Jeg opplever så tydelig at jeg avslutter …

Hei  kjære lesere 🧡

 

 

 

Hvordan har du det ?

 

Håper at dagen din er like fin som du er selv . Dette  med å si til seg selv at vi er elsk bart å at vi er verdi fulle er noe jeg ser på som viktig i vårt samfunn . Dette med å være oss selv selv om ikke alt er slik som det skal være hva gjør egentlig det ? jeg tenker at vi alle er ulike å jeg ser også hele tiden hvor vi er nære målet . Dette er en reise jeg gleder meg til . Er du i din endring eller ?

 

Jeg opplever så tydelig at jeg avslutter

 

 

Noen vennskap mer eller mindre , de som en ikke har den samme energien som er vel blitt mer endra noen er i en pause andre er over . Dette med å se at ting er i forandring dette speiler oss selv også hvordan vi har det primært . Dette er i grunn noe jeg ser veldig frem til å avslutte å igjen oppta nye kontakter. Dette er jo noe jeg også du gjør hele tiden . De som bare tar rundt meg avslutter jeg å de som er med å dele de holder jeg på. De kipe mennesker lar jeg gå eller hvordan kan jeg si det på en bedre måte ? De som tar min energi slik at jeg mister min kraft de lar jeg få dra til en anen plass . De trenger jeg ikke mer i mitt liv jeg er veldig tålmodig av natur på en måte å på en annen måte så er jeg utålmodig . Jeg vet at jeg kan være en utfordring for deg om jeg må bruke  mitt ord språk jeg stopper kjeften selv om jeg ikke er sur .. litt rart dette jeg hadde bestilt en container her om dagen , så kom denne ikke som forventet . Så ringte jeg å følte ikke helt at jeg fikk den servicen jeg bør ha . I dag igjen får jeg en feeling på at containeren den kommer ikke i dag…. jeg kontakter de å jeg får til svar om du ikke er fornøyd så kan du bestille en annen plass…  hva ligner dette for noe ?

 

Her må jeg faktisk ta grep også formidle til den jeg snakker med at jeg bestilte en container i går med at jeg ba om å få den i går, om dere ikke hadde tid eller har tid bør dere ha slik respekt for meg som kunde at dere kan gi meg beskjed det er jo derfor jeg ringer tilbake i dag… jeg har jo tross alt kunder som jeg må få parkert andre plasser siden dere skal kom å hente . Jeg sa bare at dette provoserer meg å jeg var ikke hard som jeg oppriktig kan være . Jeg vet at jeg kan oppfattes som meget streng å dedikert å jeg har nok den looken jeg . Dette med å gi meg god service eller formidle hva jeg kan forvente da en bestiller så slipper de jo så klart at jeg ringer å maser. I stede for å kverulere med om jeg ikke er fornøyd så kan du bestille til noen andre. Det kan så godt hende jeg tester ut det andre firmaet om jeg trenger flere i år . For dette likte jeg ikke men nå kom alt plutselig utrolig kjapt , så var det fordi jeg ringte eller ikke … jeg var ikke frekk eller ufin å takk og lov for det. Dette med å gi kunden det lille ekstra koster så lite at jeg håper de tar dette til seg slik at de beholder mange kunder i fremtiden . Jeg forteller ikke her hvilke selskap fordi jeg vil ikke henge de ut på noen måte. Det er heller ikke derfor jeg skriver dette . Det er mest for å få ut en negativ energi som igjen kommer som en frisk pust til fremtiden .

 

 

Sommeren kommer til helgen

 

Jeg har nå fått meg masse jobb til helgen med å kaste å gjøre om energien her hjemme til det bedre . Dette med å fjerne ting å ta nytt til oss så gir dette med en nydelig energi her . Jeg påvirkes av det jeg ikke liker også det jeg liker så her er det å oppgradere her å jeg har så mange spennende planer for fremover at jeg har i grunn ikke ord. Dette med å se igjennom hva skal en starte med først å hva skal en avslutte med . Dette er å være disiplinert . Det er jeg jo egentlig veldig mye faktisk ¨ også selv om jeg kan føle at jeg ikke er det ” dette med å ikke føle at en er på rett sted men jeg går sakte fremover til målet mitt håper jeg at jeg kan lykkes med .

 

Energier flytter plass

 

 

Når vi endrer våre vaner eller at vi kutter ut å ha noen kontakt med folk som en hadde mye tid med så ender vi energien vår . For å skape ett godt bånd mellom oss så er kontakt nødvendig ikke alle trenger å ha jevnlig kontakt , noen trenger bare en gang i blant så er alt som før ,men noen trenger å få startet prosessen å la ting bli mer kjent eller følte seg mer frem . De som har opplevd livet på den feile delen de kan trenge litt mer tid. Dette med å må modnes igjen etter at vennskap har vært i dvale så er dette noe vi alle kan kjenne på . Selv jeg som ikke har hatt kontakt med mange på mange år så er det noe med oss som bidrar til at jeg ikke har det likens som sist . Jeg merker så godt at enkelte tydeligere gode vennskap er ikke like fine lengre. De er gått over i en annen dimensjon har ikke egentlig det rette svaret men , jeg orker ikke å være kun den som skal opprettholde plassen i ett vennskap å dette går alltid begge veier. Dette med å gi også ta er ikke alle som har lært seg dette. De aller fleste vet hva det er å ta men de har ikke lært seg dette med å inkludere . Det er kun to av mine venninner som tok seg av meg i pandemien der de ba meg på ulike ting . Dette viser at vårt vennskap det går begge veier , i tykt også tynt . Dette med å se at kompiser av meg også gir meg det samme tilbake som disse 2 venninnene mine så er det nydelig . Det å være den som får litt igjen er nydelig selv om det ikke alltid trenger å være så mye. Facebook avslører de aller fleste som er på middager å slikt, da ser jeg tydelig hvem som ikke er med også de som er med. Det er litt spesielt at den du alltid har invitert på løpende bånd aldri har gjort det samme for meg ? dette er sikkert litt rart av meg å skrive om men jeg tenker er det vennskap eller er det bare en bekjent ? fordi jeg føler ikke meg lengre inkludert å det er sikkert fordi jeg jobber mye som jeg må gjøre . For å overleve . Dette med å ta en telefon eller sende en melding er også helt uinteressant for vedkommende . Dette med at jeg kan være tydelig så har jeg vært det over for denne karakteren . Det jeg sier til deg eller skriver her kan jeg stå inne for . Jeg er ikke uærlig jeg er mer en ærlig å noen ganger må jeg bare si det for å klare å puste. Dette er ikke ment for å være slem men det er fordi du trenger ett puff. Det jeg vet er at de aller fleste tar dette som kritikk , å de tåler det så absolutt ikke . Det er helt ok jeg trenger ikke de i mitt liv for å ha ett verdig liv også kommer jeg heller ikke til å opprettholde noen form for kontakt selv fordi jeg har gått lei, dette med vennskap går begge veier. Så er det noen du oppriktig vil ha i livet ditt så er det å opprettholde en kontakt viktig . Jeg definerer gode vennskap med gjensidig god relasjon med å ha tid også bare dette å kan invitere den andre også til en selv . Dette med å kunne være den som deler , en middag eller en kaffe er jo alltid hyggelig å få en innvitasjon men det er ikke rom for dette til den jeg skriver om her , jeg nevner ikke navn med denne karakteren har vært å spist masse opp igjennom årene her hos meg . Dette med å avslutte disse tingen er godt å jeg tenker at dette med å rydde opp å avslutte det en ikke lengre ser på godt vennskap det er nydelig . Jeg elsker å avslutte ting mer jeg også å det tenker jeg blir nydelig fremover .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg