. 🌿

Glede meg til å ta fatt på mandagen, å lage en Nydelig dag ♥️

Håper kjære deg at du å får en nydelig dag ❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg