Jeg lover deg at det er verd det ….

Hei kjære lesere 🧡

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det i dag, jeg nyter morgen i dag. Det er så herlig å mekre at kroppen våkner før klokken i dag også. Det er så herlig å vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive denne verden for å være ærlig . Det er fint også gleder meg veldig . Det å koke kaffe starte dagen med å orden litt praktisk i bedriften med å orden i regnskap også ta en del telefoner så er det nydelig å se at været er med oss. – Godt å jobbe her hjemme fra der jeg slipper å reise flere mil for å nå min arbeids plass den er her hjemme . Stadig under utvikling .

 

 

I går kom nye varer til butikken så jeg gleder meg alltid for å motta de å sette dem på plass også dette med å ha denne kontakten med de som kommer med . Det er fint å se de ulike sjåførene som kommer med varer på døren til lille meg . De bærer inn alt så jeg liker dette veldig godt jeg . De er ulike akkurat som vi alle andre er . Noen er veldig pratsomme noen er stille også noen er veldig hyggelige . – En preget seg veldig ut , han hatet onsdager det var så sykt mye for de å gjøre. Det var så herlig å snakke med han , den ærligheten for å si det slik .

 

 

Små gleder er store gleder

 

 

I denne perioden her ser jeg resultater fra jeg startet med veileder samtaler i 2021 , like før jul fikk bedriften denne jobben . Dette med å jobbe via en sentral å i 2022 , så jobbet jeg inn over 1 mill til de , jeg mottok ikke mer enn litt under 300 tusen brutto. Så du skjønner det ligger mye penger i denne businessen. Derfor jeg startet min private kanal der jeg jobber den ut . I fjor i Oktober 2022 så startet jeg opp min egen kanal for å ordne meg egne kunder . Det er så tydelig nå at jeg har klart å få dette til . Det er ikke noe i meg som sier nei dette kan aldri gå. Jeg ser heller løsninger å jobber som bare det for å klare meg . Det er fantastisk nydelig å jeg gleder meg alltid til nye prosjekter. Det er mye som skjer rundt meg egentlig . Bedriften er i vekst å en ser hva en har klart å få til .

Alle nedturer har brakt nytt blod inn i bedriten , det må tap til for å klare det bedre . Vi kan ofte føle at ting er kaos det er mye rundt meg for tiden siden jeg jobber 24 /7 å jobber mer enn jeg sover. Dette med å kjenne på kroppen min at jeg trives så trenger jeg mer kvalitetstid. – I går var jeg på butikken for første gang i desember . Det gjorde litt godt å få handlet meg litt mer å kunne unne meg litt det som er av livets goder uten å tenke på hva sluttsummen er eller blir. Dette med å kan bare velge litt som jeg vil har jeg ikke kunnet gjøre på mange mange år , i går tok jeg meg en runde å bestemte meg for å kjøpe kun gode ting inn som var nyttig som jeg kan lage masse god mat uten å være fri for mat det er en situasjon jeg kjenner alt for godt i 2020 og 2021, da hadde jeg det så tøft at jeg har ikke ord. Jeg glemmer aldri den gangen jeg hadde råd til å bruke 1000 kr å kjøpe mat på kun en mnd så forteller det ikke noe overflod , jeg klarte å finne mye godt å bedde mine barn på flere rettes middag på mitt magre budsjett .  Jeg var rørt innvendig at jeg endelig hadde økonomi til å dele litt av hva jeg hadde kjøpt inn .

 

 

Til alle dere som har mer enn jeg hadde da å nå så vet dere ikke hvilken følelse det var for meg å kunne få lov å dele med min tid også dette med å se at jeg hadde kun dette så har nok de aller fleste sagt at dette må jeg ha selv . – Det hadde nok vært noe en kunne føle ble rett men for meg ble det rett å dele med mine barn som jeg da ikke hadde hatt råd til å ha til meg på lenge noe som hadde såret meg innvending at jeg ikke hadde klart å ha mulighet til å matche farens store invitasjoner med store middager ofte . Det var noe jeg ikke kunne klare å matche så ble dette en stor seier for meg at endelig klarte jeg det jeg også endelig .  Da ungene dro rant tårene mine jeg klarte mine mål jeg klarte det. Det å ha stått i det tøffe så alt for lenge så er det som betyr aller mest for meg at jeg klarer å komme meg over kneika å jeg er så glad for den arbeids kapasitet som ingen ikke de som gjør alt for å presse meg ut av alt . De klarer ikke å påvirke meg på den måten at jeg slutter å kjempe for å klare å vinne meg mer tid også komme meg dit jeg en gang var.

 

 

Jeg lover deg at det er verd det

 

 

Selv om jeg ikke hadde råd til å starte opp butikken min så gjorde jeg det, så da jeg startet opp Gruben Massasje så hadde jeg heller ikke råd til dette heller men jeg gjorde det da også. Det jeg ser nå det jeg trives i å elsker å holder på med . Det blir jeg veldig god på. Jeg har utviklet meg mer enn vanlig for jeg har tross alt vært en vei på opp og ned turer som har gjort at jeg har endret meg , trukket meg litt mer tilbake . Alle samtaler jeg har daglig med kunder , bidrar til at jeg ikke er like pratsom som jeg var før. Det er litt slik at jeg har ikke det samme behovet som jeg hadde før . Så jeg vet at jeg kan virke avvisende men jeg orker bare ikke alltid å snakke i times vis som jeg gjorde før. Nå da jeg ser at jeg har utviklet mitt lille går bruk her på tunet mitt så har jeg en glede av å få mer egg hit jeg fikk denne livsgleden da barna mine var små , å jeg var i tidlig 20 årene . Det er så artig at jeg nå i 40 årene tok opp denne gleden som jeg hadde da. Så kommer det igjen jeg hadde ikke penger til å starte opp alt her med dyrene men jeg hadde ikke råd til å ikke gjennomføre det. Så vi tar alle sammen valg . Det som gjorde at jeg valgte å få meg høns også ender var først og fremst for å få egg også dette med at jeg skulle ha noen å passe på. Det er nydelig å ha noen som gleder seg til å se deg. Så jeg mekrer at jeg får mer livskvalitet ved å ha de her enn da jeg var alene . De gir meg det lille ekstra som sex gjør for mange så gjør dette en tilfredstillelse for meg at jeg lærer å jeg utvikler meg til en bedre person . I natt fikk jeg flere ender til gården her som kom i fra Fauske de er så herlige at jeg har ikke ord. De er en julegave til meg , de kommer til å legge masse egg fremover så de kan legge opp til 180 egg i året mot nærmere 300 pr stk så det er jo herlig jeg gleder meg veldig til å få det men før det så er det harmoni også kjærlighet også likevekt . Det er healing å være sammen med dyrene mine å jeg trives så godt med å se deres energi også se hvor glad de ble de jeg hadde i fra før da de nye kom i natt. Det ga meg enda mer kjærlighet . Hun som kom med de hadde mange flere enn jeg så hun sa her kommer de til å få det kjempe bra. Gleder meg veldig til veien videre .

 

 

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg