Jeg skal lykkes ♥️

Hei kjære lesere ❤️.

Hvordan har du det i dag?

Bra håper jeg. I dag startet dagen meget tidlig. Hyggelig besøk på morgenen av Inger. Veldig hyggelig stund med litt kaffe og godt attåt.

 

Mandags morgen er alltid nydelig med ny uke som står på tur til å forme Oss til noe mer enn hva vi først trodde. Jeg liker absolutt å se utviklingen framover å ser nå tydelig at jeg er på rett sted å rett vei i livet mitt.

Selv om noe enda tar tid så ser jeg at livet mitt er meget godt. Jeg har jobbet hele år å til nå så er jeg sykt takknemlig. 15 november har jeg klart å komme over den værste kneika i bedriften min.

 

Jeg kommer til å Juble høyt da 🎶🙈😉🙏❤️🤣

Da har jeg fått ferdig med en tung bør som bedriften har blitt påført pga av ned stengning. Tapte flere 100 tusen i fjor..

I år har jeg tapt mye penger men når jeg ser grovt på det så har jeg faktisk utvikla bediften min grovt også. Egentlig skulle jeg ikke ha klart det….skulle ha vært konkurs egentlig… Forsikrings selskapet mitt er så glad for at jeg har lykkes med å få inn mer penger å de skjønner egentlig ikke hvordan jeg har lykkes med å få inn penger. Bankene har heller ikke forståelse for hvordan jeg har lykkes med jobben min.. Men de ser at jeg er den karakteren jeg har sagt at jeg er.

 

Den 15 november Hadde min farfar bursdag,  vi hadde et meget sterkt bånd mellom oss. Vi hadde de samme egenskapene. Målrettet, sterk vilje og evne til å stå på litt mer enn vanlig å igjen være løsningen orientert.

Farfar bygde opp en stor bonde gård som i utgangspunktet var falleferdige, han laget en bonde gård med god utgangspunkt for god avkastning på gården. Han jobbet hele tiden akkurat som jeg gjør i dag. Vi hadde det utrolig fint sammen å takknemlig for at jeg fikk lære farfar å kjenne. Han var nysgjerrig på alt og alle. Ville vite hvordan jeg hadde det. Det å få en gokjeke ifra han glemmer jeg aldri.

Litt gøy at på bursdagen hans så har jeg klart å få bediften min i balanse mellom alt. Trur egentlig det er mye mellom himmel og jord. Vi er ikke alene her selv om det virker slik i blant.

Jeg har siste dagen i oktober som en meget spennende dag, mandag nye muligheter som igjen generer til ny epoke fremover.

 

Om ikke lenge så flytter eldste sønn til ny bopel om alt går etter planen. For min del blir det rart å samtidig godt også. Rart er det så klart når jeg hele tiden har vært vant med å forholde meg til alle andre i over 22 år så blir det rart å få huset mitt helt for meg selv.

Uansett så tror jeg det er Sundt at ungdommen finner noe for seg selv å skaper sitt eget liv på deres måte akkurat som jeg gjorde da jeg var ung.

 

Jobben som mamma er å følge opp barna slik at du har løftet de opp til at de finner sin egen identitet å plass i samfunnet.

Det har jeg lykkes med å ser at de har blitt meget fornuftige barn alle tre å artig å se at de enda er litt klumsete men det er naturlig. De kommer seg må få gjør litt feil er menneskelig. Hadde vi gjort alt rett hele tiden hadde vi nok ikke hatt like bra utvikling.

 

Det å teste ut produkter ifra butikken er genialt å merke godt at helgen sitter godt i meg på en positiv måte.

Jeg elsker weekend men elsker hverdagen mye bedre egentlig. November starter i morgen 🙈😉♥️

Mye som kommer til å skje fremover. Mye spennende jeg skal utvikle. Å ikke minst bare være i mitt eget å nyte livet.

I går jobbet jeg med veileder samtaler, mottok 17 samtaler ❤️ forteller jo i grove trekk at jobben min er  viktige. Her til nå nesten mottatt 160 samtaler. Ikke dårlig?

Meget takknemlig for alt jeg har klart å utvikle til nå å. Kommer ikke til å jobbe mindre fremmover. Målet mitt nå er å klare å få inn 1 mill i år spennende ♥️

 

Mitt råd til deg ikkje fokusere på det du ikkje får til fokusere på det du Lykkes med å du får til å lykkes med mer fordi du åpner opp for det positive ❤️

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg