Jeg nå er det ingen vei tilbake…

Hei kjære lesere ❤️

Go morgen alle sammen hvordan går det med deg i dag?

Jeg jobber sent og tidlig å tar lite fri fra jobben min. Noe som har blitt en livstil egentlig.

Jeg har planlagt å revolver litt her hjemme så motivasjon min ved å jobbe er også at jeg får det mye finere her hjemme.
Jeg har ikke hatt råd til å gjøre alt som jeg har ønsket siden jeg har vært alene i alle disse årene.
Men må si jeg er dyktig som har eget firma, hus, BMW x3, tre vidunderlig barn som har bidratt til at jeg har det kanon sammen med de.

Jeg har alltid sagt at det er du selv som prioriterer det du ønsker i livet ditt.
Nå manifestierer jeg at jeg skal hele tiden ha økonomiske frihet til å gjøre absolutt alt som jeg har planlagt.

Jeg har nå bestilt meg varmepumpe ikke en vinter til i kulda. Er ganske så lei akkurat det så si jeg gleder meg til denne vinteren egentlig.

Det er fredag å weekend hva skjer i helgen? Jeg har en jentunge som ønsker å øvelse kjøre i helgen. Det skal vi så klart få til.
Så har jeg en sønn som elsker å lage mat noe vi felles har som vår felles plattform.
Jeg er egentlig ikke så dyktig til å planlegge så mye i grunn.

Jeg har hele tiden via jobben min tidspunkt å forholde meg til så orker ikke å ha mer avtaler enn høyst nødvendig.

Kun de som gir meg energi å påfyll av livskvalitet.

Tror også at det er det som primært er hovedsaklig derfor jeg er klarer å. Stå på å jobbe målbevisst fremover selv om skrotten ikke ha hatt ferie stakkars lille meg.

Jeg har det vidunderlig nydelig i livet mitt er akkurat som jo Pippi Langstrømpe egentlig, eneste som mangler er hesten hennes som er smått inne hos ho.
Humor et en nødvendig forutsetning for å ha det godt med deg selv. Være i balanse mellom alt.

Vet jeg kan virke litt for mye på mange men jeg er akkurat passe meg. Møter du på meg å blir redd så få føten med dæ å springe.

Jeg kan ekspedere å det er samme fan om du er politi eller bank ansatte eller en helt annen person. Får du mæ forbannet så stakkars dæ.

Ellers er jeg meget tolmodig med de aller fleste, du merke godt om du bør slutte i go tid. De aller fleste som kjenner mæ veit at æ kødde ikkje æ leve.

Når kist lokket er lukket så er det stille ifra mæ, men før da har æ tenkt å legge mange gode fotavtrykk etter mæ som at du kan ha gode minner å le av etter min tid. Æ har levd et brutalt stykke liv med mye smerter, det er ikke ønskelig nå videre.
Men veit du? Da har prega mæ i mett liv meget sterkt å sikkert derfor jeg tar avstand fra andre. Jeg har liksom fått nok av drama i livet er blitt voksen å i grunn har jeg aldri helt fått være et barn, i grunn. Så er en gammel sjerl som tidlig staket ut hva jeg ikke skulle kopiere å Hva som er lurt å gjøre.

Jeg må si jeg gleder meg masse til fremtiden jeg bediften min skal utvikle seg mer. Jeg har lært mye enormt.
Det er noe jeg virkelig ser frem til å få til. Enda mer egentlig.

Jeg gleder meg masse til helga å weekend selv om det blir jobb mellom alt her.
Jeg skal bevilge meg litt mer fri tror jeg. Merke godt at kroppen trenger det er sliten etter alt. Motivasjon min er da jeg har besluttet å gjøre ulike greier her hjemme for å fornye litt trengs virkelig.

Ønsker deg en nydelig dag ❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg