Jeg skal ta mer sjanser å gjøre mer feil i år !❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Det er blitt fredag , en etterlengta fredag med stor F må jeg si så er det helg å weekend med stor nytelse på tur …

 

 

Håper at denne weekend bringer inn det jeg har sendt ut kjærlighet også livsglede . Det er mye å forlange men jeg gjør det jeg krever det jeg krever så kommer det jeg sender ut mer til meg . Dette å gjøre opp regnskap for hva vi ønsker å endre på å hva vi ønsker skal komme mer inn hos oss er viktig å gjøre. Dette gjør jeg daglig for å se hvor jeg er nå å hva ligger igjen som hindrer meg for å nå mer av mine mål . -Underveis så må en unne seg livet å være tilstede i det en ønsker å realisere . Jeg krever aldri alt men jeg krever litt å det jeg mottar nyter jeg med stor iver også glede.

 

Når en ser seg rundt her i samfunnet så undrer jeg

 

 

Hva er det andre sliter med å gjøre ? er dette noe jeg eller du kunne ha endret eller kommer det vi ser pga av at mange sliter rundt oss å orker ikke å søke hjelp ? mange kan noen ganger føle at hele verden er i mot de . Å føle at de ikke har noen i livet sitt . Jeg har vært her jeg der jeg har vært ensom å forlatt. Der jeg ikke hadde noen som så min vei ikke en gang mine egne . Da kan du tenke deg hvor slitsomt det måtte være for meg å være i en verden alene å ta meg fremover. Dette med å være for mine barn , bare med å høre at de har det bra en eller 4 ganger for mye gjør jeg ofte . De blir litt irritert eller jeg mekrer at jeg forstyrrer de. Da har jeg gjort en god jobb den dagen jeg skal til graven å de skal si takk for alt mamma så har jeg vært for de selv da jeg mist var velkommen da de slet med sitt eller da de var i det som de ikke ønsket jeg skulle oppdage . Det som er med oss foreldre vi ser jo igjennom våre barn å jeg har jo alltid gjort det med mine egne barn .

 

 

Selv om jeg heller ikke har glemt bort at jeg har gjort masse feil i alle år som jeg har vært redd for skulle bli oppdaget av andre eller de som var viktige for meg. Det er nettopp slik at vi er oppdratt til å ikke skal gjøre en feil . I dag ser jeg ande ledes på det nå i dag . Vi bør gjøre masse feil i vårt liv . Vi skal ikke stenge oss ute selv om vi gjorde en feil . Vi skal ikke tro at vi er en taper som gjør feil , vi skal heller hylle oss selv for alle feil vi gjør . De gjør at vi åpner oss mer opp for å våge å være mer oss selv enn å være en false person som skal være en klatt som tror at dette med å være en ufeilbar person så redder vi verden å regnskogen for mye tragiske ting .

Dessverre her må jeg skuffe deg , selv om du alltid gjør de rette tingene så kommer det ikke alltid bare fint ut av det. Vi lærer ikke så mye av å gjøre det rette hele tiden . Se heller mer med lekenhet med å gjøre en feil. Der du lærer mer enn du feiler . Da jeg startet opp bedriften min så hadde jeg i bakhodet mitt jeg skal ikke gjøre en feil . – Jeg trodde at dette var mulig å gjennomføre . Til tross for at jeg var alene så gjorde jeg flere feil – Der jeg booket folk inn på feil tidspunkt osv . Dette med å se feil å innrømme at jeg hadde feilen gjør at du fremstår som ærlig. Jeg gjorde feil på momsen jeg betalte inn for mye penger . Jeg trodde da jeg gjorde noe sort som ikke var bra. Det å være vokst opp i en verden der en tror at en gjør noe straffbart ved å gjøre en feil her har du meg . Det er slitsomt å leve på denne frekvensen å tro at det vi gjør galt forfølger oss.

 

 

Jeg er i dag glad for alle feil jeg har gjennomført så skal jeg lære mer av mine feil i fremtiden å glede meg over de som kommer på løpende bånd for det gjør det alltid . Vi sier ting vi aldri burde ha sagt . Det har jeg gjort mange ganger. Det egner seg ikke på trykk her for det er for grovt . Jeg har en kjeft som er verdi på millioner , men jeg har også en tendens til å stoppe ande sine kjefter mer en jeg gir de åpen rom for å fortelle meg mer . Jeg har nok blitt en sterkere karakter fordi jeg har klart å bevege meg mer dit jeg måtte ønske at jeg fikk til det er nettopp dette at jeg er mer her jeg vil være en jeg ikke vil være . Det har blitt en reise der jeg er mye mer trygg i meg selv da jeg gjør mer feil å ikke blir redd for hva andre måtte mene om meg, jeg sa til en venninne av meg jeg skal gjøre mer feil i år , lytte mer til mitt indre , ta mer sjanser enn jeg gjorde i fjor .

Vi vet vi skal dø en dag , jeg har ikke tenkt å leve ett avgrenset liv der jeg bare er på 2 plasser i livet mitt. Da jeg dør er jeg en plass men til da er jeg gledelig flere plasser for livet er nå å det skal leves til jeg ikke puster mer. Da håper jeg at jeg kan bli en ånd som kommer å går som skal være der for deg den dagen jeg ikke er mer. Dette med å være mer i det vi ønsker så får vi tross alt mer vekst å livsglede selv om jeg er singel enda så er jeg ikke sur jeg er utrolig takknemlig fordi jeg ikke har en masete mann som skal ha meg hit og dit . Det er noe jeg ikke liker trives så godt med å bestemme mine bevegelser selv . Helt på egnen hånd uten innblandinger så jeg tror jeg trives aller best alene uten en som skal drive å diktere meg for hva jeg mener også hva jeg ikke mener .

 

 

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg