Jeg liker utfordringer der jeg kan hjelpe

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det ?

 

Håper at du har det fint jeg må si jeg har det topp i grunn fikk faktisk gjennomført mer i dag enn jeg hadde forventet . Dette med at jeg karte selv å få kastet alt ut av lysthuset også i containeren uten hjelp viser bare hva som bor i meg . Dette med at en kan klare ting selv uten å alltid be om hjelp er for meg i grunn veldig godt å befriende . Dette med at vi også i tillegg nærmer oss helg er noe jeg må si jeg gleder meg veldig til – Jeg har nå fått ryddet opp i alt som jeg har bare ventet på. Dette med at jeg har en del små ting igjen som skal sees igjennom så er dette bare godt . En trenger så absolutt ikke alt å nå mens jeg har containeren så skal det kastes over evne for å si det slik det er en befriende følelse at en får det gjort å jeg gleder meg veldig .

 

 

Dette prosjektet mitt da hvordan får du det unna med alt annet du gjør ?

 

Jeg er en kreativ dame som ser løsninger i stede for problemer også er dette med å bestemme meg for at nå er det faktisk mer å gjennomføre her . Dette med at jeg har så mange ting som skal gjøres så er det så flott da jeg blir litt lei ett så er det bare å gå til ett annet ett. Det som er så fint nå er at jeg har for det meste alt ferdig det er ikke så mye som gjenstår før at en kan starte med å bygge også gjøre det jeg har planlagt . Dette med meg å det jeg jobber for så er dette med at jeg vil ha det godt rundt meg . Dette med å lage ett lite røykeri her hjemme er fordi jeg gløder for å lage mat , så hadde det vært nydelig også laget litt selv . Dette med å se å lære ved å starte en prosess her har du meg . Det er ikke så farlig om jeg gjør feil fordi da lærer jeg aller mest selv om det er kjedelig . Det hemmelige prosjektet mitt gikk litt feil så igjen er det ett nytt forsøk jeg venter spent å jeg sier ingen ting . Det er så spennende å i dette forsøket så lærer jeg så uendelig mye . Dette med å være meg å ikke minst tørre å være i det som skal bli bedre. Det gleder meg veldig . Jeg er ett mennesker som ikke liker at ande ikke lytter til meg , da jeg sier noe. Det er krevende å si i fra men , må jeg så gjør jeg det så klart. I mine prosesser så har jeg ikke så god tid til alle men det blir bedre tider å nå er jeg midt i prosessen så jeg gleder meg . Jeg har fått endret så mye her hjemme at jeg er faktisk stolt over meg selv hvordan jeg faktisk har klart å få ting i gang her .

 

 

Jeg liker utfordringer der jeg kan hjelpe

 

 

Akkurat nå i år så er jeg i utvikling mellom noe nytt også dette med å være i det gamle om du skjønner. Jeg har kvittet meg med avfall av energier som ikke skal være her lengre. Dette er nydelig jeg har i grunn ikke ord. Så har jeg så oppgaver her inne i huset mitt som jeg skal gjøre underveis. Dette med at jeg heller ikke har tatt meg fri i år er jo fordi jeg ikke har råd til det. Det er ikke penere å si det så håper jeg at du som leser også skjønner at dette med å være en motivator er viktig selv for meg som er grunder så er dette med å løsriver meg i fra alt det faste også gamle . Dette med å jobbe hele tiden med bare en ting har aldri vært min greie . Dette med å tenke ut hva skal lysthuset mitt i grunn være ? først hadde jeg planlagt at jeg skulle ha den som jeg kunne bare være meg der, å nyte en kopp kaffe i all fredelighet. Å skrive på bok prosjektet mitt men det har hatt en lang pause i fra det.  Så får vi se om jeg klarer å brette opp ermene å starte opp skrivingen igjen . Den burde få sett dagens lys så igjen vi får se . Dette at det er alltid tid for alt men jeg klarer ikke å sitte nå for meget det er så mye annet jeg ønsker å publisere jeg kan sikkert skrive en blogg innlegg om det aktuelle temaet å se om dette fanger interessen for dere lesere. Det er ikke så viktig akkurat her å nu , men jeg vet at ved tiden da jeg har fått alt annet på plass igjen så har jeg mye tid så vi får se.

 

 

Jeg håper jo i grunn at sommeren blir nydelig i år

 

Slik at jeg kan få gjennomført de oppgaver jeg har satt på agendaen , bygge drivhus også få ett lite røykeri her , skal lage kompost . samtidig forandre her slik at hagen blir mer eksotsik der du bare har lyst til å være . Jeg har bestilt meg blomster som jeg skal plate eller nei det er en hekk , husker ikke akkurat nå hva den heter men jeg gleder meg til de kommer så jeg kan få plantet de ned  .

Det er dette her med å endre en hage som du ikke helt er fornøyd med men du ønsker at det skal være min signatur her slik at det er akkurat like gjennomført som jeg er selv om du skjønner . Jeg er kreativ å ser tydelig hvordan jeg vil ha ting , dette med å bestemme meg for hvor skal drivhuset mitt være så har jeg enda ikke helt klart å se for meg dette fordi jeg vil skjerme meg for naboen mer også er dette hvordan blir det . Jeg må tenke også gå inn i denne boblen min som jeg alltid gjør før jeg bestemmer meg .

Dette er litt rart i grunn for som oftest er det jeg skal ha lagt opp å jeg bestemmer meg fortere enn lynet men nå er jeg ikke helt sikker. Det som er jeg har fått felt en del trær så jeg er enda litt usikker på om jeg burde ha fått felt enda ett .. derfor jeg ventet litt i hensyn til det som jeg ikke vil fortelle deg . Det går inn i planen med drivhuset som du enda ikke skal vite hva fan er det hun driver på med her . Dette med å fortelle alt til alle er jeg helt sluttet med.

Det er ikke gøy lengre å da har det heller ingen mening da en snakker om det som ikke enda har skjedd så har jeg lite å prate om da ting skjer fort. Det er slik jeg føler at det kommer  å blir slik i år . Dette med at ting står i stampe en periode så er det nydelig at jeg kan nyte livet med det jeg gleder meg aller mest til er å se det ferdige resultatet her hjemme å se at tingene som jeg har jobbet for skal skinne mer . Dette bidrar jo så klart at jeg har det så mye bedre når alt er på stell. Jeg har all grunn til å være utrolig takknemlig også stolt over meg selv for jeg har gjennomført en stor innsats her som nå synes mer og mer . Det er en sann glede også invitere ungene også venner da en har det så nydelig nå jeg stråler håper du også gjør det.

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weroika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg