Jeg må ha nye utfordringer nå Elsker livet 🙌😍

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Jeg kjenner på gården enda i meg , vi var å hentet masse vinduer til drivhuset mitt i går . Det tar på da en har mye på agendaen men sykt takknemlig fordi at jeg fikk hjelp ifra mine 3 barn ene lånte meg en bil de andre to hjalp meg med vinduer . Bare det å håndter dette med aktsomhet å ikke miste de så ja gleder meg veldig til å få dette gjennomført . Vi har en henting som er avtalt igjen på vinduer i helgen så ja blir spennende å se hvor mye jeg egentlig trenger . Dette gleder meg veldig å kunne få skape  meg noe helt annet enn jeg hadde sett for meg for mange år siden . Jeg ønsker mer også utvikle meg i retning det å gjenvinne også være litt økologisk på en måte der vi lager rene gode produkter så ja gleder meg veldig . Når jeg har flere ting som jeg konsentrere meg om så blir dagene mine fort nå meget hektisk for å være ærlig . Da kan en fort kjenne på jag også litt stress egentlig . Jeg merker at det er en del trykk nå  med den ene nye nett jobben som jeg holder på å bygge opp. Det blir spennende å ja det er litt å gjøre , men det er så klart verd det.

 

Jeg trenger nye utfordringer

 

Jeg har jobbet med å bygge opp en bedrift i fra bunnen av , dette med å utvikle også være den som vet hele tiden om vi har nok varer inne osv. Det er min jobb alt dette som i en annen bedrift får inn mer penger enn jeg , men mitt hoved mål da jeg startet opp var at jeg kunne leve godt også ha en del fri . Enda har jeg ikke hatt så mye fri siden oppstart men jeg er nå på år nummer 6 , fjoråret var det aller første gode året der jeg fikk bedre resultater enn jeg hadde forventet til tross for pandemi også andre har endret mønster for hvordan de lever. Kjøpe mønster også dette med å må ta litt mer rolig i forhold til shopping . Det er noen som ikke har råd til så mye ekstra så er det de som alltid sparer , så har du denne grupppen som alltid er gnien men har penger men orker ikke å bruke de .. de sparer de heller til noe annet . Vent å se til en annen dag. Jeg lurer litt på enkelte ganger om de hadde startet opp sin egen bedrift hvordan de hadde likt eller tålt at noen bare kom innom å oppholdt de for å si neste gang skal jeg kjøpe det ble ikke tid i dag , eller jeg kan ikke har masse hjemme . Det er faktisk en kunst å smile like varmt da du blir avvist gjentakende ganger , eller m øte masse folk som du har sendt melinger til som sier jeg skal prøve å komme . Hadde de vært klar over va de selv sender ut tenker jeg at de hadde valgt andre ord. For å si jeg skal prøve er det samme som å fortelle meg at du gidder ikke . Hvem er det som prøver å gå på butikken ? eller prøve å starte bilen eller prøver å ta sin daglig dose med tabletter for å fungere i løpet av dagen ? Ingen som gjør det de DO IT , de svelger de ned uansett hvor vansklig det egentlig måtte være men om de hadde prøvd så hadde de ikke orket å starte . Det er ingen som prøvde å ringe noen Vi gjorde et eller 10 ringe anrop , det er å ha ringt å prøve er kun en tanke få dette inn i høve ditt til en annen gang , da vi reflekter litt over hvordan det høres ut så forteller du hjernen din ved å prøve så gjør det ingen ting om du mislykkes . Det er akkurat det jeg ønsker å unngå , jeg velger å sende ut ett tydelig svar både til kunder også venner og mine barn . Det er tydelig å ikke jeg skal prøve . Da sier jeg heller noe i denne duren jeg skal se om jeg får tid å komme . Det høres mye bedre ut enn jeg skal prøve . Det er faktisk ingen som kommer da de sier det bare å teste dette ut selv .

 

Jeg sov så nydelig i natt

 

Det er ny mnd i dag , jeg sov så uendelig godt i natt å drømte så deilig at jeg ønsket bare å være i den drømmen. Det jeg holder på med nå er veldig mye . Jeg ønsker å utvikle meg mer i bedriften . Ved å bygge opp med å kunne produsere mine egne skapte produkter. Dette kreves sikkert en del av meg , men ja jeg gleder meg veldig . Dette har jeg jobbet mye med å sett også tatt å lest mye om det. Jeg har merket at mye av meg nå for tiden er akkurat her at jeg vil å ønsker å realisere meg mer ved å lære også ta bedriften min i en ny retning . Som sagt jeg er ingen ungdom lenger men ja jeg har sikkert mange år igjen men massasje er en meget tøff jobb som jeg merker det sliter på kroppen min . Jeg har massert vær uke siden oppstart uten stopp. Da ser vi bort i fra de uker jeg hadde stengt pga av ned stenging men  utenom det så har jeg holdt hode oppe. Jeg jobbet opp et fimra som har nå blitt et fimra som har flere ben å stå på dette måtte jeg utvikle under pandemien der jeg kunne jobbe her inne uten at jeg måtte gå ut . Nå har jeg faktisk flere jobber der jeg ikke trenger det så ja det kom faktisk en del godt ut av denne perioden faktisk. Det som er spesielt er jo nettopp at jeg har vært alene under hele prosessen. Dette har formet meg så enormt mye at jeg har egentlig ikke ord. Jeg er ydmyk også meget stolt over hva jeg selv har klart å realisere å ser jo nå mer tydelig at i meg bor det enda mer . Det er bare nå fremover å gønne på å ikke være redd for hva andre måtte mene om meg . Jeg stor trives med å være den dama som tar litt andre valg som gjør mine ting til virkelighet . Jeg vet det er ikke lett , men jeg mekrer når jeg har klart målet mitt at jeg ikke bare blir stolt men jeg får en lykke følelse av å mestre også tenker jeg litt på de i familien min som har kuttet meg ut , det er sårt at en ikke noen gang kan få en annerkjennelse i fra han , men  ja jeg må bare godta dette selv om jeg faktisk synes ikke det er noe hyggelig at din egen pappa ikke vil ha noe med meg å gjøre , selv om jeg vet at jeg ikke har gjort han noe .. men ja det er vel lett for meg å si du har ikke gjort noe , det kan jo være du har trøkket han på tærne . Det er mulig men da tenker jeg at det hadde vært veldig innfør om han da hadde kontaktet meg å sagt det .  Siden han kuttet meg ut så orker jeg ikke å ha noen kontakt med noen på den familien han har giftet seg inn i. Det er så mye lettere nå for meg å stå utenfor å ha null kontakt med noen av de enn før å ha litt kontakt med å hele tiden få stikkere har din far vært her ..  jeg vet ikke heller om den familien er bare vond elle om de synes det er flott at jeg ble den utstøtte. Jeg aner ikke fordi jeg tror ikke jeg noen gang klarte å bli kjent med de selv om det ble en del år. Jeg har det til tross for pappa savn så har jeg det uendelig godt, selvfølgelig preger dette meg sikkert til den dagen jeg dør at jeg ble den avviste , jeg håper jeg har lært mine barn å håndtere slike situasjoner. De alle tre beskytter meg hele tiden . Uendelig takknemlig fordi jeg har de i livet mitt jeg er så glad for nettopp det.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg