Jeg registrerer nå ….

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg ?

Bra håper jeg at du har det i dag siden jeg står opp så sabla tidlig så er det jo nesten ettermiddag for meg nå egentlig men ser jo på uret at det er jo enda tidlig morgen for mange egentlig , sikkert de som enda ikke har stått opp å fått dagen med seg , så det er forskjellig men det er i grunn helt ok . Jeg foretrekker at vi er den vi er å ikke endrer oss bare fordi du skal like meg mer. Det er ikke meg det. Jeg er i en stim her å skal gjøre så mye startet med å fikse mer opp her. Det er så digg også ha det mer å stell, mye som skal gjøres i et stort hus men det er godt å ta ting som det kommer også. Det er det jeg liker absolutt aller best. Jeg har på veileder samtale telefonen , å jeg har allerede mottatt samtale i dag, takknemlig for at jeg mottar mer og mer det er så skinnsykt herlig da jeg ser at alt vokser . Da du er sammen med en mann er det en ting som du håper vokser hva tror du ? pengeboka eller pikken ? jeg tror pikken er den vi ønsker skal vokse da vi er i det selskapet vi ønsker å se den i sin prakt. Det å sammenligne livet vårt med det som definerer vårt kjønn er for mange vulgært å skittent , men det å gjøre det på en pen måte så kan vi si dra til helvete til en person med kjærlighet også. Det er hvordan æ og du legger lyden i kraften på ordenene om vi er sine eller om vi er fantastisk happy . Det ser en tydelig å jeg er vel den som har mest av denne kraften i meg , at jeg kan ikke lure unne hva jeg mener i gitt tid. Det var som en veileder samtale jeg hadde , så var det en som ringer meg ofte så får jeg høre , du vet ingen ting om å ha det jævlig , du har ikke gått i mine sko. Jeg skjønner ikke helt men plutselig begynner jeg å le klarer ikke å holde meg , til jeg må ta meg sammen å bli litt streng , da klarer jeg å få bort latteren , måtte si til personen i andre enden at du vet jo overhode ikke hva jeg har gått igjennom dine utsagn nå ble for dumt av deg å utale deg på denne måten . Det å våge å si i fra er like viktig som å våge å si ja til det vi ønsker i stede for å utsette alt til livet renner ut.

Jeg registrerer nå at

Mødrene til de 2 barna som måtte leve i fosterhjem i etterkant av at de ble stemplet for at de sto for drapet på den 5 år gamle venninnen . Det å se deres reaksjoner også lese hva de forteller gjør meg veldig trist over å forstå deres skjebne . Det er umenneskelig det de har gått igjennom å alle sammen som har vært med å medvirke til denne prosessen de bør straffes er etter min mening korrekt. Tenk å bli fratatt det du har kjært så kommer svaret om 28 år at det var egentlig ikke dette som var nødvendig for barnet ditt hadde ikke gjort noe galt…. hvorfor skulle disse barna uansett ut av hjemmet ? det er for meg ubegripelig egentlig . Vi som samfunn bør være mer på banen nå å stille store krav for hvordan det skal være. Dette kommer til å bli spennende å følge med på , fordi her vil foreldrene som har blitt fratatt omsorgen for sine barn kreve å få en kompensasjon for frarøvet frihet til å være en omsorgs presjon for sine barn . Det rører meg sterkt å tenke over at dette kunne ha skjedd flere i samfunnet , dette året ser ut som vi kommer med å få alt grums til overflaten nå slik at vi får sannhetens time er dette året , gelder meg veldig til å se hva advokatene setter frem som krav til hva de tre skal ha i erstatning, men foreldrene skal også ha noe for den påkjenningen som de måtte lide under, pluss var det flere søsken i alle fall en som også ble tvangs flyttet bort , det har ikke kommet frem hvordan de går med det barnet , det å se også høre hvor glad de barna ble er veldig godt, men det ligger mye frustrasjon også bli satt gapestokk at alle hadde en mening om de, å foreldrene som måtte leve med dette er en påkjenning bare dette . Det er uforståelig at politiet virkelig klarte å få dette gjennomført , å ikke minst retten og barnevernet det er ubegripelig dette beviser i grove trekk hvor ubrukelig og farlig politiet og retts systemet i Norge er og barnevernet da de gjør slike feile vurderinger hvor skadelig dette er for de som måtte gå igjennom denne skjebnen , hvorfor tok ingen ansvar ? dette er Norge på sitt beste å mer av disse overgrepene vil komme opp i år bare vent å se . Det er nærmere 300 saker som er personer som er dømt for ulike saker som venter på å få gjentatt saker så blir spennende å se. Tror vi må komme mer på banen folk flest også de som er gode med å formidle så vi ikke tror på de døve ører at alt her i Norge er så vakkert for det er det så absolutt ikke, æ vil påstå at dette er ikke vakkert det fette jævlig . Det er ikke slik vi behandler mennesker å tenk dyrene våre blir bedre beskyttet en folk ? ubegripelig .  Må bare håpe at de får så mye penger som bare det er mulig å hoste opp det unner jeg dem .  Dette engasjerer meg veldig å derfor så vil jeg dele dette med dere. Det håper jeg også du setter deg mer inn i hva som skjer også ikke bare tenker over hvor bra du selv har det. Vise omtanken eller at vi sammen kan starte en spleis om dert trengs for disse mennesker så bør vi hjelpe alle som en , utover det så følger vi med hvordan prosessen ruller så håper jeg at seieren går til de som trenger det , å få friheten på riktig presentert .

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg